Tja, kan er niets aan doen dat hij incompetent is met zijn telefoonquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Wat tof zo'n auto die aan het plafond hangt.
cheaterquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:59 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
62%
http://www.fifa.com/world(...)istics.html#nosticky
Je kunt redelijkerwijs de reacties wel inschatten zou de rijdende rechter zeggen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
De domheid van anderen is nooit echt zijn fout. Hij was behoorlijk duidelijk in waar hij het over had, mensen willen er graag gewoon meer van maken
En jij gelooft dat. Je ziet toch dat dat in Australië is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vriend van mij zag deze vandaag "live" in Abu Dhabi:
[ afbeelding ]
Een beetje?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Die Albert Heijn reclame komt mij een beetje me neus uit
Niemand die ik ken houdt echt van voetbal. Dan kijk ik liever alleen dan met iemand die alleen maar domme opmerkingen maakt en de spanning van de wedstrijd niet snapt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:58 schreef Vatta het volgende:
Godverdomme jongens kijken jullie niet met vrienden of familie?
Mij al drie weken. Irritant liedje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Kuyt zie ik nog immer als Feyenoorderquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Alle Feyenoorders en PSV-ers spelen slecht vandaag. Wees eerlijk.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Niemand die ik ken houdt echt van voetbal. Dan kijk ik liever alleen dan met iemand die alleen maar domme opmerkingen maakt en de spanning van de wedstrijd niet snapt.
Vorig WK waren hier buiten schermen, maar dat is nu alleen bij een finale, gaaay
okquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Niemand die ik ken houdt echt van voetbal. Dan kijk ik liever alleen dan met iemand die alleen maar domme opmerkingen maakt en de spanning van de wedstrijd niet snapt.
Vorig WK waren hier buiten schermen, maar dat is nu alleen bij een finale, gaaay
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Goedzo!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen Karl doen
Optimist jij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit houdt Costa Rica niet vol. Ik blijf bij 2-0.
Ik ga weer kijken, grgr.
Ruzie met zijn vader.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:01 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom Memphis Depay zijn voornaam op zijn shirt heeft staan?
Alles beter dan die irritante reclame met die Braziliaanse commentator.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef Maver24 het volgende:
Is wel een goeie. Jammer dat er marketing-mannetjes achterzitten.quote:
Met een model S rij je verder.quote:
Hij is ontevreden met zichzelf. Goh.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat loopt Van Persie zuur over het veld joh.
Die is nog irritanterquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:01 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Alles beter dan die irritante reclame met die Braziliaanse commentator.
Heeft nog weinig goeds gedaan, logisch dusquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij voelt dat er een wissel gaat komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Doe mij die snol maar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder sexy vrouw hoeven er geen auto's te worden gepost.
Inderdaad heel typischquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Evertjan het volgende:
spelen we aanvallend vliegen we eruit hoe typisch
Mansjester zie ik hier ook niet vaak meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Truus is op huizenjacht geweest in Mansjester.
zet het geluid uitquote:
En Cavaliers heb ik nog steeds niet gezien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mansjester zie ik hier ook niet vaak meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |