SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Your beauty never ever scared me.
zit nu halverwege aflevering 10 van seizoen 2quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja hahaEn dat mensen denken dat ze dat verzint
Bijna er doorheen dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit nu halverwege aflevering 10 van seizoen 2
veel te warm voor een sjaalquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:10 schreef Amarantha het volgende:
Mn mama heeft mn sjaal uitgewassen![]()
(en nog meer dingen
)
Mwah nu niet, doe hem zo wel om op de fiets (ik heb zo'n palestina sjaalquote:
wauw, oldschool jonguhquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah nu niet, doe hem zo wel om op de fiets (ik heb zo'n palestina sjaal![]()
)
Draag al minstens 10 jaar zo'n sjaalquote:
ik heb alleen een sjaal bij -10 ofzoquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Draag al minstens 10 jaar zo'n sjaalHuidige versie is een paarse
Ik draag mijn sjaal echt meteen zodra 't kanquote:Op donderdag 3 juli 2014 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb alleen een sjaal bij -10 ofzo
vorig jaar nog een nieuwe muts gekocht. nog geen 1 dag op kunnen zetten
dan ga je lopen..quote:
oke, dan blijf maar hierquote:
Nee kan nietquote:
pil laten zetten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee kan nietMoet de pil halen/laten zetten. Is wel belangrijk
En krijg gezeur met mn moeder als ik niet ga, die heeft me geld gegeven. Ik stap zo wel met mijn luie reet op de fiets
Prikpilquote:
Als je toch in je laat prikken, waarom niet meteen een implanon?quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
PrikpilMoet de doktersassistente bij je zetten
*werkt 3 maanden*
ga je slapen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:39 schreef Flippiee het volgende:
Inderdaad een goedemorgen, en een welterusten.
quote:
Gehad..quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je toch in je laat prikken, waarom niet meteen een implanon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik wil ook nog wel een weekje ergens heen eind deze maand.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:16 schreef Amarantha het volgende:
TRV / Alleen op vakantie... #2 Ervaringen en plannen? Ik ben geïnspireerd
Alleen? Waar zit je aan te denken dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil ook nog wel een weekje ergens heen eind deze maand.
Ik wil ook best met iemand maar ken niet zo veel mensen om mee op vakantie te gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen? Waar zit je aan te denken dan?
Ik ken ook niemand en alleen lijkt me wel een keer een toffe ervaringquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil ook best met iemand maar ken niet zo veel mensen om mee op vakantie te gaanTja, er moet wel wat te zien zijn en zon. Liefst ook wel goedkoop, en het liefst ben ik er nog niet geweest. Portugal, Kroatië, Bulgarije... geen idee.
Nee precies, ik ben vorig jaar alleen op reis geweest maar verbleef wel bij een Italiaan van mijn leeftijd die ik via schooluitwisseling heb ontmoet dus eigenlijk trokken we de hele week samen op en met zijn vrienden. En we aten bij hem thuis (op vakantiepark) met het hele gezin, was wel gezellig. En je at ook echt wat zij aten i.p.v. de hele week pizzaquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand en alleen lijkt me wel een keer een toffe ervaringGaan en staan waar ik wil en ik heb wel een telefoon dus ik kan altijd nog op FOK! gaan kijken als ik even alleen ergens wat drink ofzo. Maar ik ben niet verlegen, dat scheelt wel. Ik stap zo op jongeren af, ik ga toch in een hostel slapen
Ah dat klinkt tof. Italië lijkt me ook wel leukquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee precies, ik ben vorig jaar alleen op reis geweest maar verbleef wel bij een Italiaan van mijn leeftijd die ik via schooluitwisseling heb ontmoet dus eigenlijk trokken we de hele week samen op en met zijn vrienden. En we aten bij hem thuis (op vakantiepark) met het hele gezin, was wel gezellig. En je at ook echt wat zij aten i.p.v. de hele week pizza
En zo heb ik ook nog wat vrienden in de landen die ik eerder noemde. Al had ik dan wel eerder moeten boeken en afspreken. Maar ik zie het wel, eerst nog naar Londen volgende weekquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat klinkt tof. Italië lijkt me ook wel leuk
Weirdquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:35 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, ik heb raar geslapen en nu doet mijn linkerbeen het niet meer.
En vooral kut omdat vanavond diploma-uitreiking. Nou ja, hij heeft nog negen uur om weer te gaan functionerenquote:
Kim Kardashian heeft een 'AAA'-gamequote:Op donderdag 3 juli 2014 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
-Blablabla, freek is dronken of zo, blablabla-
Wat.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:44 schreef Rezania het volgende:
-Blablabla, freek is dronken of zo, blablabla-
Dat heb ik ook weleens gehad, maar dan met mijn rechter of linker arm!quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:35 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, ik heb raar geslapen en nu doet mijn linkerbeen het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |