Als Huntelaar voor de 60ste minuut niet wordt ingebracht ga ik hier de boel afbreken.quote:
nee duidelijk eerst de tegenstander een doelpunt laten makenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:50 schreef TAV74 het volgende:
Eerste doelpunt maken en het is beslist, anders wordt het een knap lastige zaadwedstrijd.
Haar familie is nogal machtig in sao paolo (snap je meteen waarom ik dat hele kut eiland haat) dus sowieso mogen ze naar mars van me, maar omdat dat mens me behandeld heeft zoals ze deed mogen ze zonder zuurstoftanks naar mars.quote:
Hij geeft vrij goed radio commentaar...... Dat moet je even los van de rest zien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij kan genieten van een man die zoveel overacting vertoont dat het gewoon om te kotsen is.
Daar hopen ze vast op ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel, Met pingels.
---
3.5 kwartfinales slecht.
En ik zie geen verbetering de komende .5
Ze spelen beter anti voetbal dan Nederland, dat is best knap.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:49 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vooral de diverse passes op Nederlanders zijn heel knap
Ja, hoe zit dat? NL of cos beter?quote:
We missen Depaytaument en Huntelaarkiprich.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:49 schreef El_Matador het volgende:
Ziet er goed en solide uit, met de Kuytblinker op rechts. Met wat meer schoten op doel is Costa Rica zo geslacht.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee duidelijk eerst de tegenstander een doelpunt laten maken
Keylor Navasgod is onpasseerbaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:50 schreef Pleun2011 het volgende:
0-0 en strafschoppen.. zie het al aankomen. GVD kut Van Persie, had die bal er gewoon in geramd man
NL beter, Costa Rico wil niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:51 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat? NL of cos beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |