Wij hebben onze zomer gisteren al gehadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:53 schreef Dven het volgende:
Godverdomme wat fijn toch. Op het dakterras met uitzicht over de hele stad, fantastische cappuccino, kleine 30 graden klein briesje. Ik hou ervan.
Ja ik snap ook echt niet waarom mensen graag in nederland wonen. Het is hier van de 12 maanden zo'n maand of 9 echt fijn weer en dat vind ik eigenlijk al te weinig. In nederland is dat nog minder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij hebben onze zomer gisteren al gehad
Dit stukje tekst had net zo goed Russisch kunnen zijn. Er doorheen komen lukt mij toch niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:54 schreef Heeinz het volgende:
VBL / Van der Gijp legt bom onder VI
Deze zin
Vorig jaar zomer heb ik anders ook flink wat wolken en onweer gezienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik snap ook echt niet waarom mensen graag in nederland wonen. Het is hier van de 12 maanden zo'n maand of 9 echt fijn weer en dat vind ik eigenlijk al te weinig. In nederland is dat nog minder.zou er chagrijnig van worden.
Perfectie bestaat toch niet maar dat Nederland het paradijs niet is wist ik al een tijdjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik snap ook echt niet waarom mensen graag in nederland wonen. Het is hier van de 12 maanden zo'n maand of 9 echt fijn weer en dat vind ik eigenlijk al te weinig. In nederland is dat nog minder.zou er chagrijnig van worden.
Kust is vaak wat bewolkte dan hier in het binnenland. Nederland telt maximaal 1500 uren zon per jaar. De kust hier zit op een kleine 2200. Hier in het binnenland zitten we op zo'n 2500 tot 2750 uren zon per jaar. Bijna het dubbele van in nederland manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer heb ik anders ook flink wat wolken en onweer gezien
Maar je kan her altijd proberen te evenaren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perfectie bestaat toch niet maar dat Nederland het paradijs niet is wist ik al een tijdje
Ik schrik hiervanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Kust is vaak wat bewolkte dan hier in het binnenland. Nederland telt maximaal 1500 uren zon per jaar. De kust hier zit op een kleine 2200. Hier in het binnenland zitten we op zo'n 2500 tot 2750 uren zon per jaar. Bijna het dubbele van in nederland man
Ik heb vooralsnog geen reden om ergens anders te gaan wonenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar je kan her altijd proberen te evenaren.
Een oprechte vraag : waarom wonen jullie nog in nederland?
Kinderen, vrouw goeie baan, voor mij persoonlijk zou het niet zoveel uitmaken maar ik ben geen kinderloze vrijgezel (meer)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
studerenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, ik heb in Hong Kong, Thailand en Brazilië gewoond en gewerkt, prachtige ervaring(en) maar overal z'n voor en z'n nadelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
En een ander land heeft ook weer nadelen.
Als je met dit 2 maanden geleden kwam lag iedereen in een deuk incl de selectiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht wat
Naja alles beter dan Clasie.
Zeker die kans had hij af moeten makenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:57 schreef hafcfan het volgende:
Nederland dus de enige verrassing in de halve finale. Messi mag wel eens wat meer gaan doen wat een lambal
Nederland moet eerst zelf maar zien te winnen van de Argentijnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:59 schreef Doublepain het volgende:
en terecht, 2 jaar geleden toen de Belgen zo stoer deden na winst tegen Nederland..
Fucking lekkeer dit haha
Eerst straks maar even winnenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nederland moet eerst zelf maar zien te winnen van de Argentijnen.
Dat ook, maar hij loopt echt heel weinig. Lijkt er geen zin in te hebben. Misschien bewaart hij alles voor de match tegen de Brazilianen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker die kans had hij af moeten maken
De kans dat Argentinië de finale haalt acht ik hoger dan Brasilquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ook, maar hij loopt echt heel weinig. Lijkt er geen zin in te hebben. Misschien bewaart hij alles voor de match tegen de Brazilianen.
Zeker. Gun het ze ook wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
De kans dat Argentinië de finale haalt acht ik hoger dan Brasil
De Belgen spelen voor het eerst tegen een top 10 elftal en liggen er gelijk al uit, iets wat Nederland al bewezen heeft niet te doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nederland moet eerst zelf maar zien te winnen van de Argentijnen.
Louisquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht wat
Naja alles beter dan Clasie.
resultaten uit het verleden...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Belgen spelen voor het eerst tegen een top 10 elftal en liggen er gelijk al uit, iets wat Nederland al bewezen heeft niet te doen.
Hoeveel clichés ga je er nog uitgooien?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe wel maar in voetbal wint de betere niet altijd
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel clichés ga je er nog uitgooien?
Op papier zijn we beter, maar wedstrijden worden niet gespeeld op papier.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel clichés ga je er nog uitgooien?
Wat vallen de top landen me toch tegen zeg. Van alle WK die ik heb gezien gaat dit toch wel de matigste winnaar worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:51 schreef Tarado het volgende:
Makkie was het weer, woensdag eindelijk een echte tegenstander
Ik vind Duitsland echt wel goed spelen hoor, dat ze na die 1-0 gewoon de handrem erop houden is niet meer dan logischquote:Op zondag 6 juli 2014 01:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat vallen de top landen me toch tegen zeg. Van alle WK die ik heb gezien gaat dit toch wel de matigste winnaar worden.
Eens. Enige team ook zonder veel zwakke plekken Missen alleen een top spits.. Je kan je toch niet voorstellen dat Nederland of Brazilië het wordt. Argentijnen zijn ook maar matig hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Duitsland echt wel goed spelen hoor, dat ze na die 1-0 gewoon de handrem erop houden is niet meer dan logisch
Ik kon het me niet voorstellen wat NL betreft maar Argentinië is ook niet onverslaanbaarquote:Op zondag 6 juli 2014 01:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Enige team ook zonder veel zwakke plekken Missen alleen een top spits.. Je kan je toch niet voorstellen dat Nederland of Brazilië het wordt. Argentijnen zijn ook maar matig hoor.
Alleen Messi kan hun wereldkampioen maken. Zonder hem is het niet veel. Ben benieuwd of hij nog losgaat, want hij moet energie zat hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kon het me niet voorstellen wat NL betreft maar Argentinië is ook niet onverslaanbaar
Het gaat om momenten in zo'n wedstrijd maar dat sprintje van hem vandaag en ook de afwerking geeft mij wel hoop voor woensdag, Robben is beter in vorm momenteel en ook Sneijder wordt steeds beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen Messi kan hun wereldkampioen maken. Zonder hem is het niet veel. Ben benieuwd of hij nog losgaat, want hij moet energie zat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |