Wij hebben onze zomer gisteren al gehadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:53 schreef Dven het volgende:
Godverdomme wat fijn toch. Op het dakterras met uitzicht over de hele stad, fantastische cappuccino, kleine 30 graden klein briesje. Ik hou ervan.
Ja ik snap ook echt niet waarom mensen graag in nederland wonen. Het is hier van de 12 maanden zo'n maand of 9 echt fijn weer en dat vind ik eigenlijk al te weinig. In nederland is dat nog minder.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wij hebben onze zomer gisteren al gehad
Dit stukje tekst had net zo goed Russisch kunnen zijn. Er doorheen komen lukt mij toch niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:54 schreef Heeinz het volgende:
VBL / Van der Gijp legt bom onder VI
Deze zin
Vorig jaar zomer heb ik anders ook flink wat wolken en onweer gezienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik snap ook echt niet waarom mensen graag in nederland wonen. Het is hier van de 12 maanden zo'n maand of 9 echt fijn weer en dat vind ik eigenlijk al te weinig. In nederland is dat nog minder.zou er chagrijnig van worden.
Perfectie bestaat toch niet maar dat Nederland het paradijs niet is wist ik al een tijdjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja ik snap ook echt niet waarom mensen graag in nederland wonen. Het is hier van de 12 maanden zo'n maand of 9 echt fijn weer en dat vind ik eigenlijk al te weinig. In nederland is dat nog minder.zou er chagrijnig van worden.
Kust is vaak wat bewolkte dan hier in het binnenland. Nederland telt maximaal 1500 uren zon per jaar. De kust hier zit op een kleine 2200. Hier in het binnenland zitten we op zo'n 2500 tot 2750 uren zon per jaar. Bijna het dubbele van in nederland manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer heb ik anders ook flink wat wolken en onweer gezien
Maar je kan her altijd proberen te evenaren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perfectie bestaat toch niet maar dat Nederland het paradijs niet is wist ik al een tijdje
Ik schrik hiervanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Kust is vaak wat bewolkte dan hier in het binnenland. Nederland telt maximaal 1500 uren zon per jaar. De kust hier zit op een kleine 2200. Hier in het binnenland zitten we op zo'n 2500 tot 2750 uren zon per jaar. Bijna het dubbele van in nederland man
Ik heb vooralsnog geen reden om ergens anders te gaan wonenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar je kan her altijd proberen te evenaren.
Een oprechte vraag : waarom wonen jullie nog in nederland?
Kinderen, vrouw goeie baan, voor mij persoonlijk zou het niet zoveel uitmaken maar ik ben geen kinderloze vrijgezel (meer)quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
studerenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, ik heb in Hong Kong, Thailand en Brazilië gewoond en gewerkt, prachtige ervaring(en) maar overal z'n voor en z'n nadelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
En een ander land heeft ook weer nadelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |