Rot op, stom wijf.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:31 schreef BlueMage het volgende:
Fifa wil Belgie zien winnen dat is wel duidelijk.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAA TOPSHOW
Omdat je nu pas hoort dat ze in Texas nog criminelen koud maken? Ach ieder zijn ding natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn liefde voor het land is wel een beetje voorbij. Ik luister mijn blues platen wel lekker vanuit Nederland.
Woeiiiiiquote:
quote:
als jijquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Voor mensen als jou moet de doodstraf terugkomen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Belgie had het na 90 minuten ook al klaar kunnen hebben met 5 goals verschil.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, heel erg zonde, USA had dit kunnen redden als ze iets beter waren
Wat ziet hij dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef Jivis het volgende:
Die Belgische commentator ziet echt een hele andere wedstrijd dan ik.
Ok, marc en nu terug naar je kelderquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Heuj jij hierquote:
Nu Luxemburg nogquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Boldface het volgende:
De Lage Landen met z'n tweeën bij de laatste acht. Hoe lang is dat geleden op een WK?
Inderdaad.quote:
Lag niet aan onsquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Boldface het volgende:
De Lage Landen met z'n tweeën bij de laatste acht. Hoe lang is dat geleden op een WK?
quote:
Argentinië ook tegen België. Allebei wonnen ze hun wedstrijd met slechts één doelpunt verschil in de verlenging.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef Max23 het volgende:
Jammer voor USA![]()
België gaat het zwaar krijgen tegen Argentinië
Verloor nog nooit een wedstrijd met inzet ...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Keyos het volgende:
Die Wilmots is alleen nog niet in staat om een Mexicano te bakken man. Die man snel dumpen na dit WK.
Argentinië speelde tegen een goede tegenstander. België niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Boldface het volgende:
[..]
Argentinië ook tegen België. Allebei wonnen ze hun wedstrijd met slechts één doelpunt verschil in de verlenging.
boeiend. winst is winst.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef plerda het volgende:
Kut Belgen![]()
Wij winnen tenminste in de normale speeltijd.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Caland het volgende:
Het nog zo lastig hebben tegen dit Amerika is ook best wel een prestatie.
Het is tegen Argentiniëquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Shreyas het volgende:
Eeuwig zonde dit, nou voor België is het WK al geslaagd, kwartfinale is het maximaal haalbare voor ze. Hopelijk zijn dan een keer niet de gelukkigste.
Volgens mij nog nooit gebeurdquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Boldface het volgende:
Ben niet echt weggeweest hoor, maar geen zin om te posten.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Boldface het volgende:
Voor de belgjesquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Boldface het volgende:
quote:
quote:
Tegen echt een hele matige ploeg.quote:
Irrelevant, worden allemaal verpletterd door Colombia.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Nederland, België, Argentinië of Costa Rica in de WK-finale. Zeg het maar jongens.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Nederland, België, Argentinië of Costa Rica in de WK-finale. Zeg het maar jongens.
NLquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben niet echt weggeweest hoor, maar geen zin om te posten.
Dan kun je er echt he-le-maal niets van inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Keyos het volgende:
Die Wilmots is alleen nog niet in staat om een Mexicano te bakken man. Die man snel dumpen na dit WK.
Moet toch leuk zijn om in je eigen droomwereldje te leven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vooral zijn opmerkingen dat België wel even Argentinië gaat oprollen.
Nederland, want Louis van Gaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Geen idee, dit WK is knotsgek, maar wel gaafquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat de winnaar van de wedstrijd Nederland - Costa Rica doorstoot naar de finale.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Zie ze de finale halenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef F.M.D. het volgende:
haha deze overwinning niet verdiend noemen. belgie had het allang moeten afmaken in 90 minuten.
ze beter gespeeld dan argentintie en nederland vind ik in de 2de ronde. zie ze de finale halen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wint Argentinië van het countervoetbal van België.
Zat ook een klein verschilletje in tegenstander en omstandighedenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef F.M.D. het volgende:
haha deze overwinning niet verdiend noemen. belgie had het allang moeten afmaken in 90 minuten.
ze beter gespeeld dan argentintie en nederland vind ik in de 2de ronde. zie ze de finale halen.
Zolang het de Belgen maar niet zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Wat vind ik dat een debiel zeg, die Wilmots.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Mocht het NED-BEL worden, louis vs wilmots, dan weet ik het wel. Doei belgie.
Belgie, met spelers als Hazard krijg je altijd wel een bevlieging en verdedigend staan ze ijzersterkquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
beste speler is een vlamingquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. Die Vlamingen hebben een heel klein aandeel in dat Belgisch Elftal, hé.
Eigenlijk gewoon een Frans elftal met wat verdwaalde Vlamingen.
toonbeeld van een domme belg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat vind ik dat een debiel zeg, die Wilmots.
Lol hoe erg faalt Argentinië wel niet dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef OnePlusOne het volgende:
Die Messi gaat de dag van zijn leven hebben tegen deze faalhazennatie
twitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:36:35I don't know anything about soccer other than @TimHowardGK is a bad mofo. reageer retweet
Oh, klonk mij meer Frans.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
beste speler is een vlaming
Courtois
Juist.quote:
Mensonterend, weggezapt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef -Willempie- het volgende:
chanant daar in die studio bij Sporza
Hoe graag ik ook de USA door had willen zien gaan acht ik wel dat door een Belgische doortocht de kans groter is dat we Argentinië ontlopen in de halve finale. Denk dat het voetbal van België ons iets meer ligt dan die snelheid van de Argentijnse ploeg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef S95Sedan het volgende:
België gaat dik winnen van Argentinië natuurlijk!
Frans? Ik zag een paar marokkanen, Zinbabwanen, Servier, Smurf etcquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. Die Vlamingen hebben een heel klein aandeel in dat Belgisch Elftal, hé.
wie?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Mani89 het volgende:
Lenstwitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:36:35I don't know anything about soccer other than @TimHowardGK is a bad mofo. reageer retweet
Walen en Fransen zijn niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Mulderquote:
Het was keispannend!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Juist.Maar toch verdiend gewonnen... ook al had het 8-1 moeten zijn.
Nu moet ik echt slapen. Ben er wel zeven keer uitgevallen. Maar ik heb genoten vanuit mijn bedje.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Meest meeslepende wedstrijd sinds NED-BRA in 98
Gun je het België niet dan? Hebben het toch wel zeer verdiend.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Elke ploeg die ik het gun in een bepaalde wedstrijd, verliest altijd.
Eng.
Ik volg voortaan al jouw uitsprakenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Komt er natuurlijk nooit, al behoeft dit geen wetenschappelijke uitleg.
Of voor jou wel 'kansichtloosje'?
Alleen Hazard, van Buyten en Witsel zijn Walen toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lekker zacht bedquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dit kan je niet menen, ONMOGELIJK.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een slechte moederneukerquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Mani89 het volgende:
Lenstwitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:36:35I don't know anything about soccer other than @TimHowardGK is a bad mofo. reageer retweet
Of Ned-Argentinië in 98.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef Boezeidekoe het volgende:
En Wilmotsquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Hazard, van Buyten en Witsel zijn Walen toch?
Laat mij koud of je dit doet of niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik volg voortaan al jouw uitspraken.
Mirallas ook. Kompany uit Brussel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Hazard, van Buyten en Witsel zijn Walen toch?
Zwitserland was het hoogst geklasseerde land in hun poule, maar won die poule niet. De VS is doorgegaan ten koste van Portugal, dat boven zowel Argentinië als Zwitserland op de wereldranglijst staat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Argentinië speelde tegen een goede tegenstander. België niet.
Slaap zachtquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Juist.Maar toch verdiend gewonnen... ook al had het 8-1 moeten zijn.
Nu moet ik echt slapen. Ben er wel zeven keer uitgevallen. Maar ik heb genoten vanuit mijn bedje.
Nee, dag erna.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ja wat nu? 2 dagen geen voetbal. Vrijdag 6 u duitsland- frankrijk. En daarna belgie toch?
Ga toch weg man.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef Confetti het volgende:
Dit was verreweg de beste wedstrijd van het toernooi. Poehh
halve finale?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:38 schreef Belladonna80 het volgende:
Komt er natuurlijk nooit, al behoeft dit geen wetenschappelijke uitleg.
Of voor jou wel 'kansichtloosje'?
Geloof me echt hoor, Nederland wint éérder dit WK dan België. Geloof me, Argentijnen slachten België.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:40 schreef OnePlusOne het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat de Belgen het WK winnen. Kampioen van de armoede
hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef Confetti het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef Confetti het volgende:
Nah vond Duitsland-Algarije minstens net zo vet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef Confetti het volgende:
Gebeurt niet, maar mocht het toch zo zijn, kijk ik nooit meer voetbal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:40 schreef OnePlusOne het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat de Belgen het WK winnen. Kampioen van de armoede
Want je denkt dat belgië wel even over Argentinië heen walst? Ik moet je teleurstellen makker.quote:
Mirallas stond wissel, die tel ik niet.quote:
Straks was je nog aan het kotsen op Argentinië, je kunt toch nog wel slapen hoop ik?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wint Argentinië van het countervoetbal van België.
niks walsen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Want je denkt dat belgië wel even over Argentinië heen walst? Ik moet je teleurstellen makker.
Je moet er niet aan denken dat de Belgen meer kansen gaan benutten, dan maken ze een hele goede kans.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:40 schreef OnePlusOne het volgende:
Wie wel dan? Colombia misschien. Al was Uruguay niks.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:40 schreef Boldface het volgende:
[..]
Zwitserland was het hoogst geklasseerde land in hun poule, maar won die poule niet. De VS is doorgegaan ten koste van Portugal, dat boven zowel Argentinië als Zwitserland op de wereldranglijst staat.
Maar goed, ik vind Argentinië en België beiden niet overtuigend.
Met deze verdediging van de belgjes gaat dit niet lukken. Dat ziet het achterkleinkind van Stevie Wonder nog.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:41 schreef kansichtloos het volgende:
[..]
niks walsen.
sleuren en op zijjn duitserbelgisch winnen
Nah waarom? Dat zijn altijd van die zielige opmerkingen. ''Kampioen van de Armoede''. Kampioen is kampioen! Dat is toch geweldig. België speelde toch ontzettend goed en hebben ook nog eens hele goede spelers?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:40 schreef OnePlusOne het volgende:
echt hequote:
Watquote:
hij is belgquote:
Twitteren dat je de wedstrijd zit te kijken hequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:42 schreef Henrys het volgende:
Gezellige bedoeling daar bij Studio Brasil, zitten allemaal tijdens de wedstrijd op hun telefoon
Hij wilt Jaap Stam nadoen. Altijd he die Belgen, tegen Nederland en haar pracht en praal opkijken. Vandaar ook die jaloezie bij hun.quote:
Ik gun het België niet, dat heeft meneer GwaiLow goed gezien. Hoe ze overkomen in de media op het gebied van voetbal is zo niet nog meer mensonterender. Ze pretenderen de nieuwe wereldkampioen te zijn terwijl ze dit wereldkampioenschap het meest slaapverwekkende voetbal spelen van alle groepshoofden. Het is zo reactievoetbalachtig. Het doet me denken aan PSV. Allemaal engnekken die je niet uit kunt staan. Verder is het minderwaardigheidscomplex van hun ten opzichte van Nederland nog stuitender. Alleen maar vergelijken met ons: JAAAA WIJ SPELEN VEEL BETER VOETBAL. Er zullen ongetwijfeld veel nuchtere Belgen zijn, maar dit vind ik gewoon stuitend en om te kotsen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:39 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gun je het België niet dan? Hebben het toch wel zeer verdiend.
GELUK NOEM JE DAT GELUK? IK GELOOF ME OREN NIET HET HAD 10-3 MOETEN ZIJNquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:31 schreef Shreyas het volgende:
Onbegrijpelijk dat een land als België zo extreem veel geluk kan hebben tijdens één WK, het zal toch een keer op zijn?
De pool gaat over 90 minuten toch?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben blij dat mijn voetbalkennis tijdens deze wedstrijd nog eens goed naar voren is gekomen. Want, buiten het feit dat ik Green al acht maanden geleden aankondigde, heb ik ook 2-1 in de pool.
Jammer voor je, het was 0-0quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben blij dat mijn voetbalkennis tijdens deze wedstrijd nog eens goed naar voren is gekomen. Want, buiten het feit dat ik Green al acht maanden geleden aankondigde, heb ik ook 2-1 in de pool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |