resultaten uit het verleden...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Belgen spelen voor het eerst tegen een top 10 elftal en liggen er gelijk al uit, iets wat Nederland al bewezen heeft niet te doen.
Hoeveel clichés ga je er nog uitgooien?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe wel maar in voetbal wint de betere niet altijd
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel clichés ga je er nog uitgooien?
Op papier zijn we beter, maar wedstrijden worden niet gespeeld op papier.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel clichés ga je er nog uitgooien?
Wat vallen de top landen me toch tegen zeg. Van alle WK die ik heb gezien gaat dit toch wel de matigste winnaar worden.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:51 schreef Tarado het volgende:
Makkie was het weer, woensdag eindelijk een echte tegenstander
Ik vind Duitsland echt wel goed spelen hoor, dat ze na die 1-0 gewoon de handrem erop houden is niet meer dan logischquote:Op zondag 6 juli 2014 01:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat vallen de top landen me toch tegen zeg. Van alle WK die ik heb gezien gaat dit toch wel de matigste winnaar worden.
Eens. Enige team ook zonder veel zwakke plekken Missen alleen een top spits.. Je kan je toch niet voorstellen dat Nederland of Brazilië het wordt. Argentijnen zijn ook maar matig hoor.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Duitsland echt wel goed spelen hoor, dat ze na die 1-0 gewoon de handrem erop houden is niet meer dan logisch
Ik kon het me niet voorstellen wat NL betreft maar Argentinië is ook niet onverslaanbaarquote:Op zondag 6 juli 2014 01:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Enige team ook zonder veel zwakke plekken Missen alleen een top spits.. Je kan je toch niet voorstellen dat Nederland of Brazilië het wordt. Argentijnen zijn ook maar matig hoor.
Alleen Messi kan hun wereldkampioen maken. Zonder hem is het niet veel. Ben benieuwd of hij nog losgaat, want hij moet energie zat hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kon het me niet voorstellen wat NL betreft maar Argentinië is ook niet onverslaanbaar
Het gaat om momenten in zo'n wedstrijd maar dat sprintje van hem vandaag en ook de afwerking geeft mij wel hoop voor woensdag, Robben is beter in vorm momenteel en ook Sneijder wordt steeds beter.quote:Op zondag 6 juli 2014 02:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen Messi kan hun wereldkampioen maken. Zonder hem is het niet veel. Ben benieuwd of hij nog losgaat, want hij moet energie zat hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |