Dat is niet altijd even goed, Big Bang Theory vond ik super in de eerste seizoenen, toen nog niemand het kende, toen ze een groter publiek gingen bereiken en er vrouwen bij gooiden etc werd het juist slechter.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:22 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die Ozymandias aflevering heeft nog altijd een score van 10 op IMDB. Das wel beetje overdreven. Daarmee wil ik niet zeggen dat Breaking Bad geen heel sterke serie was, dat was het zeker. Alleen doordat het heel erg mainstream is geworden en er veel reuring omheen was. Krijg je dat zo'n serie veel aandacht krijgt en zo veel meer mensen bereikt.
Terwijl een Hannibal een heel andere insteek heeft maar qua karakterontwikkeling, scenery en de manier van filmen echt héél erg sterk is.
Daar doelde ik meer op.
Is die al uitgezonden dan?quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:30 schreef Friday12 het volgende:
Extant gezien... weet nog niet echt wat ik er van vind dus ik blijf nog even kijken.
quote:lel this nigger is so broke she is making TV now
HAHAHAHA
https://en.wikipedia.org/wiki/Life_peerquote:The legitimate children of a life peer take the privilege of children of hereditary peers, being entitled to style themselves with the prefix 'The Honourable'.
Toch maar even toevoegen aan mijn download lijstje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me een topshow, beetje Smallville maar dan over Batman:
De Show: Gotham (maandag op FOX)
De cast: Ben McKenzie (Southland), Donal Logue (Sons Of Anarchy), Jada Pinkett Smith (Dochter van), David Mazouz (Touch), Sean Pertwee (Elementary), Erin Richards (Being Human), Zabryna Guevara (Burn Notice)
Het verhaal: De serie speelt zich af voordat Bruce Wayne verandert in Batman. De jonge Bruce Wayne is in de stad Gotham getuige van de moord op zijn ouders. Rechercheur James Gordon ontfermt zich vervolgens over Wayne: "Hoe donker en angstaanjagend de wereld nu ook mag zijn, er zal licht zijn." Het verhaal zal zich afspelen rondom James Gordon, hoe hij in een stad die in het geheim geregeerd wordt door de misdaad stand houdt en er het met alle mogelijke middelen probeert te bestrijden. 'The O.C.'-ster Ben McKenzie neemt de hoofdrol van Gordon op zich. Jada Pinkett Smith, vrouw van 'Fresh Prince'-ster Will Smith, kreeg de rol van de gangster Fish Mooney toebedeeld. Maar ook andere bekende zullen in deze serie langskomen.
De Verwachtingen: Van deze serie zal er veel verwacht worden en dus is het van groot belang dat Gotham bij hun première een groot publiek aanspreekt die ook iedere week terug keert. Met concurrentie van het comedy block van CBS en The Voice van NBC zal het een moeilijke uitdaging zijn. Maar wat Sleepy Hollow kon, kan Gotham toch ook?
Bron
Klinkt wel interessant, naar begint pas echt in 2015 lees ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef AchJa het volgende:
Was The After al voorbij gekomen? Is van Chris Carter (X-files, Millenium).
Het lijkt mij wel de moeite waard, heb hem maar ff toegevoegd in SB.
Was tof ja. Ben benieuwd naar de restquote:Op zondag 13 juli 2014 12:15 schreef rene90 het volgende:
Extant ook gezien net, was best prima te doen. Sowieso even aflevering 2 kijken dus.
Ik heb de pilot gezien, vond het niet verkeerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:42 schreef AchJa het volgende:
Was The After al voorbij gekomen? Is van Chris Carter (X-files, Millenium).
Het lijkt mij wel de moeite waard, heb hem maar ff toegevoegd in SB.
Jij snapt hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |