Snoeks mag van mij met pasen een midweekje Golgotha krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Frank Snoeks is de beste commentator ooit.Jullie moeten niet zo zeiken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kijk ook alleen en ik houd ook niet van voetbal, en al helemaal niet van blokhoofden als de figuren op het veld die nieteens tactisch kunnen denken de bal niet proberen te spelen naar iemand waar 3 verdedigers om heen staan..
Maar ok, ik kijk meer omdat het iets is dat de sleur wat doorbreekt ofzo.
En het is echt wel entertaining zo nu en dan, ik ben ook niet 'alleen' voor nederland, van mij had belgie ook wel de finale mogen halen en wellicht winnen, duitsland gun ik het ook wel. Brazilië iig absoluut niet, maar die zal het gewoon wel op een presenteerblaadje krijgen.
Rest nogsteeds mijn vraag:
Wie is die godvergeten imbeciele flapdrol met halflang haar en een baardje in de studio (NL1) die altijd sarcastisch loopt te etteren en zich gedraagt alsof hij moet vechten om aandacht oid.
Er staan er maar 11 op het veld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
Costa rica weer met 5000 man op eigen helft.
Een McLaren heeft geen mooie vrouwen nodig om er interessant uit te zienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder sexy vrouw hoeven er geen auto's te worden gepost.
Hugo Borst?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kijk ook alleen en ik houd ook niet van voetbal, en al helemaal niet van blokhoofden als de figuren op het veld die nieteens tactisch kunnen denken de bal niet proberen te spelen naar iemand waar 3 verdedigers om heen staan..
En het is echt wel entertaining zo nu en dan, ik ben ook niet 'alleen' voor nederland, van mij had belgie ook wel de finale mogen halen en wellicht winnen, duitsland gun ik het ook wel. Brazilië iig absoluut niet, maar die zal het gewoon wel op een presenteerblaadje krijgen.
Wie is die godvergeten imbeciele flapdrol met halflang haar en een baardje in de studio (NL1) die altijd sarcastisch loopt te etteren en zich gedraagt alsof hij moet vechten om aandacht oid.
http://nos.nl/wk2014/live/?ref=radioquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Snoeks uit, Jack aan.
Maja, via internet zal er wel wat tijd tussen beeld en geluid zitten.
NOS bied het in sync aan..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Snoeks uit, Jack aan.
Maja, via internet zal er wel wat tijd tussen beeld en geluid zitten.
jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
Costa rica weer met 5000 man op eigen helft.
Ik kan jou al niet betalen laat staan een McLaren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Een McLaren heeft geen mooie vrouwen nodig om er interessant uit te zien
[ afbeelding ]
Nou heb ik zin in friet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
wat een verassing dat figuren met verstand patat joppie in dit topic een miniscuul stukje tekst te lang vinden weer..
Hugo Borst?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Hugo Borst niet kennenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
wat een verassing dat figuren met verstand patat joppie in dit topic een miniscuul stukje tekst te lang vinden weer..
Ff gegoogled en blijkbaar heet hij inderdaad hugo borst, die man moeten ze een ketting om zn hoofd wikkelen en om een paal heen laten draaien op 300 meter hoogte vooraleer ze em los laten richting de noordzee.quote:
Thnx! Ga ik hier mijn geluk beproeven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/live/?ref=radio
Synchroon
Fixed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als ik commentaar bij op een wedstrijd wil kijk ik wel op Fok!
Allebei highclass iddquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kan jou al niet betalen laat staan een McLaren.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |