SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Your beauty never ever scared me.
zit nu halverwege aflevering 10 van seizoen 2quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja hahaEn dat mensen denken dat ze dat verzint
Bijna er doorheen dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit nu halverwege aflevering 10 van seizoen 2
veel te warm voor een sjaalquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:10 schreef Amarantha het volgende:
Mn mama heeft mn sjaal uitgewassen![]()
(en nog meer dingen
)
Mwah nu niet, doe hem zo wel om op de fiets (ik heb zo'n palestina sjaalquote:
wauw, oldschool jonguhquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah nu niet, doe hem zo wel om op de fiets (ik heb zo'n palestina sjaal![]()
)
Draag al minstens 10 jaar zo'n sjaalquote:
ik heb alleen een sjaal bij -10 ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Draag al minstens 10 jaar zo'n sjaalHuidige versie is een paarse
Ik draag mijn sjaal echt meteen zodra 't kanquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alleen een sjaal bij -10 ofzo
vorig jaar nog een nieuwe muts gekocht. nog geen 1 dag op kunnen zetten
dan ga je lopen..quote:
oke, dan blijf maar hierquote:
Nee kan nietquote:
pil laten zetten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee kan nietMoet de pil halen/laten zetten. Is wel belangrijk
En krijg gezeur met mn moeder als ik niet ga, die heeft me geld gegeven. Ik stap zo wel met mijn luie reet op de fiets
Prikpilquote:
Als je toch in je laat prikken, waarom niet meteen een implanon?quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
PrikpilMoet de doktersassistente bij je zetten
*werkt 3 maanden*
ga je slapen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:39 schreef Flippiee het volgende:
Inderdaad een goedemorgen, en een welterusten.
quote:
Gehad..quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je toch in je laat prikken, waarom niet meteen een implanon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik wil ook nog wel een weekje ergens heen eind deze maand.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:16 schreef Amarantha het volgende:
TRV / Alleen op vakantie... #2 Ervaringen en plannen? Ik ben geïnspireerd
Alleen? Waar zit je aan te denken dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een weekje ergens heen eind deze maand.
Ik wil ook best met iemand maar ken niet zo veel mensen om mee op vakantie te gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen? Waar zit je aan te denken dan?
Ik ken ook niemand en alleen lijkt me wel een keer een toffe ervaringquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil ook best met iemand maar ken niet zo veel mensen om mee op vakantie te gaanTja, er moet wel wat te zien zijn en zon. Liefst ook wel goedkoop, en het liefst ben ik er nog niet geweest. Portugal, Kroatië, Bulgarije... geen idee.
Nee precies, ik ben vorig jaar alleen op reis geweest maar verbleef wel bij een Italiaan van mijn leeftijd die ik via schooluitwisseling heb ontmoet dus eigenlijk trokken we de hele week samen op en met zijn vrienden. En we aten bij hem thuis (op vakantiepark) met het hele gezin, was wel gezellig. En je at ook echt wat zij aten i.p.v. de hele week pizzaquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand en alleen lijkt me wel een keer een toffe ervaringGaan en staan waar ik wil en ik heb wel een telefoon dus ik kan altijd nog op FOK! gaan kijken als ik even alleen ergens wat drink ofzo. Maar ik ben niet verlegen, dat scheelt wel. Ik stap zo op jongeren af, ik ga toch in een hostel slapen
Ah dat klinkt tof. Italië lijkt me ook wel leukquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee precies, ik ben vorig jaar alleen op reis geweest maar verbleef wel bij een Italiaan van mijn leeftijd die ik via schooluitwisseling heb ontmoet dus eigenlijk trokken we de hele week samen op en met zijn vrienden. En we aten bij hem thuis (op vakantiepark) met het hele gezin, was wel gezellig. En je at ook echt wat zij aten i.p.v. de hele week pizza
En zo heb ik ook nog wat vrienden in de landen die ik eerder noemde. Al had ik dan wel eerder moeten boeken en afspreken. Maar ik zie het wel, eerst nog naar Londen volgende weekquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat klinkt tof. Italië lijkt me ook wel leuk
Weirdquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:35 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, ik heb raar geslapen en nu doet mijn linkerbeen het niet meer.
En vooral kut omdat vanavond diploma-uitreiking. Nou ja, hij heeft nog negen uur om weer te gaan functionerenquote:
Kim Kardashian heeft een 'AAA'-gamequote:Op donderdag 3 juli 2014 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-Blablabla, freek is dronken of zo, blablabla-
Wat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:44 schreef Rezania het volgende:
-Blablabla, freek is dronken of zo, blablabla-
Dat heb ik ook weleens gehad, maar dan met mijn rechter of linker arm!quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:35 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, ik heb raar geslapen en nu doet mijn linkerbeen het niet meer.
Hahahaha. Wat is er mis met jouquote:
Wat is er mis met jouquote:
Ik ben pas net wakker.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahahaha. Wat is er mis met jou.
[..]
Wat is er mis met jou.
Zo vervelendquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:48 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gehad, maar dan met mijn rechter of linker arm!
Ik ookquote:
ik ook, en 2 jaar later heb ik nog steeds last van mn schouderquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:48 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gehad, maar dan met mijn rechter of linker arm!
Ow, dan kan je beter ff naar je huisarts gaan....quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, en 2 jaar later heb ik nog steeds last van mn schouder
Wie?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
Stephen Amell is zulks een sterke man.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie?
Je komt telkens met namen aanzetten waar ik nog nooit van heb gehoord in mn leven
Ik heb mijn verhaaltje er ook bij gezet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:16 schreef Amarantha het volgende:
TRV / Alleen op vakantie... #2 Ervaringen en plannen? Ik ben geïnspireerd
Geweldige serie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelt in Arrow blijkbaar.
Oh ja dat kijk ik dan weer nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik las hetquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb mijn verhaaltje er ook bij gezet.
Is leuk hoor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las hetHeb er steeds meer zin in!
Stephen Amellquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:34 schreef Rezania het volgende:
Turn Down for What, a song by DJ Snake & Lil Jon on Spotify.
[ afbeelding ]
Je had mij gister bijna uit de kast getrokken maar deze doet het niet bij mij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof wij hier Amsterdammers toelatenquote:
Heeft ze voor de lol opgenomen. Niet om te klagen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mexicanen die nog steeds butthurt zijn
Stiekem verdenk ik haar er van dat ze alsnog butthurt isquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft ze voor de lol opgenomen. Niet om te klagen.
niet. had je maar geen belofte's moeten makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb een probleem man.![]()
Heb toegezegd taxichauffeur te spelen naar Sensation White zaterdagavond. Maar het Nederlands elftal moet voetballen, dus eerst die gasten lozen en daarna asap ergens voetbal gaan kijken. Maar waar?
In een café'tje in A'dam?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Amoeba het volgende:
Heb toegezegd taxichauffeur te spelen naar Sensation White zaterdagavond. Maar het Nederlands elftal moet voetballen, dus eerst die gasten lozen en daarna asap ergens voetbal gaan kijken. Maar waar?
Hoe laat drop je ze daar?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:45 schreef Amoeba het volgende:
Rond 9 uur denk ik.quote:
Daarom vraag ik of hier Amsterdammers zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
In een café'tje in A'dam?
Bij een FOK! ker / ster thuis? (niet dat je daar gezien wil worden maar oké)
Bij familie daaro?
In een hotel?
Ik zit met een Volvo XC60 die ik even ergens moet parkeren. En ik luister liever een radiostream dan Amsterdamse parkeertarieven te moeten betalen.quote:
Je hoeft je auto niet in het centrum te parkeren. Wij zetten hem vaak bij Sloterdijk als we naar concert in Paradiso/Melkweg gaan. Kan je makkelijk met de tram komen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Rond 9 uur denk ik.
[..]
Daarom vraag ik of hier Amsterdammers zijn.![]()
[..]
Ik zit met een Volvo XC60 die ik even ergens moet parkeren. En ik luister liever een radiostream dan Amsterdamse parkeertarieven te moeten betalen.![]()
De McDonalds op de Muntbergweg? Is dat een optie?
Open dan een WK topic of een FHF topicquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Daarom vraag ik of hier Amsterdammers zijn.![]()
[..]
Ik zit met een Volvo XC60 die ik even ergens moet parkeren. En ik luister liever een radiostream dan Amsterdamse parkeertarieven te moeten betalen.![]()
Ik moet die auto wel bij de hand houden. Ik kan moeilijk zeggen als ze me opbellen dat ik er over een half uur ben. McDonalds op de Muntbergweg is 5 minuten rijden met de auto.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hoeft je auto niet in het centrum te parkeren. Wij zetten hem vaak bij Sloterdijk als we naar concert in Paradiso/Melkweg gaan. Kan je makkelijk met de tram komen.
Ik ook niet. Daarom nu in alle haast mijn wedstrijdplannen aan het maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist geeneens dat Nederland zaterdag al speelde
Wot? Ze wachten dan toch gewoon tot na de wedstrijd. Je bent hun bitch nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet die auto wel bij de hand houden. Ik kan moeilijk zeggen als ze me opbellen dat ik er over een half uur ben. McDonalds op de Muntbergweg is 5 minuten rijden met de auto.
amoeba is ieders bitchquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wot? Ze wachten dan toch gewoon tot na de wedstrijd. Je bent hun bitch niet
Dus ze gaan naar Sensation White maar ze gaan na een paar uur alweer weg?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet die auto wel bij de hand houden. Ik kan moeilijk zeggen als ze me opbellen dat ik er over een half uur ben. McDonalds op de Muntbergweg is 5 minuten rijden met de auto.
Op en neer is dus geen optiequote:Op donderdag 3 juli 2014 12:57 schreef Amoeba het volgende:
Jawel. Dus ik verwacht gewoon de wedstrijd ergens te kunnen kijken.
Ohquote:
Kan ik niet bij jou kijken Flips.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:58 schreef Flippiee het volgende:
Amoeba, drop je vraag in Amsterdam topic. Die hebben vast wel een paar opties. Als ik mij niet vergis wonen er ook enkele users daar vlakbij. Je hebt sowieso een paar kroegjes daar in Zuid- oost. En je auto kun je daar ook wel gratis kwijt. Maar als het een dikke bak is, weet ik niet hoe verstandig dat is.
dan zou ik sowieso met de trein gaanquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:58 schreef Flippiee het volgende:
Amoeba, drop je vraag in Amsterdam topic. Die hebben vast wel een paar opties. Als ik mij niet vergis wonen er ook enkele users daar vlakbij. Je hebt sowieso een paar kroegjes daar in Zuid- oost. En je auto kun je daar ook wel gratis kwijt. Maar als het een dikke bak is, weet ik niet hoe verstandig dat is.
Ditquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wist geeneens dat Nederland zaterdag al speelde
Hahahaha nee. Ik ben zelf niet eens thuis. Maar er zijn echt best veel opties, je wordt alleen beperkt met je auto/rij afstand. Je zou zelfs naar Zaandam en/of Purmerend kunnen rijden, dan voor een euro of 3 naar Amsterdam en een kroegje pakken.quote:
Hehehe. Of ze jatten airbags.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer verstandig om een dergelijke auto in Zuid-Oost te laten staan![]()
Gaan ze verstoppertje met je auto spelen
airbags zijn overratedquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahaha nee. Ik ben zelf niet eens thuis. Maar er zijn echt best veel opties, je wordt alleen beperkt met je auto/rij afstand. Je zou zelfs naar Zaandam en/of Purmerend kunnen rijden, dan voor een euro of 3 naar Amsterdam en een kroegje pakken.
[..]
Hehehe. Of ze jatten airbags.
De markt wordt overspoeld met Sensation White kaarten die mensen willen doorverkopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus ze gaan naar Sensation White maar ze gaan na een paar uur alweer weg?
ja, je komt er natuurlijk niet binnen met je oranje shirtjequote:Op donderdag 3 juli 2014 13:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
De markt wordt overspoeld met Sensation White kaarten die mensen willen doorverkopen.
Uitshirt van een paar jaar terug is wit met een beetje oranje. Dat moet toch wel kunnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je komt er natuurlijk niet binnen met je oranje shirtje
jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zal ik nog even een klapper maken op FOK! voordat ik op vakantie ga ?![]()
ja naai jezelf een permban aanquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zal ik nog even een klapper maken op FOK! voordat ik op vakantie ga ?![]()
Echt niet leuk hoorquote:
Jullie maken het jezelf zo moeilijk.quote:
Ik hoop dat je een perm-ban krijgt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oke hoe krijg ik het makkelijkste een ban voor een week
Tetten posten buiten klb en onz?
Holy snake.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:56 schreef appelepent het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er goed in origami?
Gewoon een pagechangechecker erop zetten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:26 schreef Amoeba het volgende:
Refreshen op die pagina waar je tentamencijfers bekend worden gemaakt./hardeleef
Nog moe van gisteren.. toen werd er echt veel gepost!quote:
/sarcasmquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef appelepent het volgende:
[..]
Daar heb je een hele dag voor nodig denk!
Ligt er wel aan of de papiertjes al voorgevouwen zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:03 schreef appelepent het volgende:
[..]
Daar heb je een hele dag voor nodig denk!
Lijkt me van niet, kun je het kopen als bouwpakket denk je?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ligt er wel aan of de papiertjes al voorgevouwen zijn.
Jawel man, ben je zeker wel langer mee bezig.quote:
Ok, ik dacht dat je het sneller dacht te kunnen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel man, ben je zeker wel langer mee bezig.
Ik heb een keer iets gepapercraft, ook zwaar kut.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:09 schreef appelepent het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat je het sneller dacht te kunnen.
Ik kom niet verder dan vliegtuigjes. Heb een keer een boekje vouwen gekocht met die kraanvogel en zo. Maar dat was zonde van het geld, had het geduld er niet voor. Eigelijk moet ik dat boek eens zoeken en nog eens proberen,quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets gepapercraft, ook zwaar kut.
Hoi grote vriendquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:40 schreef LompeHork het volgende:
NWS / Actie om Lelystad onder water te zetten Moest lachen wel
Dan gaat dus Noord-Holland plat en daar heb ik net een huis gekocht!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:40 schreef LompeHork het volgende:
NWS / Actie om Lelystad onder water te zetten Moest lachen wel
Nee mongool, Lelystad is niet Noord-Hollandquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:42 schreef appelepent het volgende:
[..]
Dan gaat dus Noord-Holland plat en daar heb ik net een huis gekocht!![]()
OWquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee mongool, Lelystad is niet Noord-Hollanddaar woont Alex Oosterveen zelf.
Lelystad, jeweetwel, dat ding wat ze midden in het IJsselmeer hebben geplant een paar jaar terugquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:44 schreef appelepent het volgende:
[..]
OWIk las Lelystad aan zee of zo iets.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed goed jeweet, weinig rellen vakantietijd.
The fuck? Ik heb serieus al 2 dagen geen neger gezien hier.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
hier ook rustig. laatst zelfs een neger gezien.
Die komen meestal pas met middernacht tevoorschijn gok ik.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
The fuck? Ik heb serieus al 2 dagen geen neger gezien hier.
Negers weten niet meer waar ze moeten rollen geloof ik.
"at night, they come"quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die komen meestal pas met middernacht tevoorschijn gok ik.
Sleep with one eye openquote:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEXIT LIGHTquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef appelepent het volgende:
[..]
Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight
Exit light
Enter night
Take my hand
We're in to neger neger land
Op dit moment spelen ze op Rock Werchter.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:00 schreef appelepent het volgende:
[..]
Sleep with one eye open
Gripping your pillow tight
Exit light
Enter night
Take my hand
We're in to neger neger land
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEXIT LIGHT
EEEEEEEEEEEEEEEEEEENTER NIIIIIIHIGHT!
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKE MY HAND!
WE'RE OF TO NIGGER NIGGER LAND!
TEEEEENENENE TEEEEEEEEEENENENENE TEEEEEEEEEENENENENE TENENENENENE! *GITAAR*
Boh
ROCK OUT! DO IT QUICK! MY MY MY LET IT RIP!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik ken zat negers die gewoon ook Carcass luisteren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef appelepent het volgende:
[..]
Ja leuke muziek, alleen niet toepasselijk voor negers.
Als we het op Folk-Metal gooien heb ik liever Skycladquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef appelepent het volgende:
[..]
Dit vind ik ook wel leuke muziek.
Ik vind veel muziek leuk. alleen trage muziek hou ik niet van.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef LompeHork het volgende:
Korpiklaani is ver van slecht overigens.
Idem hier, hoewel ik trage muziek ook kan waarderenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef appelepent het volgende:
[..]
Ik vind veel muziek leuk. alleen trage muziek hou ik niet van.
Ja heel soms kan het wel leuk zijn. Zoals in dit nummer:quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem hier, hoewel ik trage muziek ook kan waarderen
Dit hele album bijvoorbeeld:
Toy Dolls.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:23 schreef appelepent het volgende:
[..]
Ja heel soms kan het wel leuk zijn. Zoals in dit nummer:
Hier zitten ook trage stukjes in.
Flasback...quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:41 schreef Maringo het volgende:
Kwam ik deze tegen in de suggesties:
Chick met dr lonsdale shirt.
Dat mensen daar in de jaren negentig echt over vielen in een clip van ver ervoor.
Die heb ik nog live gezien, wat een feestquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:41 schreef Maringo het volgende:
Dat mensen daar in de jaren negentig echt over vielen in een clip van ver ervoor.
Geweldige versie blijft datquote:
Ik wilde een toto halen maar doe ik toch maar niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet niet hoe ik de kwartfinales moet invullen.
Mja mja mjaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik wilde een toto halen maar doe ik toch maar niet.
een bestand via facebook verstureb, fotos weet ik maar sinds wanneer kan je ook docs fben?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:52 schreef hairybeardyman het volgende:
Hey, als je iemand op facebook een document als bijlage verstuurd en kort daarna blokkeer je die persoon, kan ze het document dan nog lezen of niet?
Ik ook niet. Zeker niet nu heel de Duitse selectie met maagproblemen zit. Die zijn echt zwaar de lul qua uitdroging als het erg warm wordt met een beetje pechquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:02 schreef Flippiee het volgende:
Ik weet niet hoe ik de kwartfinales moet invullen.
Afgelopen zaterdag nog gezien op Night at the Park. Vooral het oudere publiek ging helemaal losquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:41 schreef Maringo het volgende:
Nou gewoon via "add files"?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
een bestand via facebook verstureb, fotos weet ik maar sinds wanneer kan je ook docs fben?
Ik kon daar niet bij zijn helaas.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog gezien op Night at the Park. Vooral het oudere publiek ging helemaal los![]()
Ojee, wat erg.quote:
ben topfit hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jij vliegt niet meer zo snel dan ;P
Nu weer eentje minder.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:19 schreef Flippiee het volgende:
Nog best veel posts die gemaakt moeten worden om het topic dicht te krijgen.
tjoptjop danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:19 schreef Flippiee het volgende:
Nog best veel posts die gemaakt moeten worden om het topic dicht te krijgen.
he maringo ik heb gister weer eten besteld wat heeft dit voor'n consequenties op mijn FOK!gedrag?quote:
quote:
quote:
Wat een feestquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal jou eens tjoppen.
[..]
Het gaat maar door en gaat maar door
Eens ff zoeken!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Amerikaanse Post-Hardcore / Electronic-band
Oh ja, ik moet eens aan S2 beginnen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Flippiee het volgende:
Orange is the new black. Bazenserie van Netflix.
Als ik er aan denk, dit weekend even doen.quote:
We maken gewoon voor het topic een OITNB gerelateerde TT, met beetje mazzel is heel het weekend het topic er, en dan kun je heel het weekend herinnerd worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als ik er aan denk, dit weekend even doen.
Kloptquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Orange is the new black. Bazenserie van Netflix.
[..]
Oei je schiet al op
Deal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We maken gewoon voor het topic een OITNB gerelateerde TT, met beetje mazzel is heel het weekend het topic er, en dan kun je heel het weekend herinnerd worden.
oh jammr grgr terugquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:25 schreef Lt.Surge het volgende:
wp ik vind die stemmen maar niks sorry grgr
plz geen kusjesquote:
ik vind deze band trouwens echt supervetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
plz geen kusjes
Die stem, die lyrics, episch. Moar bands plz wp wp gr gr ok ok
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind deze band trouwens echt supervet
over paar dagen nieuwe single
Oeh like, alleen hij moet niet zingen of whatever je het wil noemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vind deze band trouwens echt supervet
over paar dagen nieuwe single
Eddie juist wel manquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Oeh like, alleen hij moet niet zingen of whatever je het wil noemen.
dit ga ik dus niet meer aanklikkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:34 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik twijfel, ik vind 'm leuk, maar irriteer me meteen ook kapot. Struggles.
Die is leuk! Maar die tunnels.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:36 schreef wietparkiet het volgende:
denk dat deze je dan beter bevalt surge
Schuldig.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die de deur van de wasmachine niet open laten na gebruik![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:36 schreef Amarantha het volgende:
Mensen die de deur van de wasmachine niet open laten na gebruik
Als je er een dag later pas achterkomt? Ik ging net bijna over mijn nek van de lucht die eruit kwam toen ik mijn was erin wou doen (ik woon met huisgenoten)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]kleine moeite om die open te doen hoor
Daar verpest je je wasmachine zo mee (en je kleding op den duur nog erger)quote:
Niet eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Eddie is gewoon een baasje dat snap jij niet
whut. whyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar verpest je je wasmachine zo mee (en je kleding op den duur nog erger)
Vocht blijft er in hangenquote:
Ze hebben wel meer in Afrika nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:39 schreef wietparkiet het volgende:
en dan te bedenken dat ze in afrika geen wasmachine hebben
Ama
Oh, geen last van. Denk ik. IDK.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vocht blijft er in hangenAls je deurtje open zet trekt dat weg. Oh en dat vocht wordt op den duur schimmel.. (krijg je hele nare vlekken van die er nooit meer uit gaan, ik praat helaas uit ervaring)
Moet erbij wel bij zeggen onze wasmachine staat bijna elke dag wel aan (soms 2x per dag), omdat er naast alle bewoners hier ook er ook nog vrienden zijn die hier wassen. Ding draait soms overuren joh hahaquote:
Oh, geen last vanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet erbij wel bij zeggen onze wasmachine staat bijna elke dag wel aan (soms 2x per dag), omdat er naast alle bewoners hier ook er ook nog vrienden zijn die hier wassen. Ding draait soms overuren joh haha
4 uur schoolpleinquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal jou eens tjoppen.
[..]
Het gaat maar door en gaat maar door
Russen die over wodka zingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |