En dat hij denkt dat hij het alleen voor het geld doet. Misschien steekt dat nog meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
ach ze zijn professioneel genoeg om hier mee om te gaan hoor, het enige wat Gijp zegt is Johan blijf ook een keertje hangen
Dat is toch ook zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat hij denkt dat hij het alleen voor het geld doet. Misschien steekt dat nog meer.
Of Johan zegt breed lachend: klopt! Dat zou mooi zijn.
Ja, zal zeker meespelen maar ik denk ook dat hij het oprecht leuk vindt om over voetballen te praten. Of vond.quote:
Misschien heeft hij dat wel gedaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zal zeker meespelen maar ik denk ook dat hij het oprecht leuk vindt om over voetballen te praten. Of vond.
Ik vind het niet zo chic van Rene om dit zo en plein public eruit te gooien. Bespreek dat eerst onder elkaar.
Nee, en ik snap het echt niet waarom. Omdat men loopt te zaniken op VI?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het echt een mes in de rug van een collega. Had zoiets niet verwacht van Gijp.
Schitterend emotioneel filmdocument.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:12 schreef Ties02 het volgende:
Ik gooi dit filmpje er maar eens in, is wel nodig in deze barre tijden voor een VI hooligan
gewoon schijt hebben aan wat johan vindt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we het zullen merken in de uitzending. Dat kan toch niet anders? Johan Derksen zal hier niet blij mee zijn.
Ik zie die ouwe er zomaar mee stoppen . de neuzen staan in ieder geval niet dezelfde kant op iigquote:
Jij houdt serieus rekening met de mogelijkheid dat dit soort dingen niet intern al besproken zijn?quote:
Johan is ook gewoon vervangbaar hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie die ouwe er zomaar mee stoppen . de neuzen staan in ieder geval niet dezelfde kant op iig
Hugo leent zich niet voor dergelijke commerciële oppervlakkigheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |