SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Your beauty never ever scared me.
zit nu halverwege aflevering 10 van seizoen 2quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja hahaEn dat mensen denken dat ze dat verzint
Bijna er doorheen dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit nu halverwege aflevering 10 van seizoen 2
veel te warm voor een sjaalquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:10 schreef Amarantha het volgende:
Mn mama heeft mn sjaal uitgewassen![]()
(en nog meer dingen
)
Mwah nu niet, doe hem zo wel om op de fiets (ik heb zo'n palestina sjaalquote:
wauw, oldschool jonguhquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah nu niet, doe hem zo wel om op de fiets (ik heb zo'n palestina sjaal![]()
)
Draag al minstens 10 jaar zo'n sjaalquote:
ik heb alleen een sjaal bij -10 ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Draag al minstens 10 jaar zo'n sjaalHuidige versie is een paarse
Ik draag mijn sjaal echt meteen zodra 't kanquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alleen een sjaal bij -10 ofzo
vorig jaar nog een nieuwe muts gekocht. nog geen 1 dag op kunnen zetten
dan ga je lopen..quote:
oke, dan blijf maar hierquote:
Nee kan nietquote:
pil laten zetten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee kan nietMoet de pil halen/laten zetten. Is wel belangrijk
En krijg gezeur met mn moeder als ik niet ga, die heeft me geld gegeven. Ik stap zo wel met mijn luie reet op de fiets
Prikpilquote:
Als je toch in je laat prikken, waarom niet meteen een implanon?quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
PrikpilMoet de doktersassistente bij je zetten
*werkt 3 maanden*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |