abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141897322
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Godverdomme, de claim dat er '10x zoveel Palestijnen als Israeliers worden gedood' en een kaartje van landafname zijn toch geen bewijs voor het plaatsvinden van systematische uitroeiing en complete etnische zuivering.
De etnische zuivering is nog niet compleet, maar er wordt hard aan gewerkt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef tapirrr het volgende:

Zie niet in wat hier niet aan klopt, Geert Wilders roept dat hij marokkanen het land uit gooit als hij aan de macht komt. Feit blijft dat dat per wet verboden is in Nederland, wordt dus lastig handelen.
Dat interesseert hem helemaal niks. Wilders wordt natuurlijk niet vanuit de VS gefinancierd om de leefbaarheid in achterstandswijken van Gouda te bevorderen. Wilders is niet bezig voor Nederland, maar voor Israel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:09:41 #202
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_141898235
hihihi

YourAnonCentral twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:34 .@DrivingDreamsTn Israel'i police beat a 15 year old child like usual, was related to murdered teen, and turns out the kid was a US citizen. reageer retweet
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_141903548
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De etnische zuivering is nog niet compleet, maar er wordt hard aan gewerkt.
Nee hoor, juist niet. De Palestijnse bevolking in Israel neemt alsmaar toe (natuurlijke groei, migratie) en ze krijgen alsmaar meer macht, invloed en rechten. Onzin dus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:35 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Het woord etnische zuivering heb ik nooit gebruikt. Systematische uitroeiing vind ik zeker op zijn plaats, zolang Palestijnen in Palestina wonen, wil Isral ze het liefst uitroeien. De afgelopen 60 jaar bewijst dat wel naar mijn mening. Dat jij dat anders definieert kunnen we verder niet zo heel veel aan doen. Vandaar dat ik zei: 'noem het zoals je wilt'.
Als jij dat beweert dan zul je dat ook moeten aantonen. De verhouding tussen doden is geen bewijs voor systematische uitroeiing, het zou slechts als argument of voorwaarde kunnen dienen. Het zegt namelijk niks over de uitroeiing, of over de systematische kant ervan. Wil je wel iets zeggen over uitroeiing dan zal je met keiharde cijfers moeten komen of moeten vaststellen dat de intentie/het doel uitroeiing is.

In dit geval zijn jouw 'keiharde cijfers' de ongv. 1.000 Palestijnse doden in de 2de intifada, op een bevolking van ongv. 2.500.000 (West bank). 0.04% is toen dus omgekomen, daar komt nog bij dat het aantal doden (m.u.v. de 2de intifada) en het verschil in verhouding constant is afgenomen. Beetje raar om dat dan als argument aan te halen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:48:22 #204
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141905277
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Nee hoor, juist niet. De Palestijnse bevolking in Israel neemt alsmaar toe (natuurlijke groei, migratie) en ze krijgen alsmaar meer macht, invloed en rechten. Onzin dus.

[..]

Als jij dat beweert dan zul je dat ook moeten aantonen. De verhouding tussen doden is geen bewijs voor systematische uitroeiing, het zou slechts als argument of voorwaarde kunnen dienen. Het zegt namelijk niks over de uitroeiing, of over de systematische kant ervan. Wil je wel iets zeggen over uitroeiing dan zal je met keiharde cijfers moeten komen of moeten vaststellen dat de intentie/het doel uitroeiing is.

In dit geval zijn jouw 'keiharde cijfers' de ongv. 1.000 Palestijnse doden in de 2de intifada, op een bevolking van ongv. 2.500.000 (West bank). 0.04% is toen dus omgekomen, daar komt nog bij dat het aantal doden (m.u.v. de 2de intifada) en het verschil in verhouding constant is afgenomen. Beetje raar om dat dan als argument aan te halen.
Grappig, ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op 1 zinnige post. Alleen maar dat zionistische bullshit van je. Ben je echt zo naef?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:49:39 #205
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_141905374
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Grappig, ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op 1 zinnige post. Alleen maar dat zionistische bullshit van je. Ben je echt zo naef?
Zie dan ook zijn avatar. ;)
Anti-Turkije
pi_141906411
quote:

[..]

Kan je dan ook aangeven wat niet zinnig is en wat bullshit is?

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Zie dan ook zijn avatar. ;)
Jij ook graag.
pi_141915820
Raketten op Israel en luchtaanvallen op Gaza ik denk dat beide partijen het begrip 'staakt het vuren' eens moeten opzoeken.
pi_141916716
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 08:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Jij praat over de reden waarom ze de joden destijds al aanvielen . Ik heb het erover dat het toen ook al gebeurde. Of je het terecht vindt is een andere discussie . Dus tief op met je wijsneuzerige reactie .
OK, afgaande op je reactie weet je heel goed waarom de Palestijnen indertijd weerstand boden tegen de instroom van joden.
Of dat een terechte reactie was, is dus de grondvraag van het hele conflict.
Er woonden Palestijnen, een gemengde bevolking van moslims, joden en christenen, van een gemengde etnische achtergrond. Dat was rond 1850 of zo. In betrekkelijke vrede met elkaar, onder Ottomaans gezag. (NB: Het Ottomaanse Rijk had een traditie van vele volkeren die allemaal een plaats kregen.)
Vanaf ongeveer die tijd stroomden er in diverse golven joden vanuit westerse gebieden Palestina in.
Dat instroom van vreemdelingen reacties oproept van de locale bevolking, mag voor ons in West-Europa toch geen nieuws zijn.
Wij vinden ons verzet terecht. Zelfs als we niet in onze nationale rattenvanger geloven, vinden we toch een beperking en regeling van de instroom terecht.
Dus mijn stelling is, dat de Palestijnse bevolking van toen terecht bezwaar had tegen de grote instroom van vreemde joden.
Nu jij weer!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Vlkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_141917146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Alsof dat geweld ooit gestopt is. En de vormen van geweld (bomaanslagen) zijn typisch iets voor terrorisme.
Ja, daar heb je een punt. De joden die een bomaanslag pleegden op een station in Jeruzalem. en dergelijke gevallen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Vlkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_141917294
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
hihihi

YourAnonCentral twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:34 .@DrivingDreamsTn Israel'i police beat a 15 year old child like usual, was related to murdered teen, and turns out the kid was a US citizen. reageer retweet
Als de VSvA evenveel belang hechten aan het leven en welzijn van een van hun onderdanen, kan Israel nog wat verwachten. Opblazen van de huizen van de verdachte (niet noodzakelijk ook schuldige) politieagenten? En de huizen van hun familie?
pi_141917489
quote:

[..]

Nou, ik begin zijn berichten wel te waarderen. Hij vraagt, en geeft desgevraagd, concrete informatie.
Een beetje voor je uit roeptoeteren kan iedereen wel, maar iets zeggen op basis van controleerbare feiten wordt al lastiger.
Het bericht waar jij zo geprikkeld op reageert, is volkomen terecht.
pi_141937816
quote:

[..]

Ach de meeste posters hier hebben nog geen stap in Isral gezet. Ze horen en lezen van alles op de media. Ze hebben geen enkel besef hoe het reilt en zeilt in het land Isral. Vergelijk het bijvoorbeeld Japanners. Zij denken dat alle Nederlanders klompen dragen en stampot zit te vreten.
pi_141937865
quote:
Nee hoor, juist niet. De Palestijnse bevolking in Israel neemt alsmaar toe (natuurlijke groei, migratie) en ze krijgen alsmaar meer macht, invloed en rechten.
Kan jij concreet aantonen dat zij meer macht krijgen binnen Israel? Waaruit blijkt dat bijvoorbeeld?
Allah Al Watan Al Malik
pi_141937897
En oh ja , elke Israli is een nazi volgens de meesten hier
pi_141938034
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan jij concreet aantonen dat zij meer macht krijgen binnen Israel? Waaruit blijkt dat bijvoorbeeld?
Opgezette Universiteiten, ziekenhuizen , ect in Gaza oa
pi_141938294
En natuurlijk niet vergeten de hoge opkomsten van Isralische Arabieren laatste tijd die zich aanmelden voor de Nationale Dienst. Dat is echt gigantisch gegroeid. Zoek maar naar de cijfers
pi_141938309
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:06 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Opgezette Universiteiten, ziekenhuizen , ect in Gaza oa
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik heb het hier concreet over macht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141938404
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik heb het hier concreet over macht.
Ah the power? In wat voor zin 'macht' ? Het gaat toch om de samenleving? Samen leven niet? Of om de macht? Ik denk dat de meeste Arabieren in Isral zo niet denken eerlijk gezegd. Ze willen vrede en rust en een normaal leven.
pi_141938761
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:15 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Ah the power? In wat voor zin 'macht' ? Het gaat toch om de samenleving? Samen leven niet? Of om de macht? Ik denk dat de meeste Arabieren in Isral zo niet denken eerlijk gezegd. Ze willen vrede en rust en een normaal leven.
Jamesdeen heeft het duidelijk over effectieve macht. Ik waag dat dus te betwijfelen. Het feit dat ze een ziekenhuis of universiteit kunnen bouwen zegt niets over de (politieke) macht in het land Israel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141941732
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jamesdeen heeft het duidelijk over effectieve macht. Ik waag dat dus te betwijfelen. Het feit dat ze een ziekenhuis of universiteit kunnen bouwen zegt niets over de (politieke) macht in het land Israel.
Er zit groei in en dat is al wat. En met tijd komt dat zeker.

Overigens ben ik van mening dat er in Isral ook een soort 'onvrede' vanuit de bevolking komt jegens de regering (wat je gezien hebt in Eygypte , Tunesin ect). Zeker omdat Isral groeit en ik ken (oudere) Isralieten die liever terug willen naar hun land van herkomst als ze mochten kiezen( Marokko , Tunesia ) alleen dat niet (meer) kunnen ( leeftijd en gevoel van vijandigheid)

De zorg wordt daar ook steeds moeilijker om te betalen. Veel onvrede merk je. De bevolking gaat daar op een gegeven moment klagen.

Aan de andere kant ontstaat er een explosie van een fascisme ( ze noemen het zionisme maar dat is het dus niet) onder de Isralirs ( dus mensen die geboren zijn in het land)

Er is onvrede ook daar in Isral. Niet alleen in nederland merk je onvrede, of in het Midden Oosten. Ook in Isral. De hele wereld is op het moment een soort crisis lijkt het.
pi_141952936
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Politieke macht? Bijvoorbeeld de toename van Arabieren die politieke functies bekleden, wat ongv. 10 jaar geleden explosieve vormen aannam en nog steeds geleidelijk aan stijgt. Denk aan ministersposten, aanwezigheid in de knesset en in de diplomatie. Daarnaast hoge posities binnen de politie en (in mindere mate) het leger.

Ik heb even geen zin om hier bronnen bij te zoeken.
Edit
hier een bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Arab_citizens_of_Israel#Politics

Waarom betwijfel jij dat eigenlijk?

[ Bericht 3% gewijzigd door jamesdeen op 06-07-2014 11:13:55 ]
pi_141953051
-

[ Bericht 100% gewijzigd door jamesdeen op 06-07-2014 00:42:30 (moest een edit zijn van de vorige post) ]
  zondag 6 juli 2014 @ 00:54:23 #223
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_141954220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef Shokirbek85 het volgende:

De zorg wordt daar ook steeds moeilijker om te betalen. Veel onvrede merk je. De bevolking gaat daar op een gegeven moment klagen.
Waren er vorig jaar of het jaar daarvoor geen grote demonstraties over de woningmarkt?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 6 juli 2014 @ 15:04:40 #224
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_141968239

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een film opgenomen van het moment dat de jongen (Die Amerikaanse Palestijn) in elkaar geslagen werd door wat naar mijn idee lijken of Israelische soldaten? Tenminste, dat wordt over deze video gezegd dat het over die jongen gaat.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_141968420
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:04 schreef rakotto het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een film opgenomen van het moment dat de jongen (Die Amerikaanse Palestijn) in elkaar geslagen werd door wat naar mijn idee lijken of Israelische soldaten? Tenminste, dat wordt over deze video gezegd dat het over die jongen gaat.
Grenspolitie. Het neefje van de vermoorde tiener. ;(

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.603184
  zondag 6 juli 2014 @ 15:14:43 #226
137562 rakotto
pi_141968490
pi_141975477
quote:
The Israel Police have arrested six suspects over the abduction and murder of a Palestinian teen and are leaning toward suspicion that the attack was carried out with nationalist motives, it was revealed on Sunday after a gag order was partially lifted.

Police increasingly believe that murder of 16-year-old Mohammed Abu Khdeir, whose body was found in the Jerusalem Forest on Wednesday, was carried out by Jewish extremists in revenge over the recent kidnap and murder of three Israeli teenagers in the West Bank, the Associated Press reported quoting an official.
http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.603317
  zondag 6 juli 2014 @ 19:13:09 #228
176916 Karrs
2007-2017
pi_141976758
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juli 2014 17:11 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Palestinian President Mahmoud Abbas criticized the kidnapping, saying the youths must be returned,[12] and said that Palestinian Authority security was cooperating with Israel to try to locate them.[13] However, he maintained that as of 22 June there was no evidence to show that Hamas was behind the kidnapping.[14] Hamas praised the kidnapping, without claiming responsibility,[15] and condemned Abbas for criticizing the kidnapping.[16]
https://en.wikipedia.org/wiki/2014_kidnapping_of_Israeli_teens
versus
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef jamesdeen het volgende:
The Israel Police have arrested six suspects over the abduction and murder of a Palestinian teen and are leaning toward suspicion that the attack was carried out with nationalist motives, it was revealed on Sunday after a gag order was partially lifted.

Police increasingly believe that murder of 16-year-old Mohammed Abu Khdeir, whose body was found in the Jerusalem Forest on Wednesday, was carried out by Jewish extremists in revenge over the recent kidnap and murder of three Israeli teenagers in the West Bank, the Associated Press reported quoting an official.
Barbaren versus beschaving. In beide werelden komt criminaliteit voor, maar in slechts n worden de criminelen ook daadwerkelijk voor het gerecht gebracht.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 6 juli 2014 @ 20:46:27 #229
421524 SadPanda
pi_141980627
quote:
9s.gif Op zondag 6 juli 2014 19:13 schreef Karrs het volgende:

[..]

versus

[..]

Barbaren versus beschaving. In beide werelden komt criminaliteit voor, maar in slechts n worden de criminelen ook daadwerkelijk voor het gerecht gebracht.
:') Netanyahu is zelf een crimineel.
Anti-Turkije
  zondag 6 juli 2014 @ 20:56:06 #230
137562 rakotto
pi_141981240
quote:

[..]

versus

[..]

En tegelijkertijd arresteerden Hamas leden van andere groeperingen toen zij Israelieten gingen bombarderen tijdens een staak-het-vuren.

En werden meteen alle Palestijnen zwart gemaakt door Bibi wanneer de jongens spoorloos waren en wou wraak en ze vielen meteen aan zonder enig bewijs te hebben dat het daadwerkelijk door hamas of Palestijnen was gepleegd.

Beschaving vs Beschaving of Barbaren vs Barbaren?
pi_141987104
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:56 schreef rakotto het volgende:

[..]

En tegelijkertijd arresteerden Hamas leden van andere groeperingen toen zij Israelieten gingen bombarderen tijdens een staak-het-vuren.

En werden meteen alle Palestijnen zwart gemaakt door Bibi wanneer de jongens spoorloos waren en wou wraak en ze vielen meteen aan zonder enig bewijs te hebben dat het daadwerkelijk door hamas of Palestijnen was gepleegd.

Beschaving vs Beschaving of Barbaren vs Barbaren?
Over wraak gesproken. Vannacht zijn er in Kenia 29 doden gevallen De aanvallen zijn gepleegd door Al Shabab. Deze had namelijk gezworen wraak te nemen. En dat hebben ze gedaan. Dat noem ik nou wraak nemen.
pi_141991926
quote:

[..]

versus

[..]

Jaja. De moeder van een van de vermoorde Israelische tieners zei, toen ze hoorde over de moord op een Palestijnse tiener: "Bloed is bloed. Moord is moord."

Als een Palestijn verdacht wordt van een moord op een jood, worden zijn huis en het huis van zijn familie opgeblazen.
Zijn de huizen van de joodse verdachten van die Palestijnse tiener al opgeblazen?

Verdacht! Niet berecht en veroordeeld! Slechts verdacht!

En daadwerkelijk? Wie is voor het gerecht gebracht?
pi_142023937
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 00:42 schreef Kees22 het volgende:

Zijn de huizen van de joodse verdachten van die Palestijnse tiener al opgeblazen?
Nee raketten worden afgeschoten als vergelding. Op dit moment worden er wederom raketten afgevuurd melden verschillende bronnen. Hamas heeft gezegd wraak te nemen
pi_142029974
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:42 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Nee raketten worden afgeschoten als vergelding. Op dit moment worden er wederom raketten afgevuurd melden verschillende bronnen. Hamas heeft gezegd wraak te nemen
Dat is een ander verhaal.
Hamas heeft betrokkenheid bij de ontvoering van de drie joodse tieners ontkend en er is geen reden om dat niet te geloven. Het over en weer afschieten van vuurwerk is iets anders.
En je gaat niet op mijn punt in. Als Israel joden en Palestijnen gelijk behandelt, zou het nu ook de huizen van de joodse daders van de moord op een Palestijnse tiener moeten opblazen. Daders, geen verdachten, maar daders die bekend hebben of verraden zijn. Hun eigen huizen en de huizen van hun familie. Gelijke monniken, gelijke kappen, nietwaar?
pi_142032252
Israel komt in actie tegen de raketbeschietingen ze zijn een tegenaanval begonnen onder de naam: "Protective Edge"
pi_142032735
Net een filmpje op gb van een oalesteine oma die uit haar huis wordt gezet zomaar door een oaar joden een oaar kleinkinderen van haar waren erbij

Over 20 jaar zullen die zlfde joden Zeggen dat ze aanslagen plegeb door de islam :')
pi_142033139
quote:

[..]

versus

[..]

Klets niet uit je nek joh!
Slechts in een wereld worden de huizen van verdachten (geen daders) opgeblazen. Om maar eens een verschil te noemen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 02:23:45 #238
137562 rakotto
pi_142034158
Livestream vanuit Gaza.

http://www.ustream.tv/occupiedair
pi_142034242
132 topics later blijven die lui maar elkaar de hersens inslaan.

Echt, hoe moeilijk kan het zijn een landje kleiner dan Nederland opdelen in twee delen?

Moeten wel eerst die kolonisten opkankeren. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142039694
Ah.. Netanyahu heeft duizenden reservisten opgeroepen en het leger opgedragen harder op te treden. Ze gaan Gaza waarschijnlijk binnenvallen.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:03:33 #241
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142040268
quote:
'Netanyahu draagt leger op grondoffensief voor te bereiden'

De Isralische premier Benjamin Netanyahu heeft het leger opgedragen "de handschoenen uit te trekken" in de strijd tegen Hamas. Het leger moet zich voorbereiden op een grondoffensief in de Gazastrook.

"Hamas heeft gekozen voor escalatie en zal daarvoor een hoge prijs betalen", aldus Netanyahu dinsdag.

Het leger roept duizenden reservisten op, meldt Haaretz, naast de 1.500 militairen die al zijn opgeroepen. De reservisten worden klaargestoomd voor een eventuele inval in de Gazastrook.

Er wordt al dagen over en weer geschoten tussen Gaza en Isral. Daarbij zijn sinds zondagavond negen mensen om het leven gekomen. Tientallen mensen raakten gewond.

Aanvallen
De Isralische strijdkrachten en de Hamasbeweging in de Gazastrook hebben in de nacht van maandag op dinsdag en dinsdagochtend opnieuw diverse aanvallen uitgevoerd. Er zijn meer dan vijftig doelen aangevallen en volgens de BBC raakten zeker vijftien mensen gewond.

Het leger stelt dat Hamas zijn wapenarsenaal aanzienlijk heeft uitgebreid, waardoor miljoenen Isralirs in gevaar zijn.

Hamas
Maandagavond werden vanuit de Gazastrook tientallen Palestijnse raketten op Isral afgevuurd. De in Gaza regerende Hamasbeweging eiste de verantwoordelijkheid voor die aanvallen op. De raketten drongen tot veertig kilometer Isralisch grondgebied binnen.

Bewoners moeten in de buurt blijven van schuilkelders. Zomerkampen zijn uit voorzorg door het Isralische leger gesloten.

Leger Isral
Van de vijftig doelen die het Isralische leger onder vuur heeft genomen werden er circa dertig kort voor de dageraad geraakt.

Onder de aangevallen doelen zijn de woonhuizen van twee Hamasleden. In Khan Younis werd het pand van een Hamaslid met de grond gelijkgemaakt. De bewoners van de huizen zouden van tevoren zijn gebeld met de boodschap de gebouwen te verlaten.
Say what?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:31:30 #242
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142041232
Het Israelische leger heeft gisteren briefjes met de volgende tekst uitgestrooid boven Noord-Gaza:
quote:
Terroristen, tunnelbouwers en wapentransporteurs maken het leven gevaarlijk voor u. Zij zijn onze doelwitten. Spreek ze aan. Werk niet samen. Gevaarlijk voor u, uw zonen, uw familie. Als u hulp wilt van ons bel of mail (met telnummer en mailadres). Ondertekend door het Israelische Leger.
Say what?
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 12:37:29 #243
8781 crew  Frutsel
pi_142041471
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 11:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. Netanyahu heeft duizenden reservisten opgeroepen en het leger opgedragen harder op te treden. Ze gaan Gaza waarschijnlijk binnenvallen.de zee in duwen!
pi_142044831
Israeli style: boots on the ground beats bombing around.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:44:27 #245
137562 rakotto
pi_142047174
En wat is dit? Muziek mag wel op mute. Een nieuwe ontvoering met behulp van Soldaten?

https://www.facebook.com/photo.php?v=608666042585754
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:56:39 #246
137562 rakotto
pi_142047687
jenanmoussa twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 12:52:16 RT @BoothWilliam Convoys of Israeli tanks and armed infantry carriers now rolling south toward #Gaza border. http://t.co/KTFvRSKnEh reageer retweet
pi_142048905
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:44 schreef rakotto het volgende:
En wat is dit? Muziek mag wel op mute. Een nieuwe ontvoering met behulp van Soldaten?

https://www.facebook.com/photo.php?v=608666042585754
Filmpje komt uit 2011
pi_142050205
quote:
7s.gif Op zondag 6 juli 2014 20:46 schreef SadPanda het volgende:

[..]

:') Netanyahu is zelf een crimineel.
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 21:42 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Gaat spannend worden nu. *O*
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_142050268
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Slechts in een wereld worden de huizen van verdachten (geen daders) opgeblazen. Om maar eens een verschil te noemen.
En waarom denk je dat ze dat doen? Vele Hamassers bewaren hun voorraad wapens in hun huis.Die zijn hiermee gelijk onschadelijk gemaakt. Maar dat verteld Keesje er niet bij.
pi_142050319
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:31 schreef UpsideDown het volgende:
Het Israelische leger heeft gisteren briefjes met de volgende tekst uitgestrooid boven Noord-Gaza:

[..]

^O^ Israel wil zo min mogelijk burgerslachtoffers maken itt Hamas die dat dus juist wel willen. Netjes toch van het IDF
pi_142050726
Ja, gaat inderdaad spannend worden, want twee van mijn neven zijn boots on the ground in Gaza..
pi_142050821
Hier ook. Veel familie in Israel waarvan een aantal in het leger. Ik ga zelf over anderhalve week naar Israel. Heb er het volste vertrouwen in maar tis wel spannend.
pi_142051998
Ah wnr gaan het huis van Volkert van de G opblazen a la Isreal style
ik bedoel verdachte toch enzo, huis enzo :')
Zie!
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:08:25 #254
137562 rakotto
pi_142052577
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 16:12 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

^O^ Israel wil zo min mogelijk burgerslachtoffers maken itt Hamas die dat dus juist wel willen. Netjes toch van het IDF
:W

Pallywood?

Plaatjes moet als schokkend gezien worden.

Chez_Em twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 14:42:03 So @IDFSpokesperson started killing kids en masse again Graphic: http://t.co/tWkpvNT8D1 SIX children killed in Kaware' home #Gaza reageer retweet
pi_142052794
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 23:27 schreef Kees22 het volgende:

Dat is een ander verhaal.
Hamas heeft betrokkenheid bij de ontvoering van de drie joodse tieners ontkend en er is geen reden om dat niet te geloven.
Nee klopt. Eerst zien dan geloven. Toch?

quote:

Het over en weer afschieten van vuurwerk is iets anders.
Met de ontvoering van die jongens is alles beetje in gang gezet en begonnen. Onmiddellijk na de vondst van deze dode jongens heeft Hamas al gezegd en gewaarschuwd dat indien Isral wraak ging nemen zij ( Hamas) : "de Poorten van de hel zal openen"

Heftige woorden en ik kan me voorstellen dat veel Palestijnse en Isralische inwoners bang zijn. Ze zitten immers helemaal niet te wachten op escalaties

quote:

En je gaat niet op mijn punt in. Als Israel joden en Palestijnen gelijk behandelt, zou het nu ook de huizen van de joodse daders van de moord op een Palestijnse tiener moeten opblazen. Daders, geen verdachten, maar daders die bekend hebben of verraden zijn. Hun eigen huizen en de huizen van hun familie. Gelijke monniken, gelijke kappen, nietwaar?
Nee ik denk en handel niet vanuit mijn onderbuik.

Maar wat je voor de rest in deze quote zegt is vreselijk. Afschrijselijk en walgelijk en nooit goed te praten. Vol afschuw heb ik het nieuws gelezen. Mijn medeleven gaat naar hen, de slachtoffers.

(dit is toch wat je wilde horen?)
  dinsdag 8 juli 2014 @ 17:15:11 #256
405257 Fred0w
Life is Music
pi_142052846
quote:

[..]

Wel netjes maar Hamas gebruikt burgers als menselijk schild.
Raketten worden afgevoerd in een dichtbevolkt gebied, probeer dat maar eens onschadelijk te maken.
pi_142052859
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:31 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Dit doen ze altijd
  dinsdag 8 juli 2014 @ 18:24:26 #258
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142060110
Isral is het enigste enige land in de hele wereld die met vernietiging wordt bedreigd. Het is dus normaal dat ze hun spierballen laten zien en zichzelf verdedigen

[ Bericht 4% gewijzigd door Shokirbek85 op 08-07-2014 20:48:52 ]
pi_142060535
Het enige
pi_142060980
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 02:31 schreef El_Matador het volgende:
132 topics later blijven die lui maar elkaar de hersens inslaan.

Echt, hoe moeilijk kan het zijn een landje kleiner dan Nederland opdelen in twee delen?

Moeten wel eerst die kolonisten opkankeren. :r
Jij snapt er dus helemaal niets van.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:40:27 #262
176916 Karrs
2007-2017
pi_142061186
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 01:21 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat is niet waar en bovendien... Dat doet niets af aan het feit.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_142061199
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:17 schreef Shokirbek85 het volgende:
Isral is de enigste land in de hele wereld die met vernietiging wordt bedreigd. Het is dus normaal dat ze hun spierballen laten zien en zichzelf verdedigen
_O-
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:43:20 #264
421524 SadPanda
pi_142061334
KeepingtheLeith twitterde op dinsdag 08-07-2014 om 19:37:41 24 Palestinians killed in the last 36 hours; this is the beginning. reageer retweet
Anti-Turkije
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:47:14 #265
121310 venomsnake
El Saltador
pi_142061509
quote:

[..]

Dat is wel te zien aan het aantal burgersloffers dat is gevallen de afgelopen tig jaar in de Palestijnse gebieden inderdaad.

.
.
.
.
.
.
.

:') !!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 8 juli 2014 @ 20:48:51 #266
430892 Superkush
All I blow is loud!
pi_142061595
quote:
Isral is de enigste land in de hele wereld die met vernietiging wordt bedreigd. Het is dus normaal dat ze hun spierballen laten zien en zichzelf verdedigen
Het klopt dat de Palestijnen verkeerde dingen doen door Israel aan te vallen enzo, maar het is niet zo dat Israel in de eerste instantie niets heeft gedaan. Israel heeft zelf de Palestijnen ook veel onrechten aangedaan en zij waren de gene die begonnen door het land van de Palestijnen in te pikken. Ik ben heel erg tegen geweld en ben het met beide partijen niet eens. Het is wel naar om Israel als slachtoffer neer te zetten aangezien beide partijen er schuld aan hebben en eronder leiden....
pi_142061613
quote:
Isral is het enigste enige land in de hele wereld die met vernietiging wordt bedreigd. Het is dus normaal dat ze hun spierballen laten zien en zichzelf verdedigen
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:27 schreef LelijKnap het volgende:
Het enige
;)
pi_142061672
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:49 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

[..]

;)
Er stond ook 'de' haha. Maar mooi zo.
pi_142061709
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:47 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is wel te zien aan het aantal burgersloffers dat is gevallen de afgelopen tig jaar in de Palestijnse gebieden inderdaad.

.
.
.
.
.
.
.

:') !!
Valt best mee. Als Israel geen rekening had gehouden met burgers dan hadden er veeeeeel meer doden gevallen. Dat er slachtoffers vallen is niet geheel te voorkomen maar Israel waarschuwt wel van tevoren. Ze bellen zelfs mensen thuis op om te waarschuwen tegen een komende aanval. Heb jij er ooit van gehoord dat de pallies dat doen? Die blazen zich welbewust op tussen jeugd die naar de discotheek gaat.
pi_142061717
Hypothese: Hamas (krijgt morgen/) met Israelische militaire kracht en Israel die van Hamas. Een ruil.

Hoeveel burgerslachtoffers in Israel?

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2014 20:52:20 ]
pi_142061899
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Superkush het volgende:

[..]

Het klopt dat de Palestijnen verkeerde dingen doen door Israel aan te vallen enzo, maar het is niet zo dat Israel in de eerste instantie niets heeft gedaan. Israel heeft zelf de Palestijnen ook veel onrechten aangedaan en zij waren de gene die begonnen door het land van de Palestijnen in te pikken. Ik ben heel erg tegen geweld en ben het met beide partijen niet eens. Het is wel naar om Israel als slachtoffer neer te zetten aangezien beide partijen er schuld aan hebben en eronder leiden....
Israel heeft de afgelopen dagen meermaals een staak het vuren als optie gegeven. De pallies daarentegen hebben daar niet op gereageerd anders dan nog meer raketten af te sturen op Israel. Ze willen dus blijkbaar geen rust terwijl dat geboden was. Dit is dan de consequentie. Israel heeft het recht zijn burgers te beschermen.
pi_142062021
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Israel heeft het recht zijn burgers te beschermen.
Klopt maar niet om leven van andere mensen te ontnemen
pi_142062047
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Superkush het volgende:

[..]

Absoluut mee eens. Ik heb dit nooit ontkend. Noch dat ik Isral als slachtoffer neer zet (ik zet geen staat als slachtoffer)

Ik heb nochtans paar posten daarvoor en in vorige topics mensen op geattendeerd dat het niet zo zwart/wit is en dat de burgers ALTIJD en WAAR DAN OOK het slachtoffer zijn. Of ze nu Israli zijn van geboorte , of Marokkaanse of Chineze of Duitse Joden of Palestijns, Druzen of Bedoeinen of weet ik veel . Zij zijn allen slachtoffer. Slachtoffer van mensen die het niet met elkaar eens kunnen zijn/ worden.

"Zij waren begonnen door het land van de Palestijnen in te pikken" is niet waar. En doet er nu helemaal niet toe.
pi_142062063
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef klawie het volgende:

[..]

Hoezo niet?
pi_142062075
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef klawie het volgende:

[..]

Wel als die mensen een gevaar vormen.
pi_142062155
Ik vind Hamas-leden geen willekeurige burgers.

In iedere conflict/oorlog vallen burgerslachtoffers maar Israel zal er alles aan doen om die te beperken. Dat ze vallen is triest maar risico van "het vak".
pi_142062217
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:57 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Omdat het mensen zijn!!!
pi_142062234
Even the BBC is exposing the fake imagery being put out on social media by the Palestinians against Israel

quote:
Over the past week, the hashtag #GazaUnderAttack has been used hundreds of thousands of times, often to distribute pictures claiming to show the effects of Israeli airstrikes on Gaza. However, a #BBC trending investigation has found that most #GazaUnderAttack images are not from the latest conflict and often not even from Gaza. Some date as far back as 2009 and others are from conflicts in Syria and Iraq.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:00:43 #279
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142062249
quote:
'Tel Aviv bereidt zich voor op mogelijke raketaanval'

Tel Aviv bereidt zich voor op een mogelijke raketaanvallen vanuit de Gazastrook. Drones hebben al een raket onderschept en bij de regionale raad van het Hof Ashkelon brak dinsdagavond brand uit na een raketinslag.

Dat meldt de Isralische krant Haaretz dinsdagavond.

Schuilkelders in de stad worden in gereedheid gebracht en bewoners is opgedragen de kelders open te houden. De Palestijnse strijdgroep Islamitische Jihad heeft inmiddels de raketaanval opgeist.

Het luchtalarm kwam kort nadat de Isralische autoriteiten hadden gewaarschuwd dat Palestijnen vanuit de Gazastrook raketten zouden kunnen afvuren op de kustplaats.

De Palestijnen bestoken Isral al enige tijd met projectielen. Isral vergeldt dat met luchtaanvallen waardoor dinsdag aan Palestijnse kant zeker zestien mensen omkwamen. Volgens een woordvoerder van het ministerie in Gaza zijn er honderden mensen gewond geraakt, waaronder vrouwen en kinderen.

"Er worden raketten afgevuurd zonder exact na te gaan waar deze terecht komen", aldus de woordvoerder. "Het is een afschuwelijke operatie tegen de mensheid in Gaza. We zijn niet klaar voor een nieuwe oorlog." De autoriteiten roepen de internationale gemeenschap op de agressie van Isral te stoppen.

Luchtoffensief
De Isralische minister voor openbare veiligheid Yitzhak Aharonovitch heeft gezegd dat Isral zal zijn luchtoffensief boven de Gazastrook pas zal staken als er vanuit het Palestijnse gebied geen raketten meer op de joodse staat worden afgevuurd. Er worden momenteel geen pogingen ondernomen een staakt-het-vuren te bewerkstelligen.

Eerder op de dag heeft de Isralische premier Benjamin Netanyahu het leger opgedragen de "handschoenen uit te trekken" in de strijd met Hamas.

De Isralische regering heeft het leger toestemming gegeven om nog eens veertigduizend reservisten op te roepen, naast de 1.500 militairen die al zijn opgeroepen. De reservisten worden klaargestoomd voor een eventuele inval in de Gazastrook.

VN-chef Ban Ki-moon heeft de recent raketaanvallen vanuit de Gazastrook op Isral veroordeeld. De 'willekeurige' aanvallen op bewoonde gebieden moeten stoppen.

Middellandse Zee
Het Isralische leger heeft vier Palestijnse strijders gedood die vanuit de Gazastrook via de Middellandse Zee bij het Isralische plaatsje Zikim aan land waren gegaan. Volgens een woordvoerder van het leger werd een Isralische militair gewond in de actie.

Hamas claimde de verantwoordelijkheid voor het commando. Volgens de groepering was er nog steeds contact met de commandant van de groep en was er een vuurgevecht met het Isralische leger.

Het Isralische leger, dat bij het gevecht werd gesteund door de marine en de luchtmacht, begon na de actie een zoekactie in het gebied.
Say what?
pi_142062280
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wel als die mensen een gevaar vormen.
Dan pak je het probleem gericht aan en ga je niet een hele stad plat knallen met je geweer
pi_142062286
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:00 schreef klawie het volgende:

[..]

Omdat het mensen zijn!!!
:'). Tegen wie mogen ze zich dan wel beschermen? Ganzen?
pi_142062295
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Ik vind Hamas-leden geen willekeurige burgers.

In iedere conflict/oorlog vallen burgerslachtoffers maar Israel zal er alles aan doen om die te beperken. Dat ze vallen is triest maar risico van "het vak".
Onzin, Isral maakt het geen reet uit of er burgerslachtoffers vallen.

Maar dat is logisch, aangezien het voornamelijk om arabieren gaat.
pi_142062324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kul
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:02:43 #284
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_142062367
Net op facebook uit Tel Aviv:

quote:
Aaand we've got sirens. to bomb shelter or not to bomb shelter-- that is a question... Oh forget it, they've stopped.
reset
pi_142062398
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

:'). Tegen wie mogen ze zich dan wel beschermen? Ganzen?
Dit is geen beschermen meer

als jij ruzie hebt met een fransman knal jij toch ook niet heel parijs plat
pi_142062409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:02 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Kul
Nee, dat is geen kul. Arabische (islamitische) landen vormen gewoon een groot gevaar voor Isral.

Het is dus volkomen logisch dat Isral haar spierballen laat zien.
pi_142062450
quote:

[..]

Het maakt ze wel wat uit omdat pr. Maar het boeit ze op moreel niveau natuurlijk geen flikker. Netzoals het mij en jou ook niets doet.
pi_142062464
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:02 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Kul
Me reet mensen die zomaar opstraat worden gegooid filmpjes van joden die zomaar kleine kinderen in elkaar slaan
pi_142062465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:00 schreef YellowBlacks het volgende:
Even the BBC is exposing the fake imagery being put out on social media by the Palestinians against Israel

[..]

Goed om dit blijven te herhalen omdat men dit (voor het gemak) vergeten. Media maakt veel dingen kapot
pi_142062471
quote:

[..]

Israel maakt het juist wel uit. Hoe meer burgerslachoffers, hou slechter de publieke opinie. Voor Hamas komt het juist goed uit als er veel burgerslachtoffers vallen en helemaal als het kinderen of ouderen zijn.

Israel wil dus zoveel mogelijk slachtoffers voorkomen, het is alleen lastig als Hamas zich tussen de lokale bevolking gaat vestigen.
pi_142062482
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:04 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het maakt ze wel wat uit omdat pr. Maar het boeit ze op moreel niveau natuurlijk geen flikker. Netzoals het mij en jou ook niets doet.
Uh?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 21:05:23 #292
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142062497
Vorig jaar stonden de troepen ook klaar voor een grondoffensief en werden reservisten opgeroepen, toen kwam het er echter niet van. Dit riedeltje lijkt zich jaarlijks te herhalen.
Say what?
pi_142062528
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:04 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Israel maakt het juist wel uit. Hoe meer burgerslachoffers, hou slechter de publieke opinie. Voor Hamas komt het juist goed uit als er veel burgerslachtoffers vallen en helemaal als het kinderen of ouderen zijn.

Israel wil dus zoveel mogelijk slachtoffers voorkomen, het is alleen lastig als Hamas zich tussen de lokale bevolking gaat vestigen.
Isral heeft schijt aan de publieke opinie.

Ze blijven dikke vriendjes met de VS.
pi_142062581
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:03 schreef klawie het volgende:

[..]

Dit is geen beschermen meer

als jij ruzie hebt met een fransman knal jij toch ook niet heel parijs plat
Als die fransman de godganse dag stokbroden naar mn kop gooit omdat ie niks beters heeft dan stokbroden en zich vervolgens gaat verstoppen tussen andere fransen dan mogen die andere fransen hun best gaan doen om die gooiert er uit te trappen omdat ik met bakstenen werp. En dat weten ze.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2014 21:07:14 ]
pi_142062626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:04 schreef YellowBlacks het volgende:

[..]

Je moet je televisie vsn nos afhalen en de andere kant bekijken op bv aljezera dan schrik je hoevaak dat gebeurt
pi_142062627
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

kul
pi_142062673
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

De VS zelf geeft zelfs om de publieke opinie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2014 21:08:53 ]
pi_142062683
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:07 schreef klawie het volgende:

[..]

Je moet je televisie vsn nos afhalen en de andere kant bekijken op bv aljezera dan schrik je hoevaak dat gebeurt
NOS kijk ik ook helemaal niet.
pi_142062713
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 21:06 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Als die fransman de godganse dag stokbroden naar mn kop gooit omdat ie niks beters heeft dan stokbroden en zich vervolgens gaat verstoppen tussen andere fransen dan mogen die andere fransen hun best gaan doen om die gooiert er uit te trappen omdat ik met bakstenen werp. En dat weten ze.
Je hebt totaal geen benul wat je zegt
pi_142062719
Kan nu niet dm-en dog, zit mobiel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')