'Plan B'.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef Yaku het volgende:
Wat zou van Gaal eigenlijk zeggen tegen Oranje?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Wanneer is die rust voorbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze tonen leedvermaak, dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij had gedacht dat analisten lyrisch zouden zijn over de 1e helft?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Wanneer is die rust voorbij?
Na het optreden van de toppers gaan ze verder, rond 2 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat hij zijn broek laat zakken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef Yaku het volgende: Wat zou van Gaal eigenlijk zeggen tegen Oranje?
ff z'n gouden pik laten zien zekerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:54 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik denk dat hij zijn broek laat zakken.
Maar daar maakt dat niks uitquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Terecht dat Lowie boos is.. bij Feyenoord flikt hij dat ook vaak
Jullie hadden ook commentaar op ons, maar ik durf gerust toe te geven dat die terecht was. Is in dit geval toch ook gewoon zo?quote:
Het is in ieder geval niet Columbiaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef Ferdo het volgende:
Is de commentator ondertussen al duidelijk gemaakt hoe de tegenstander echt heet?
Laten we het hopen .quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Plan B'.
Dan weten de spelers wel genoeg.
Je vergeet bijna dat die meedoet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Szura het volgende:
Wijnaldum
Rot eens op met chillen, dit is kwartfinale WK man
http://www.fifa.com/world(...)istics.html#nostickyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Bot13 het volgende:
Weet iemand wat het balbezit van Nederland is? (Weten, niet gokken)
Er is geen team op dit WK die deze wedstrijd had kunnen 'maken'. Kwestie van wachten dit, saai maar waarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Jullie hadden ook commentaar op ons, maar ik durf gerust toe te geven dat die terecht was. Is in dit geval toch ook gewoon zo?
63%quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef Bot13 het volgende:
Weet iemand wat het balbezit van Nederland is? (Weten, niet gokken)
Handig hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vriend van mij zag deze vandaag "live" in Abu Dhabi:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |