'Plan B'.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef Yaku het volgende:
Wat zou van Gaal eigenlijk zeggen tegen Oranje?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Wanneer is die rust voorbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze tonen leedvermaak, dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had gedacht dat analisten lyrisch zouden zijn over de 1e helft?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Wanneer is die rust voorbij?
Na het optreden van de toppers gaan ze verder, rond 2 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat hij zijn broek laat zakken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef Yaku het volgende: Wat zou van Gaal eigenlijk zeggen tegen Oranje?
ff z'n gouden pik laten zien zekerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:54 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik denk dat hij zijn broek laat zakken.
Maar daar maakt dat niks uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Terecht dat Lowie boos is.. bij Feyenoord flikt hij dat ook vaak
Jullie hadden ook commentaar op ons, maar ik durf gerust toe te geven dat die terecht was. Is in dit geval toch ook gewoon zo?quote:
Het is in ieder geval niet Columbiaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef Ferdo het volgende:
Is de commentator ondertussen al duidelijk gemaakt hoe de tegenstander echt heet?
Laten we het hopen .quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Plan B'.
Dan weten de spelers wel genoeg.
Je vergeet bijna dat die meedoet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Szura het volgende:
Wijnaldum
Rot eens op met chillen, dit is kwartfinale WK man
http://www.fifa.com/world(...)istics.html#nostickyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Bot13 het volgende:
Weet iemand wat het balbezit van Nederland is? (Weten, niet gokken)
Er is geen team op dit WK die deze wedstrijd had kunnen 'maken'. Kwestie van wachten dit, saai maar waarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Jullie hadden ook commentaar op ons, maar ik durf gerust toe te geven dat die terecht was. Is in dit geval toch ook gewoon zo?
63%quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Bot13 het volgende:
Handig hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vriend van mij zag deze vandaag "live" in Abu Dhabi:
[ afbeelding ]
andere kant van de wereld zekerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Jullie hadden ook commentaar op ons, maar ik durf gerust toe te geven dat die terecht was. Is in dit geval toch ook gewoon zo?
Wat tof zo'n auto die aan het plafond hangt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkerhoek is makkelijker, ze gokken dat de keeper in de schijnbeweging van Robben trapt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je die herhaling van de vrije trap ziet, waarom doe je 'm dan in de linkerhoek en niet in de rechterhoek. Die ruimte in de linkerhoek was zo klein dat Keylorgod 'm makkelijk kon pakken.
Kritiek prima, maar de Belgen wrijven het er iets te graag in. Althans die presentator is nogal ergerlijk.,quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef minimaLL het volgende:
[..]
67%quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Bot13 het volgende:
Wij kunnen verschillende dingen tegelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:58 schreef Vatta het volgende:
Godverdomme jongens kijken jullie niet met vrienden of familie?
Ik kijk met m'n Fok vriendenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:58 schreef Vatta het volgende:
De domheid van anderen is nooit echt zijn fout. Hij was behoorlijk duidelijk in waar hij het over had, mensen willen er graag gewoon meer van makenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Robben had nooit eerlijk moeten zijn met zn schwalbe
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen Karl doenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:58 schreef Lkw het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar de Belgen wrijven het er iets te graag in. Althans die presentator is nogal ergerlijk.,
Lowietjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
STEFAN! STEFAN! DIT IS AL DE TWEEDE KEER STOMME HONDELUL!!!!
Prachtig.
Wat zijn dat?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:58 schreef Vatta het volgende:
Handige site!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Nober het volgende:
[..]
http://www.fifa.com/world(...)istics.html#nosticky
Die is ook mooi.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Karl gaat morgen gezellig Vive le Velo presenteren, genot.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen Karl doen
Tja, kan er niets aan doen dat hij incompetent is met zijn telefoonquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat tof zo'n auto die aan het plafond hangt.
cheaterquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
62%
http://www.fifa.com/world(...)istics.html#nosticky
Je kunt redelijkerwijs de reacties wel inschatten zou de rijdende rechter zeggen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
De domheid van anderen is nooit echt zijn fout. Hij was behoorlijk duidelijk in waar hij het over had, mensen willen er graag gewoon meer van maken
En jij gelooft dat. Je ziet toch dat dat in Australië is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Die Albert Heijn reclame komt mij een beetje me neus uit
Niemand die ik ken houdt echt van voetbal. Dan kijk ik liever alleen dan met iemand die alleen maar domme opmerkingen maakt en de spanning van de wedstrijd niet snapt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:58 schreef Vatta het volgende:
Mij al drie weken. Irritant liedje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Kuyt zie ik nog immer als Feyenoorderquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Alle Feyenoorders en PSV-ers spelen slecht vandaag. Wees eerlijk.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Niemand die ik ken houdt echt van voetbal. Dan kijk ik liever alleen dan met iemand die alleen maar domme opmerkingen maakt en de spanning van de wedstrijd niet snapt.
Vorig WK waren hier buiten schermen, maar dat is nu alleen bij een finale, gaaay
okquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Niemand die ik ken houdt echt van voetbal. Dan kijk ik liever alleen dan met iemand die alleen maar domme opmerkingen maakt en de spanning van de wedstrijd niet snapt.
Vorig WK waren hier buiten schermen, maar dat is nu alleen bij een finale, gaaay
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Goedzo!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen Karl doen
Optimist jij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit houdt Costa Rica niet vol. Ik blijf bij 2-0.
Ik ga weer kijken, grgr.
Ruzie met zijn vader.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom Memphis Depay zijn voornaam op zijn shirt heeft staan?
Alles beter dan die irritante reclame met die Braziliaanse commentator.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Is wel een goeie. Jammer dat er marketing-mannetjes achterzitten.quote:
Met een model S rij je verder.quote:
Hij is ontevreden met zichzelf. Goh.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat loopt Van Persie zuur over het veld joh.
Die is nog irritanterquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:01 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Alles beter dan die irritante reclame met die Braziliaanse commentator.
Heeft nog weinig goeds gedaan, logisch dusquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij voelt dat er een wissel gaat komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe mij die snol maar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder sexy vrouw hoeven er geen auto's te worden gepost.
Inderdaad heel typischquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Evertjan het volgende:
spelen we aanvallend vliegen we eruit hoe typisch
Mansjester zie ik hier ook niet vaak meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Truus is op huizenjacht geweest in Mansjester.
zet het geluid uitquote:
En Cavaliers heb ik nog steeds niet gezien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mansjester zie ik hier ook niet vaak meer.
Snoeks uit, Jack aan.quote:
Ga je nu verdedigen dan blijft de bal in het midden liggen en kun je gaan klaverjassen in de 16.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Evertjan het volgende:
spelen we aanvallend vliegen we eruit hoe typisch
Niet gelezenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kijk ook alleen en ik houd ook niet van voetbal, en al helemaal niet van blokhoofden als de figuren op het veld die nieteens tactisch kunnen denken de bal niet proberen te spelen naar iemand waar 3 verdedigers om heen staan..
Maar ok, ik kijk meer omdat het iets is dat de sleur wat doorbreekt ofzo.
En het is echt wel entertaining zo nu en dan, ik ben ook niet 'alleen' voor nederland, van mij had belgie ook wel de finale mogen halen en wellicht winnen, duitsland gun ik het ook wel. Brazilië iig absoluut niet, maar die zal het gewoon wel op een presenteerblaadje krijgen.
Rest nogsteeds mijn vraag:
Wie is die godvergeten imbeciele flapdrol met halflang haar en een baardje in de studio (NL1) die altijd sarcastisch loopt te etteren en zich gedraagt alsof hij moet vechten om aandacht oid.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kijk ook alleen en ik houd ook niet van voetbal, en al helemaal niet van blokhoofden als de figuren op het veld die nieteens tactisch kunnen denken de bal niet proberen te spelen naar iemand waar 3 verdedigers om heen staan..
En het is echt wel entertaining zo nu en dan, ik ben ook niet 'alleen' voor nederland, van mij had belgie ook wel de finale mogen halen en wellicht winnen, duitsland gun ik het ook wel. Brazilië iig absoluut niet, maar die zal het gewoon wel op een presenteerblaadje krijgen.
Wie is die godvergeten imbeciele flapdrol met halflang haar en een baardje in de studio (NL1) die altijd sarcastisch loopt te etteren en zich gedraagt alsof hij moet vechten om aandacht oid.
Snoeks mag van mij met pasen een midweekje Golgotha krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Frank Snoeks is de beste commentator ooit.Jullie moeten niet zo zeiken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Er staan er maar 11 op het veld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
Costa rica weer met 5000 man op eigen helft.
Een McLaren heeft geen mooie vrouwen nodig om er interessant uit te zienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder sexy vrouw hoeven er geen auto's te worden gepost.
Hugo Borst?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
http://nos.nl/wk2014/live/?ref=radioquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Snoeks uit, Jack aan.
Maja, via internet zal er wel wat tijd tussen beeld en geluid zitten.
NOS bied het in sync aan..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Snoeks uit, Jack aan.
Maja, via internet zal er wel wat tijd tussen beeld en geluid zitten.
jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
Costa rica weer met 5000 man op eigen helft.
Ik kan jou al niet betalen laat staan een McLaren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een McLaren heeft geen mooie vrouwen nodig om er interessant uit te zien
[ afbeelding ]
Nou heb ik zin in friet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
wat een verassing dat figuren met verstand patat joppie in dit topic een miniscuul stukje tekst te lang vinden weer..
Hugo Borst?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Hugo Borst niet kennenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
wat een verassing dat figuren met verstand patat joppie in dit topic een miniscuul stukje tekst te lang vinden weer..
Ff gegoogled en blijkbaar heet hij inderdaad hugo borst, die man moeten ze een ketting om zn hoofd wikkelen en om een paal heen laten draaien op 300 meter hoogte vooraleer ze em los laten richting de noordzee.quote:
Thnx! Ga ik hier mijn geluk beproeven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/live/?ref=radio
Synchroon
Fixed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als ik commentaar bij op een wedstrijd wil kijk ik wel op Fok!
Allebei highclass iddquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kan jou al niet betalen laat staan een McLaren.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Oke welke FOK!er is de bellerquote:
Heb ik nu een prijs gewonnen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ff gegoogled en blijkbaar heet hij inderdaad hugo borst, die man moeten ze een ketting om zn hoofd wikkelen en om een paal heen laten draaien op 300 meter hoogte vooraleer ze em los laten richting de noordzee.
Ja, zie het... Hm dan toch maar internet.quote:
''WOP WOP WOP, NUMMER 39 RIJST, WOP WOP WOP''quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat zal Arno Vermeulen wel zijn.
Loop je wel zo'n 30 seconden achter op FOK!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja, zie het... Hm dan toch maar internet.
Ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:07 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Heb ik nu een prijs gewonnen?
Nee.quote:
Hoort allemaal bij het masterplan van van Gaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:08 schreef kingmob het volgende:
Het lijkt wel een kwalificatiewedstrijd joh
Hehequote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''WOP WOP WOP, NUMMER 39 RIJST, WOP WOP WOP''
Dat. was echt een kutpot.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:08 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb het gevoel naar PSV - Cambuur te zitten kijken....
idd, 2 hele slechte ploegen die eigenlijk amateurvoetbal zouden moeten spelenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:08 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb het gevoel naar PSV - Cambuur te zitten kijken....
Liever niet op het oog van de volgende wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat het maar op verlengingen aankomen. Conditioneel is NL beter.
Zijn wel constante ranzige akties op hem hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:10 schreef Yaku het volgende:
De orders van Costa Rica:
1. Maak een muur.
2. Hou Robben er buiten.
3. Schakel Robben uit
Argentinië was vandaag conditioneel heel matig...als het daarop aankomt wint NL altijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever niet op het oog van de volgende wedstrijd.
3. Trap hem geniepig uit de wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:10 schreef Yaku het volgende:
De orders van Costa Rica:
1. Maak een muur.
2. Hou Robben er buiten.
ja, huftersquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:10 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zijn wel constante ranzige akties op hem hoor
moet wel als je een kabouter aanspeeltquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lage vrije ballen zijn altijd kut.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Op mijn stream maakten ze net die overtreding op Robben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Were making, were making!
Radio Soulwax!
Argentinië bouwt natuurlijk geen muur op. Ik zie Argentinië als net zo sterk/zwak als Nederland.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Argentinië was vandaag conditioneel heel matig...als het daarop aankomt wint NL altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |