abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141897322
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Godverdomme, de claim dat er '10x zoveel Palestijnen als Israeliers worden gedood' en een kaartje van landafname zijn toch geen bewijs voor het plaatsvinden van systematische uitroeiing en complete etnische zuivering.
De etnische zuivering is nog niet compleet, maar er wordt hard aan gewerkt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:10 schreef tapirrr het volgende:

Zie niet in wat hier niet aan klopt, Geert Wilders roept dat hij marokkanen het land uit gooit als hij aan de macht komt. Feit blijft dat dat per wet verboden is in Nederland, wordt dus lastig handelen.
Dat interesseert hem helemaal niks. Wilders wordt natuurlijk niet vanuit de VS gefinancierd om de leefbaarheid in achterstandswijken van Gouda te bevorderen. Wilders is niet bezig voor Nederland, maar voor Israel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:09:41 #202
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_141898235
hihihi

YourAnonCentral twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:34 .@DrivingDreamsTn Israel'i police beat a 15 year old child like usual, was related to murdered teen, and turns out the kid was a US citizen. reageer retweet
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_141903548
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 18:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De etnische zuivering is nog niet compleet, maar er wordt hard aan gewerkt.
Nee hoor, juist niet. De Palestijnse bevolking in Israel neemt alsmaar toe (natuurlijke groei, migratie) en ze krijgen alsmaar meer macht, invloed en rechten. Onzin dus.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:35 schreef tapirrr het volgende:

[..]

Het woord etnische zuivering heb ik nooit gebruikt. Systematische uitroeiing vind ik zeker op zijn plaats, zolang Palestijnen in Palestina wonen, wil Isral ze het liefst uitroeien. De afgelopen 60 jaar bewijst dat wel naar mijn mening. Dat jij dat anders definieert kunnen we verder niet zo heel veel aan doen. Vandaar dat ik zei: 'noem het zoals je wilt'.
Als jij dat beweert dan zul je dat ook moeten aantonen. De verhouding tussen doden is geen bewijs voor systematische uitroeiing, het zou slechts als argument of voorwaarde kunnen dienen. Het zegt namelijk niks over de uitroeiing, of over de systematische kant ervan. Wil je wel iets zeggen over uitroeiing dan zal je met keiharde cijfers moeten komen of moeten vaststellen dat de intentie/het doel uitroeiing is.

In dit geval zijn jouw 'keiharde cijfers' de ongv. 1.000 Palestijnse doden in de 2de intifada, op een bevolking van ongv. 2.500.000 (West bank). 0.04% is toen dus omgekomen, daar komt nog bij dat het aantal doden (m.u.v. de 2de intifada) en het verschil in verhouding constant is afgenomen. Beetje raar om dat dan als argument aan te halen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:48:22 #204
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141905277
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Nee hoor, juist niet. De Palestijnse bevolking in Israel neemt alsmaar toe (natuurlijke groei, migratie) en ze krijgen alsmaar meer macht, invloed en rechten. Onzin dus.

[..]

Als jij dat beweert dan zul je dat ook moeten aantonen. De verhouding tussen doden is geen bewijs voor systematische uitroeiing, het zou slechts als argument of voorwaarde kunnen dienen. Het zegt namelijk niks over de uitroeiing, of over de systematische kant ervan. Wil je wel iets zeggen over uitroeiing dan zal je met keiharde cijfers moeten komen of moeten vaststellen dat de intentie/het doel uitroeiing is.

In dit geval zijn jouw 'keiharde cijfers' de ongv. 1.000 Palestijnse doden in de 2de intifada, op een bevolking van ongv. 2.500.000 (West bank). 0.04% is toen dus omgekomen, daar komt nog bij dat het aantal doden (m.u.v. de 2de intifada) en het verschil in verhouding constant is afgenomen. Beetje raar om dat dan als argument aan te halen.
Grappig, ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op 1 zinnige post. Alleen maar dat zionistische bullshit van je. Ben je echt zo naef?
  vrijdag 4 juli 2014 @ 21:49:39 #205
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_141905374
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:48 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Grappig, ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op 1 zinnige post. Alleen maar dat zionistische bullshit van je. Ben je echt zo naef?
Zie dan ook zijn avatar. ;)
Anti-Turkije
pi_141906411
quote:

[..]

Kan je dan ook aangeven wat niet zinnig is en wat bullshit is?

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 21:49 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Zie dan ook zijn avatar. ;)
Jij ook graag.
pi_141915820
Raketten op Israel en luchtaanvallen op Gaza ik denk dat beide partijen het begrip 'staakt het vuren' eens moeten opzoeken.
pi_141916716
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 08:48 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Jij praat over de reden waarom ze de joden destijds al aanvielen . Ik heb het erover dat het toen ook al gebeurde. Of je het terecht vindt is een andere discussie . Dus tief op met je wijsneuzerige reactie .
OK, afgaande op je reactie weet je heel goed waarom de Palestijnen indertijd weerstand boden tegen de instroom van joden.
Of dat een terechte reactie was, is dus de grondvraag van het hele conflict.
Er woonden Palestijnen, een gemengde bevolking van moslims, joden en christenen, van een gemengde etnische achtergrond. Dat was rond 1850 of zo. In betrekkelijke vrede met elkaar, onder Ottomaans gezag. (NB: Het Ottomaanse Rijk had een traditie van vele volkeren die allemaal een plaats kregen.)
Vanaf ongeveer die tijd stroomden er in diverse golven joden vanuit westerse gebieden Palestina in.
Dat instroom van vreemdelingen reacties oproept van de locale bevolking, mag voor ons in West-Europa toch geen nieuws zijn.
Wij vinden ons verzet terecht. Zelfs als we niet in onze nationale rattenvanger geloven, vinden we toch een beperking en regeling van de instroom terecht.
Dus mijn stelling is, dat de Palestijnse bevolking van toen terecht bezwaar had tegen de grote instroom van vreemde joden.
Nu jij weer!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Vlkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_141917146
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Alsof dat geweld ooit gestopt is. En de vormen van geweld (bomaanslagen) zijn typisch iets voor terrorisme.
Ja, daar heb je een punt. De joden die een bomaanslag pleegden op een station in Jeruzalem. en dergelijke gevallen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Vlkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_141917294
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
hihihi

YourAnonCentral twitterde op vrijdag 04-07-2014 om 18:56:34 .@DrivingDreamsTn Israel'i police beat a 15 year old child like usual, was related to murdered teen, and turns out the kid was a US citizen. reageer retweet
Als de VSvA evenveel belang hechten aan het leven en welzijn van een van hun onderdanen, kan Israel nog wat verwachten. Opblazen van de huizen van de verdachte (niet noodzakelijk ook schuldige) politieagenten? En de huizen van hun familie?
pi_141917489
quote:

[..]

Nou, ik begin zijn berichten wel te waarderen. Hij vraagt, en geeft desgevraagd, concrete informatie.
Een beetje voor je uit roeptoeteren kan iedereen wel, maar iets zeggen op basis van controleerbare feiten wordt al lastiger.
Het bericht waar jij zo geprikkeld op reageert, is volkomen terecht.
pi_141937816
quote:

[..]

Ach de meeste posters hier hebben nog geen stap in Isral gezet. Ze horen en lezen van alles op de media. Ze hebben geen enkel besef hoe het reilt en zeilt in het land Isral. Vergelijk het bijvoorbeeld Japanners. Zij denken dat alle Nederlanders klompen dragen en stampot zit te vreten.
pi_141937865
quote:
Nee hoor, juist niet. De Palestijnse bevolking in Israel neemt alsmaar toe (natuurlijke groei, migratie) en ze krijgen alsmaar meer macht, invloed en rechten.
Kan jij concreet aantonen dat zij meer macht krijgen binnen Israel? Waaruit blijkt dat bijvoorbeeld?
Allah Al Watan Al Malik
pi_141937897
En oh ja , elke Israli is een nazi volgens de meesten hier
pi_141938034
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan jij concreet aantonen dat zij meer macht krijgen binnen Israel? Waaruit blijkt dat bijvoorbeeld?
Opgezette Universiteiten, ziekenhuizen , ect in Gaza oa
pi_141938294
En natuurlijk niet vergeten de hoge opkomsten van Isralische Arabieren laatste tijd die zich aanmelden voor de Nationale Dienst. Dat is echt gigantisch gegroeid. Zoek maar naar de cijfers
pi_141938309
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:06 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Opgezette Universiteiten, ziekenhuizen , ect in Gaza oa
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik heb het hier concreet over macht.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141938404
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik heb het hier concreet over macht.
Ah the power? In wat voor zin 'macht' ? Het gaat toch om de samenleving? Samen leven niet? Of om de macht? Ik denk dat de meeste Arabieren in Isral zo niet denken eerlijk gezegd. Ze willen vrede en rust en een normaal leven.
pi_141938761
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:15 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Ah the power? In wat voor zin 'macht' ? Het gaat toch om de samenleving? Samen leven niet? Of om de macht? Ik denk dat de meeste Arabieren in Isral zo niet denken eerlijk gezegd. Ze willen vrede en rust en een normaal leven.
Jamesdeen heeft het duidelijk over effectieve macht. Ik waag dat dus te betwijfelen. Het feit dat ze een ziekenhuis of universiteit kunnen bouwen zegt niets over de (politieke) macht in het land Israel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141941732
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jamesdeen heeft het duidelijk over effectieve macht. Ik waag dat dus te betwijfelen. Het feit dat ze een ziekenhuis of universiteit kunnen bouwen zegt niets over de (politieke) macht in het land Israel.
Er zit groei in en dat is al wat. En met tijd komt dat zeker.

Overigens ben ik van mening dat er in Isral ook een soort 'onvrede' vanuit de bevolking komt jegens de regering (wat je gezien hebt in Eygypte , Tunesin ect). Zeker omdat Isral groeit en ik ken (oudere) Isralieten die liever terug willen naar hun land van herkomst als ze mochten kiezen( Marokko , Tunesia ) alleen dat niet (meer) kunnen ( leeftijd en gevoel van vijandigheid)

De zorg wordt daar ook steeds moeilijker om te betalen. Veel onvrede merk je. De bevolking gaat daar op een gegeven moment klagen.

Aan de andere kant ontstaat er een explosie van een fascisme ( ze noemen het zionisme maar dat is het dus niet) onder de Isralirs ( dus mensen die geboren zijn in het land)

Er is onvrede ook daar in Isral. Niet alleen in nederland merk je onvrede, of in het Midden Oosten. Ook in Isral. De hele wereld is op het moment een soort crisis lijkt het.
pi_141952936
quote:
5s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 19:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Politieke macht? Bijvoorbeeld de toename van Arabieren die politieke functies bekleden, wat ongv. 10 jaar geleden explosieve vormen aannam en nog steeds geleidelijk aan stijgt. Denk aan ministersposten, aanwezigheid in de knesset en in de diplomatie. Daarnaast hoge posities binnen de politie en (in mindere mate) het leger.

Ik heb even geen zin om hier bronnen bij te zoeken.
Edit
hier een bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Arab_citizens_of_Israel#Politics

Waarom betwijfel jij dat eigenlijk?

[ Bericht 3% gewijzigd door jamesdeen op 06-07-2014 11:13:55 ]
pi_141953051
-

[ Bericht 100% gewijzigd door jamesdeen op 06-07-2014 00:42:30 (moest een edit zijn van de vorige post) ]
  zondag 6 juli 2014 @ 00:54:23 #223
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_141954220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 20:26 schreef Shokirbek85 het volgende:

De zorg wordt daar ook steeds moeilijker om te betalen. Veel onvrede merk je. De bevolking gaat daar op een gegeven moment klagen.
Waren er vorig jaar of het jaar daarvoor geen grote demonstraties over de woningmarkt?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 6 juli 2014 @ 15:04:40 #224
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_141968239

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een film opgenomen van het moment dat de jongen (Die Amerikaanse Palestijn) in elkaar geslagen werd door wat naar mijn idee lijken of Israelische soldaten? Tenminste, dat wordt over deze video gezegd dat het over die jongen gaat.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_141968420
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:04 schreef rakotto het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een film opgenomen van het moment dat de jongen (Die Amerikaanse Palestijn) in elkaar geslagen werd door wat naar mijn idee lijken of Israelische soldaten? Tenminste, dat wordt over deze video gezegd dat het over die jongen gaat.
Grenspolitie. Het neefje van de vermoorde tiener. ;(

http://www.haaretz.com/news/diplomacy-defense/1.603184
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')