telt naast schieten als stoppen? >:Dquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Cillessen heeft nog nooit een penalty gestopt.
In alle eerlijkheid: vind je Aad vermakelijk of neem je hem serieus?quote:
Bloedserieus. Zijn voorspellingen en analyses komen dan ook stuk voor stuk uitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid: vind je Aad vermakelijk of neem je hem serieus?
Gamboa speelde toch alle wedstrijden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef pablo1989 het volgende:
Die rechtsback heeft nog geen minuut gespeeld naar Aad weet te melden dat ie gevaarlijk voor kan zetten. Die man weet alles.
Een trappeljuichzakje voor Wesley.quote:
Hmm dan vergis ik me met die gast die rood kreeg tegen de Grieken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gamboa speelde toch alle wedstrijden?
Zou wel leuk zijn als Barrantes in mag vallen (die speler die zijn kind naar Robben heeft vernoemd)
Ik zie het topic waar jij je excuses aan Aad aanbiedt vanzelf wel verschijnenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:52 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Hmm dan vergis ik me met die gast die rood kreeg tegen de Grieken.
Ik tweet hem wel even.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie het topic waar jij je excuses aan Aad aanbiedt vanzelf wel verschijnen
geweldig, die moonwalkende robotarmquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |