SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Hier moest ik ook meteen aan denkenquote:
Beter dan de gemiddelde Turk of Marokkaan die hier al 20+ jaar woont jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:45 schreef ReplaR het volgende:
'Ik probeer het een beetje'
Hij spreekt t vloeiend!
Afstraffen die Costa Ricanen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:45 schreef Heufd het volgende:
Ik vind dat Costa Rica eigenlijk te sympathiek. Bijna jammer dat ze morgen worden uitgeschakeld.
knap jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kerel spreekt gewoon accentloos Nederlands
respectquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Die kerel spreekt gewoon accentloos Nederlands
Hij heeft Kavala naar de halve finale geloosd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Deze man heeft Sparta gesloopt, waarom krijgt hij een podium
telt naast schieten als stoppen? >:Dquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Cillessen heeft nog nooit een penalty gestopt.
In alle eerlijkheid: vind je Aad vermakelijk of neem je hem serieus?quote:
Bloedserieus. Zijn voorspellingen en analyses komen dan ook stuk voor stuk uitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid: vind je Aad vermakelijk of neem je hem serieus?
Gamboa speelde toch alle wedstrijden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef pablo1989 het volgende:
Die rechtsback heeft nog geen minuut gespeeld naar Aad weet te melden dat ie gevaarlijk voor kan zetten. Die man weet alles.
Een trappeljuichzakje voor Wesley.quote:
Hmm dan vergis ik me met die gast die rood kreeg tegen de Grieken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gamboa speelde toch alle wedstrijden?
Zou wel leuk zijn als Barrantes in mag vallen (die speler die zijn kind naar Robben heeft vernoemd)
Ik zie het topic waar jij je excuses aan Aad aanbiedt vanzelf wel verschijnenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:52 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Hmm dan vergis ik me met die gast die rood kreeg tegen de Grieken.
Ik tweet hem wel even.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het topic waar jij je excuses aan Aad aanbiedt vanzelf wel verschijnen
geweldig, die moonwalkende robotarmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
De hoogtepunten van de uitzending van vanavond:SowwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook al even aan het kijken Ties! Zal ik even wachten? Dan kunnen we hier samen praten over de gebeurtenissenquote:
Gelukkig onderbrak Genee al de tirade van Johan over van Gaal. Want hij weet ook dat ze niet teveel in herhaling moeten vallen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:23 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De laatste paar showtjes zijn inderdaad veel beter.
Johan een langspeelplaat? Hoe kom je erbij?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:09 schreef Pascalus het volgende:
Hoe vaak heeft Johan dat verhaal over blčren op een marktplein verteld in de afgelopen jaren? Het begint een beetje zielig te worden.
GGMM vond het ook erg grappig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker showtje vandaag.
Sierd was weer overdreven bezig maar oh zo grappig.
Sierd was eventjes leuk, maar hij vind zichzelf nu wel erg leuk dat ik het een stuk minder vind al dat aandachtsgeile gedoe.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker showtje vandaag.
Sierd was weer overdreven bezig maar oh zo grappig.
Het wordt steeds erger en ergerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Sierd is een karikatuur van zichzelf, maar ik kan er wel om glimlachen.
Het wordt tijd dat Johan een eigen programma krijgt over zijn grootste hobby: kuntrie en bloes. Dat wordt gegarandeerd een succes.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johan een langspeelplaat? Hoe kom je erbij?
Hij zei dat hij nog nooit zo hard gelachen heeft, behalve die ene keer toen hij naar de Lama's keek.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
GGMM moest weer zeker huilen van woede?
Het gaat na een tijdje wel vervelenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger en erger.
Maar ik blijf er hard om lachen.
Dan wil Koert Westerman wel even langs komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:15 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Johan een eigen programma krijgt over zijn grootste hobby: kuntrie en bloes. Dat wordt gegarandeerd een succes.
Hij schijnt ook Truus te roepen als hij zijn vrouw doet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:16 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Johan staat zelf altijd in lederhosen en met een rode nek op tv te schreeuwen dat hij Van Gaal niks vindt.
Na VI Oranje moet het ook afgelopen zijn, als hij bij de normale VI uitzendingen dit straks ook items gaat maken dan is iedereen het binnen no-time zat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat na een tijdje wel vervelen. Elke dag die Sierd is misschien ook wat teveel van het gedoe.
Dan slaat het ook nergens op om op locatie te staan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na VI Oranje moet het ook afgelopen zijn, als hij bij de normale VI uitzendingen dit straks ook items gaat maken dan is iedereen het binnen no-time zat.
Sorry was al begonnen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben ook al even aan het kijken Ties! Zal ik even wachten? Dan kunnen we hier samen praten over de gebeurtenissen
Maar wel op z'n hondjes want daar kan hij zo lekker bij blaffen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij schijnt ook Truus te roepen als hij zijn vrouw doet.
Terwijl die net doet of ze slaapt.
Pizza's van onze belastingcentenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan slaat het ook nergens op om op locatie te staan.
Een beetje zoals Simon daar bij de Arena kou stond te vatten met die hele onzin bij Ajax toen.
Ja ben nu ook al klaar. Ik mag die Fons welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Sorry was al begonnen!
Haha die Gijp zegt steeds Zidane
nounounouquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent zelf van onze belastingcenten.
Nou en.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zit er alleen maar als prima donna.
Dat is slechts jouw bescheiden mening.quote:
vindtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zlatan vind ze allebei halvezolen.
vindtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sierd was eventjes leuk, maar hij vind zichzelf nu wel erg leuk dat ik het een stuk minder vind al dat aandachtsgeile gedoe.
te veel van het goedequote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat na een tijdje wel vervelen. Elke dag die Sierd is misschien ook wat teveel van het gedoe.
Oké heb het weggehaald. Daar heb ik Danny weer een rechtzaak bespaard.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:44 schreef Mortaxx het volgende:
Oh trouwdie moeten weg johannes! Anders hebben we maandag een boze trouw aan de lijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |