SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hier moest ik ook meteen aan denkenquote:
Beter dan de gemiddelde Turk of Marokkaan die hier al 20+ jaar woont jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:45 schreef ReplaR het volgende:
'Ik probeer het een beetje'
Hij spreekt t vloeiend!
Afstraffen die Costa Ricanen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:45 schreef Heufd het volgende:
Ik vind dat Costa Rica eigenlijk te sympathiek. Bijna jammer dat ze morgen worden uitgeschakeld.
knap jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kerel spreekt gewoon accentloos Nederlands
respectquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kerel spreekt gewoon accentloos Nederlands
Hij heeft Kavala naar de halve finale geloosd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Deze man heeft Sparta gesloopt, waarom krijgt hij een podium
telt naast schieten als stoppen? >:Dquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Cillessen heeft nog nooit een penalty gestopt.
In alle eerlijkheid: vind je Aad vermakelijk of neem je hem serieus?quote:
Bloedserieus. Zijn voorspellingen en analyses komen dan ook stuk voor stuk uitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid: vind je Aad vermakelijk of neem je hem serieus?
Gamboa speelde toch alle wedstrijden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef pablo1989 het volgende:
Die rechtsback heeft nog geen minuut gespeeld naar Aad weet te melden dat ie gevaarlijk voor kan zetten. Die man weet alles.
Een trappeljuichzakje voor Wesley.quote:
Hmm dan vergis ik me met die gast die rood kreeg tegen de Grieken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gamboa speelde toch alle wedstrijden?
Zou wel leuk zijn als Barrantes in mag vallen (die speler die zijn kind naar Robben heeft vernoemd)
Ik zie het topic waar jij je excuses aan Aad aanbiedt vanzelf wel verschijnenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:52 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Hmm dan vergis ik me met die gast die rood kreeg tegen de Grieken.
Ik tweet hem wel even.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het topic waar jij je excuses aan Aad aanbiedt vanzelf wel verschijnen
geweldig, die moonwalkende robotarmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
De hoogtepunten van de uitzending van vanavond:SowwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook al even aan het kijken Ties! Zal ik even wachten? Dan kunnen we hier samen praten over de gebeurtenissenquote:
Gelukkig onderbrak Genee al de tirade van Johan over van Gaal. Want hij weet ook dat ze niet teveel in herhaling moeten vallen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De laatste paar showtjes zijn inderdaad veel beter.
Johan een langspeelplaat? Hoe kom je erbij?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:09 schreef Pascalus het volgende:
Hoe vaak heeft Johan dat verhaal over blèren op een marktplein verteld in de afgelopen jaren? Het begint een beetje zielig te worden.
GGMM vond het ook erg grappig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker showtje vandaag.
Sierd was weer overdreven bezig maar oh zo grappig.
Sierd was eventjes leuk, maar hij vind zichzelf nu wel erg leuk dat ik het een stuk minder vind al dat aandachtsgeile gedoe.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker showtje vandaag.
Sierd was weer overdreven bezig maar oh zo grappig.
Het wordt steeds erger en ergerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sierd is een karikatuur van zichzelf, maar ik kan er wel om glimlachen.
Het wordt tijd dat Johan een eigen programma krijgt over zijn grootste hobby: kuntrie en bloes. Dat wordt gegarandeerd een succes.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan een langspeelplaat? Hoe kom je erbij?
Hij zei dat hij nog nooit zo hard gelachen heeft, behalve die ene keer toen hij naar de Lama's keek.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GGMM moest weer zeker huilen van woede?
Het gaat na een tijdje wel vervelenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger en erger.
Maar ik blijf er hard om lachen.
Dan wil Koert Westerman wel even langs komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Johan een eigen programma krijgt over zijn grootste hobby: kuntrie en bloes. Dat wordt gegarandeerd een succes.
Hij schijnt ook Truus te roepen als hij zijn vrouw doet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Johan staat zelf altijd in lederhosen en met een rode nek op tv te schreeuwen dat hij Van Gaal niks vindt.
Na VI Oranje moet het ook afgelopen zijn, als hij bij de normale VI uitzendingen dit straks ook items gaat maken dan is iedereen het binnen no-time zat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat na een tijdje wel vervelen. Elke dag die Sierd is misschien ook wat teveel van het gedoe.
Dan slaat het ook nergens op om op locatie te staan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na VI Oranje moet het ook afgelopen zijn, als hij bij de normale VI uitzendingen dit straks ook items gaat maken dan is iedereen het binnen no-time zat.
Sorry was al begonnen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben ook al even aan het kijken Ties! Zal ik even wachten? Dan kunnen we hier samen praten over de gebeurtenissen
Maar wel op z'n hondjes want daar kan hij zo lekker bij blaffen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij schijnt ook Truus te roepen als hij zijn vrouw doet.
Terwijl die net doet of ze slaapt.
Pizza's van onze belastingcentenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan slaat het ook nergens op om op locatie te staan.
Een beetje zoals Simon daar bij de Arena kou stond te vatten met die hele onzin bij Ajax toen.
Ja ben nu ook al klaar. Ik mag die Fons welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sorry was al begonnen!
Haha die Gijp zegt steeds Zidane
nounounouquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf van onze belastingcenten.
Nou en.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zit er alleen maar als prima donna.
Dat is slechts jouw bescheiden mening.quote:
vindtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan vind ze allebei halvezolen.
vindtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sierd was eventjes leuk, maar hij vind zichzelf nu wel erg leuk dat ik het een stuk minder vind al dat aandachtsgeile gedoe.
te veel van het goedequote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat na een tijdje wel vervelen. Elke dag die Sierd is misschien ook wat teveel van het gedoe.
Oké heb het weggehaald. Daar heb ik Danny weer een rechtzaak bespaard.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:44 schreef Mortaxx het volgende:
Oh trouwdie moeten weg johannes! Anders hebben we maandag een boze trouw aan de lijn
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:43 schreef opperkleurder het volgende:
Vandaag allemaal even Trouw kopen. Staat een lezenswaardig interview in met v/d Gijp.
Ik krijg dagelijks de Trouw in de bus, waarom zou ik dan vandaag een los exemplaar moeten gaan kopen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koop allemaal Trouw voor een interview met Gijp.
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg dagelijks de Trouw in de bus, waarom zou ik dan vandaag een los exemplaar moeten gaan kopen?
quote:VBL / Van der Gijp legt bom onder VI
Van der Gijp legt bom onder VI: "Idee dat geld verdienen voor Johan belangrijker is"
Het is nog maar de vraag of we het televisieprogramma Voetbal International na het WK nog in deze vorm gaan terugzien. René van der Gijp legt zaterdag een bom onder het programma.
Van der Gijp ziet alles in zijn leven, ook zijn eerdere bestaan als profvoetballer, als een hobby. "Voor dit werk, bij VI Oranje, geldt dat ook: voor mij is dit vooral goed vol te houden doordat ik af en toe met Genee (presentator Wilfred Genee, red.) zo dronken als een aap kan worden", vertelt hij in Trouw. "Johan Derksen rijdt tien seconden na de uitzending - als ik met het publiek op de foto ga - alweer over de Utrechtse Baan, op weg naar huis..."
"Hij brengt het niet meer op, dat vind ik eigenlijk best wel pijnlijk omdat dat contact met het publiek een wezenlijk onderdeel van ons succes is. Ik heb soms het idee dat geld verdienen voor Johan belangrijker is dan plezier beleven aan het maken van zo'n programma", vervolgt de ex-international, die daar een serieus probleem in ziet.
"De lol gaat er zo vanaf. Ik wil, als dit WK-spektakel achter de rug is, gaan praten met de RTL-directie om te kijken hoe we het ánders kunnen gaan aanpakken. Leg ik een bom onder het programma? Ja, misschien, maar iemand moet het toch doen? Bovendien: nu kijken er nog een miljoen mensen naar ons programma; het zou toch veel erger zijn als we ons pas gaan afvragen wat er aan de hand is als er straks nog maar 100.000 kijkers zijn?"
Er is vooral tijdens dit WK veel kritiek op Voetbal International, dat in de ogen van de critici Louis van Gaal blijft afzeiken en veel te negatief is over de verrichtingen van het Nederlands elftal.
Tja, dat Johan vlak na de uitzending direct naar huis gaat is niet zo vreemd. Als je 65 jaar bent en je hebt elke dag een uitzending van 1,5 uur, dat hakt er best in denk ik.quote:
http://glamora.ma/2014/07/vi_oranje_derksen_vindt_er_gee.htmlquote:EINDE OEFENINGVI ORANJE: DERKSEN VINDT ER GEEN REET MEER AAN
Zoals we allemaal weten geniet René van der Gijp met volle teugen van het leven. In een interview met Trouw zegt hij dat hij het heerlijk vond om te voetballen, maar wat er verder bij kwam kijken vond hij nét iets leuker: vrouwen, drank en mooie auto's. Dat geldt tegenwoordig nog steeds, want Gijpie houdt VI Oranje vooral vol omdat hij na afloop met Wilfred Genee 'zo dronken als een aap' kan worden. Tegelijkertijd ergert hij zich rot aan Johan Derksen, die tien seconden na de uitzending alweer in de auto zit terwijl Gijp en co nog met het publiek op de foto gaan. 'Hij brengt het niet meer op, dat vind ik best wel pijnlijk omdat contact met het publiek een wezenlijk onderdeel van ons succes is. Ik heb soms het idee dat geld verdienen voor Johan belangrijker is dan plezier beleven aan het maken van zo'n programma.' Hij doet er nog een schepje bovenop door te zeggen dat het de volgende keer allemaal anders moet. 'De lol gaat er zo vanaf. Ik wil, als dit WK-spektakel achter de rug is, gaan praten met de RTL-directie om te kijken hoe we het ánders kunnen gaan aanpakken. Leg ik een bom onder het programma? Ja, misschien, maar iemand moet het toch doen?' Ai.
Gisteren zat Derksen overigens weer eens ouderwets te zeiken, tot ongenoegen van Wilfred Genee. Toen de snor weer over Van Gaal begon zei Genee: 'We vallen in herhaling. We weten wat jij er van vindt.' Waarop Derksen misschien zelf al een bom onder het programma legde door te zeggen: 'Als de RTL-directie vindt dat jij mij de mond moet snoeren als ik over Van Gaal lul, dan heb ik daar echt schijt aan. Ik heb een mening over Van Gaal en als Nederland en de directie daar anders over denken, dat interesseert me geen reet. Wat jij ervan vindt, vind ik ook niet relevant.' En zo blazen de twee egootjes gezamenlijk de boel op. Blijft straks alleen Hansie Kraaij Jr. over. Jammer hoor.
Begrijpelijk. Steeds meer mensen vinden er geen reet meer aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://glamora.ma/2014/07/vi_oranje_derksen_vindt_er_gee.html
Dat valt denk ik wel mee.. de kijkcijfers zijn goed. Het valt mij als min of meer vaste kijker op dat de sfeer veel minder is dan voorgaande jaren. Denk toch een soort sleur die erin is geslopen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Zo zonde dit. Een WK verpest VI na het WK. En waarom? Omdat het gepeupel een showtje wil met 90 minuten lang gebrul dat Van Gaal de genie is die een tactiek van Koeman jat.
Ontroerend.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:12 schreef Ties02 het volgende:
Ik gooi dit filmpje er maar eens in, is wel nodig in deze barre tijden voor een VI hooligan
Ik vind het echt een mes in de rug van een collega. Had zoiets niet verwacht van Gijp.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:03 schreef Scrummie het volgende:
Gaat Gijp nou ook al mee in die onzinnige tendens dat iedereen VI maar kut moet vinden? Man man, je eigen programma om zeep helpen, zo doe je dat dus.
En dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:06 schreef Scrummie het volgende:
Zo zonde dit. Een WK verpest VI na het WK. En waarom? Omdat het gepeupel een showtje wil met 90 minuten lang gebrul dat Van Gaal de genie is die een tactiek van Koeman jat.
als dit alles is vind ik het wel meevallenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het echt een mes in de rug van een collega. Had zoiets niet verwacht van Gijp.
Ik denk wel dat we het zullen merken in de uitzending. Dat kan toch niet anders? Johan Derksen zal hier niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
als dit alles is vind ik het wel meevallen
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we het zullen merken in de uitzending. Dat kan toch niet anders? Johan Derksen zal hier niet blij mee zijn.
Als er tijd voor is, er moet over de Tour gepraat wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we het zullen merken in de uitzending. Dat kan toch niet anders? Johan Derksen zal hier niet blij mee zijn.
ach ze zijn professioneel genoeg om hier mee om te gaan hoor, het enige wat Gijp zegt is Johan blijf ook een keertje hangenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat hij denkt dat hij het alleen voor het geld doet. Misschien steekt dat nog meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach ze zijn professioneel genoeg om hier mee om te gaan hoor, het enige wat Gijp zegt is Johan blijf ook een keertje hangen
Dat is toch ook zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat hij denkt dat hij het alleen voor het geld doet. Misschien steekt dat nog meer.
Of Johan zegt breed lachend: klopt! Dat zou mooi zijn.
Ja, zal zeker meespelen maar ik denk ook dat hij het oprecht leuk vindt om over voetballen te praten. Of vond.quote:
Misschien heeft hij dat wel gedaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zal zeker meespelen maar ik denk ook dat hij het oprecht leuk vindt om over voetballen te praten. Of vond.
Ik vind het niet zo chic van Rene om dit zo en plein public eruit te gooien. Bespreek dat eerst onder elkaar.
Nee, en ik snap het echt niet waarom. Omdat men loopt te zaniken op VI?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het echt een mes in de rug van een collega. Had zoiets niet verwacht van Gijp.
Schitterend emotioneel filmdocument.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:12 schreef Ties02 het volgende:
Ik gooi dit filmpje er maar eens in, is wel nodig in deze barre tijden voor een VI hooligan
gewoon schijt hebben aan wat johan vindt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie die ouwe er zomaar mee stoppen . de neuzen staan in ieder geval niet dezelfde kant op iigquote:
Jij houdt serieus rekening met de mogelijkheid dat dit soort dingen niet intern al besproken zijn?quote:
Johan is ook gewoon vervangbaar hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie die ouwe er zomaar mee stoppen . de neuzen staan in ieder geval niet dezelfde kant op iig
Hugo leent zich niet voor dergelijke commerciële oppervlakkigheid.quote:
Tijl.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:17 schreef Ties02 het volgende:
Alleen wie leest dan in het vervolg het bijster interessante nieuws door?
Dat geknuffel met die hond is zeker niet oppervlakkig.. Hugo Borst zie ik wel bij VI zitten, hij was altijd een beetje rebels, past beter bij VI dan bij NOSquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hugo leent zich niet voor dergelijke commerciële oppervlakkigheid.
Het is wel echt zo dat Derksen iedere week alle tijdschriften koopt die er zijn. Ik kwam ooit in readshop Gouda waar twee enorme stapels tijdschriften lagen. Iemand vroeg waarom die er lagen waarop de eigenaar van de winkel vertelde dat Johan Derksen iedere woensdag langs kwam om ze op te halen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:17 schreef Ties02 het volgende:
Alleen wie leest dan in het vervolg het bijster interessante nieuws door?
Dat weet ik niet, ik kan me voorstellen dat hij tegenwoordig iets minder fanatiek is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:57 schreef DrDentz het volgende:
Nog steeds of alleen tijdens zijn functie als hoofdredacteur? Je gaat toch geen Opzij lezen als man, dan heb je echt een tic.
Hoezo zo vroeg dan ? Op teletekst staat gewoon 20.30quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vanavond om 20.10 al VI Oranje. Maar dat geheel terzijde.
Ik zit speciaal door Jan de hele tijd op hem te letten, maar het is niet veel wat hij laat zien nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Jan z'n vriend speelt niet goed hè.. Hazard..
Amenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
David Luiz is de grootste antivoetballer van het zuidelijk halfrond.
En Naaimaar is een jankbek. Brazilië is geen sambavoetbal, het is irritatieopwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |