resultaten uit het verleden...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Belgen spelen voor het eerst tegen een top 10 elftal en liggen er gelijk al uit, iets wat Nederland al bewezen heeft niet te doen.
Hoeveel clichés ga je er nog uitgooien?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe wel maar in voetbal wint de betere niet altijd
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel clichés ga je er nog uitgooien?
Op papier zijn we beter, maar wedstrijden worden niet gespeeld op papier.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel clichés ga je er nog uitgooien?
Wat vallen de top landen me toch tegen zeg. Van alle WK die ik heb gezien gaat dit toch wel de matigste winnaar worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:51 schreef Tarado het volgende:
Makkie was het weer, woensdag eindelijk een echte tegenstander
Ik vind Duitsland echt wel goed spelen hoor, dat ze na die 1-0 gewoon de handrem erop houden is niet meer dan logischquote:Op zondag 6 juli 2014 01:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat vallen de top landen me toch tegen zeg. Van alle WK die ik heb gezien gaat dit toch wel de matigste winnaar worden.
Eens. Enige team ook zonder veel zwakke plekken Missen alleen een top spits.. Je kan je toch niet voorstellen dat Nederland of Brazilië het wordt. Argentijnen zijn ook maar matig hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Duitsland echt wel goed spelen hoor, dat ze na die 1-0 gewoon de handrem erop houden is niet meer dan logisch
Ik kon het me niet voorstellen wat NL betreft maar Argentinië is ook niet onverslaanbaarquote:Op zondag 6 juli 2014 01:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Enige team ook zonder veel zwakke plekken Missen alleen een top spits.. Je kan je toch niet voorstellen dat Nederland of Brazilië het wordt. Argentijnen zijn ook maar matig hoor.
Alleen Messi kan hun wereldkampioen maken. Zonder hem is het niet veel. Ben benieuwd of hij nog losgaat, want hij moet energie zat hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kon het me niet voorstellen wat NL betreft maar Argentinië is ook niet onverslaanbaar
Het gaat om momenten in zo'n wedstrijd maar dat sprintje van hem vandaag en ook de afwerking geeft mij wel hoop voor woensdag, Robben is beter in vorm momenteel en ook Sneijder wordt steeds beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen Messi kan hun wereldkampioen maken. Zonder hem is het niet veel. Ben benieuwd of hij nog losgaat, want hij moet energie zat hebben.
Sneider was voor het eerst echt lekker aan het ballen dit WK. Van Persie was wel beschamend bezig. Gaat wel wat worden als Di Maria ook nog mee doet. De 2 beste aanval linies tegenover elkaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat om momenten in zo'n wedstrijd maar dat sprintje van hem vandaag en ook de afwerking geeft mij wel hoop voor woensdag, Robben is beter in vorm momenteel en ook Sneijder wordt steeds beter.
Di Maria speelt niet meer, WK over, wie weet is Aguero wel weer fitquote:Op zondag 6 juli 2014 02:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sneider was voor het eerst echt lekker aan het ballen dit WK. Van Persie was wel beschamend bezig. Gaat wel wat worden als Di Maria ook nog mee doet. De 2 beste aanval linies tegenover elkaar.
Jammer zeg. Aquero ben ik niet kapot van. Liet ook niets zien in de groep fase.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Di Maria speelt niet meer, WK over, wie weet is Aguero wel weer fit
Nee maar was natuurlijk al niet echt fit, te snel terug na een blessure en zal woensdag als hij speelt ook dat probleem hebbenquote:Op zondag 6 juli 2014 02:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jammer zeg. Aquero ben ik niet kapot van. Liet ook niets zien in de groep fase.
Erg dom dat ze Tevez niet mee namen. De Dirk Kuyt van Argentinië qua kilometers aflopen, maarja Messi mag hem niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar was natuurlijk al niet echt fit, te snel terug na een blessure en zal woensdag als hij speelt ook dat probleem hebben
Ik vond alleen Higuain erg indrukwekkend vandaag. Hazard is definitief door de mand gevallen.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar was natuurlijk al niet echt fit, te snel terug na een blessure en zal woensdag als hij speelt ook dat probleem hebben
Ik vraag me af wie Messi wel mag daar?quote:Op zondag 6 juli 2014 02:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Erg dom dat ze Tevez niet mee namen. De Dirk Kuyt van Argentinië qua kilometers aflopen, maarja Messi mag hem niet.
Ik heb het gevoel dat die man zich zelf te veel druk oplegt. Aquero schijnt die wel te mogen.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie Messi wel mag daar?
Praat hij weleens met teamgenoten?
En een stuk makkelijker voetballen ook lijkt mequote:Op zondag 6 juli 2014 01:51 schreef Tarado het volgende:
Makkie was het weer, woensdag eindelijk een echte tegenstander
Hij werkt wel hard moet ik zeggen en maakt ook goed ruimtes maar had er wel een paar kunnen maken en daar sta je als spits voor.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En een stuk makkelijker voetballen ook lijkt me
Van Persie laat ook niks zien trouwens, en waarom heeft hij nog die aanvoerdersband
Hoe vaak hij buitenspel stond kon echt niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij werkt wel hard moet ik zeggen en maakt ook goed ruimtes maar had er wel een paar kunnen maken en daar sta je als spits voor.
Zo'n band zegt toch niks, iedereen weet dat Robben de echte leider is
Boula invliegen.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
En nu Argentinië. Ik ben benieuwd hoe die kleine moet worden afgestopt.
Denk dat zij hetzelfde denken over Robben, nu gewoon met de verdedigende variant beginnen, Janmaat ipv Kuyt , Blind ipv Depay en De Guzman op plek De Jong en dan kijken hoe het uitpakt en aanvallend wisselen wanneer het kan of moetquote:Op zondag 6 juli 2014 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
En nu Argentinië. Ik ben benieuwd hoe die kleine moet worden afgestopt.
was wel erg ja, Lens ook, daar had hij beter mee kunnen beginnen en Depay later inbrengenquote:Op zondag 6 juli 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe vaak hij buitenspel stond kon echt niet.
Ik denk dat hij toch weer vast blijft houden aan Dirk Kuyt. Ik miste op sommige momenten wel eens Janmaat, de lange ballen waren vaak erg onzuiver.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat zij hetzelfde denken over Robben, nu gewoon met de verdedigende variant beginnen, Janmaat ipv Kuyt , Blind ipv Depay en De Guzman op plek De Jong en dan kijken hoe het uitpakt en aanvallend wisselen wanneer het kan of moet
Zou kunnen maar als er iemand is die niet vasthoudt aan spelers is het Van Gaal welquote:Op zondag 6 juli 2014 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij toch weer vast blijft houden aan Dirk Kuyt. Ik miste op sommige momenten wel eens Janmaat, de lange ballen waren vaak erg onzuiver.
Ik begrijp ook niet waarom die onomstreden isquote:Op zondag 6 juli 2014 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Wijnaldum dacht weer dat het een chillsessie in Eindhoven centrum was. Man wat is die gozer slecht zeg
Alle balletjes gingen terug of breed bij hem, ben het met je eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Wijnaldum dacht weer dat het een chillsessie in Eindhoven centrum was. Man wat is die gozer slecht zeg
Vond Indi en Blind ook zwak hoor, over terug en breed gesprokenquote:Op zondag 6 juli 2014 10:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle balletjes gingen terug of breed bij hem, ben het met je eens.
ik vond blind er wel een paar keer goed tussen zitten dan met daarna en goede pass, maar dat was vooral later in de wedstrijdquote:Op zondag 6 juli 2014 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond Indi en Blind ook zwak hoor, over terug en breed gesproken
Aguero weer fit?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef Doublepain het volgende:
En nu met eredivisieverdedigers tegenover messi, kun en higuain
Tegen Spanje ging dat ook prima.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:54 schreef Doublepain het volgende:
En nu met eredivisieverdedigers tegenover messi, kun en higuain
Toen vond ik ze in de 2e helft een stuk beter dan de wedstrijd gisteren, matig potje gisteren behalve Robben en Sneijder.quote:
Ik heb dit toernooi nog geen 1 land een ingegraven tegenstander zien oprollen.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toen vond ik ze in de 2e helft een stuk beter dan de wedstrijd gisteren, matig potje gisteren behalve Robben en Sneijder.
Dat speelt ook wel lastig, maar bijvoorbeeld Van Persie moet toch wel een stuk beter kunnen dan wat hij gisteren liet zien.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb dit toernooi nog geen 1 land een ingegraven tegenstander zien oprollen.
Ik begreep niet waarom die niet al veel eerder naar de kant werd gehaald inderdaad. Hij liep ook gewoon niet meer op een gegeven moment. Het enige wat ik kan bedenken is dat ie bleef staan voor de penalty's, maar dan moet van Gaal daar al in de 70ste minuut reguliere speeltijd rekening mee hebben gehouden.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat speelt ook wel lastig, maar bijvoorbeeld Van Persie moet toch wel een stuk beter kunnen dan wat hij gisteren liet zien.
quote:
Toen was Indi al gewisseld en hoefde hij alleen te verdedigen, in de opbouw beiden dramatisch, beste verdediger was De Vrij, Vlaar was ook goed op dat bijna penalty weggeef moment na.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik vond blind er wel een paar keer goed tussen zitten dan met daarna en goede pass, maar dat was vooral later in de wedstrijd
Als coach kan je niet meer doen dan je team kansen laten creëren en dat hebben ze dacht ik wel gedaan, ik vond ze wel veel te traag beginnen, ze hadden die gasten in een hoger tempo stuk moeten spelen.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik begreep niet waarom die niet al veel eerder naar de kant werd gehaald inderdaad. Hij liep ook gewoon niet meer op een gegeven moment. Het enige wat ik kan bedenken is dat ie bleef staan voor de penalty's, maar dan moet van Gaal daar al in de 70ste minuut reguliere speeltijd rekening mee hebben gehouden.
Dan ben ik t ook wel eens met wat ik las op bbc; is het een geniale coach vanwege die keeperswissel of een waardeloze dat het niet gewoon in 90 minuten werd beslist.
Ik vond hem gisteren heel behoorlijk spelen. Sterker nog, ik vond hem goed. Hij speelt vanuit zijn taak, leidt geen balverlies, wint zijn duels, maakt tegenstanders onschadelijk. Een andere rol dan die je van hem gewend bent, maar dat maakt hem absoluut niet slecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Moeilijke wedstrijd hoor. Tegenstander die echt steeds met 10 man op de eigen helft staat en buitenspelers die naar binnen staan. Een aanspeelpunt die geen bal kan vasthouden en het middenveld dat te veel tegen de eigen verdediging aan speelt. Dan kun je geen tempo spelen. Daarnaast zag je dat er angst was voor een counter.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als coach kan je niet meer doen dan je team kansen laten creëren en dat hebben ze dacht ik wel gedaan, ik vond ze wel veel te traag beginnen, ze hadden die gasten in een hoger tempo stuk moeten spelen.
Nou hij viel me wel tegen hoor, weinig goed opendraaien, duurde allemaal te lang, daar is een speler als Depay ook van afhankelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren heel behoorlijk spelen. Sterker nog, ik vond hem goed. Hij speelt vanuit zijn taak, leidt geen balverlies, wint zijn duels, maakt tegenstanders onschadelijk. Een andere rol dan die je van hem gewend bent, maar dat maakt hem absoluut niet slecht.
Blind, Persie en de Memph waren gisteren de zwaksten op het veld.
quote:Op zondag 6 juli 2014 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
Sneijder vond ik wel zijn beste wedstrijd spelen tot nu toe.
Ja dat is prettigquote:Op zondag 6 juli 2014 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
Sneijder vond ik wel zijn beste wedstrijd spelen tot nu toe.
Dat waren wel lekkere balletjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]De volgende keer alleen iets meer naar rechts of iets lager schieten.
Denk het ook al is het jammer dat je hebt moeten verlengenquote:Op zondag 6 juli 2014 13:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat waren wel lekkere balletjes.
Argentinië raakt ook steeds meer uitgekleed, ik denk dat we nog een kans hebben ook om door te gaan.
Bijna volgens mij.quote:
Dat denk ik ook niet en Di Maria is ook wel een groot verlies.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht van niet en mocht hij wel speelklaar zijn dan is hij nog niet echt fit
Ze moeten alleen niet op voorsprong komen, dan maken ze het je wel heel lastig om terug te komen.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:13 schreef Heeinz het volgende:
Zo, goedemorgen jongens
Argentinië heb ik meer vertrouwen in dan Costa Rica/Mexico moet ik zeggen
Mexico is wel beter dan CR, dat is niveautje Utrecht of zoquote:Op zondag 6 juli 2014 13:13 schreef Heeinz het volgende:
Zo, goedemorgen jongens
Argentinië heb ik meer vertrouwen in dan Costa Rica/Mexico moet ik zeggen
Argentinië is in iedere linie sterker. Ik zie Nederland dat onmogelijk winnen.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat waren wel lekkere balletjes.
Argentinië raakt ook steeds meer uitgekleed, ik denk dat we nog een kans hebben ook om door te gaan.
Dat spitsje wat er op t laatst inkwam was wel leuk. Die ook nog bijna die kool maakt.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mexico is wel beter dan CR, dat is niveautje Utrecht of zo
Wij zijn in iedere linie sterker dan Costa Rica en dat ging ook net goed. Op dit wk zegt dat allemaal niks.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Argentinië is in iedere linie sterker. Ik zie Nederland dat onmogelijk winnen.
Ja, net als Spanje.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Argentinië is in iedere linie sterker. Ik zie Nederland dat onmogelijk winnen.
Ik kan me niet voorstellen dat Italië en Uruguay verliezen van Utrecht.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mexico is wel beter dan CR, dat is niveautje Utrecht of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |