Verloor nog nooit een wedstrijd met inzet ...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Keyos het volgende:
Die Wilmots is alleen nog niet in staat om een Mexicano te bakken man. Die man snel dumpen na dit WK.
Argentinië speelde tegen een goede tegenstander. België niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Boldface het volgende:
[..]
Argentinië ook tegen België. Allebei wonnen ze hun wedstrijd met slechts één doelpunt verschil in de verlenging.
boeiend. winst is winst.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:32 schreef plerda het volgende:
Kut Belgen![]()
Wij winnen tenminste in de normale speeltijd.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Caland het volgende:
Het nog zo lastig hebben tegen dit Amerika is ook best wel een prestatie.
Het is tegen Argentiniëquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Shreyas het volgende:
Eeuwig zonde dit, nou voor België is het WK al geslaagd, kwartfinale is het maximaal haalbare voor ze. Hopelijk zijn dan een keer niet de gelukkigste.
Volgens mij nog nooit gebeurdquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Boldface het volgende:
De Lage Landen met z'n tweeën bij de laatste acht. Hoe lang is dat geleden op een WK?
Ben niet echt weggeweest hoor, maar geen zin om te posten.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Boldface het volgende:
De Lage Landen met z'n tweeën bij de laatste acht. Hoe lang is dat geleden op een WK?
Voor de belgjesquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Boldface het volgende:
quote:
quote:
Tegen echt een hele matige ploeg.quote:
Irrelevant, worden allemaal verpletterd door Colombia.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Nederland, België, Argentinië of Costa Rica in de WK-finale. Zeg het maar jongens.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Nederland, België, Argentinië of Costa Rica in de WK-finale. Zeg het maar jongens.
NLquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Oh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben niet echt weggeweest hoor, maar geen zin om te posten.
Dan kun je er echt he-le-maal niets van inderdaadquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:33 schreef Keyos het volgende:
Die Wilmots is alleen nog niet in staat om een Mexicano te bakken man. Die man snel dumpen na dit WK.
Moet toch leuk zijn om in je eigen droomwereldje te leven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vooral zijn opmerkingen dat België wel even Argentinië gaat oprollen.
Nederland, want Louis van Gaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Geen idee, dit WK is knotsgek, maar wel gaafquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat de winnaar van de wedstrijd Nederland - Costa Rica doorstoot naar de finale.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Zie ze de finale halenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef F.M.D. het volgende:
haha deze overwinning niet verdiend noemen. belgie had het allang moeten afmaken in 90 minuten.
ze beter gespeeld dan argentintie en nederland vind ik in de 2de ronde. zie ze de finale halen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk wint Argentinië van het countervoetbal van België.
Zat ook een klein verschilletje in tegenstander en omstandighedenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef F.M.D. het volgende:
haha deze overwinning niet verdiend noemen. belgie had het allang moeten afmaken in 90 minuten.
ze beter gespeeld dan argentintie en nederland vind ik in de 2de ronde. zie ze de finale halen.
Zolang het de Belgen maar niet zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Wat vind ik dat een debiel zeg, die Wilmots.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Mocht het NED-BEL worden, louis vs wilmots, dan weet ik het wel. Doei belgie.
Belgie, met spelers als Hazard krijg je altijd wel een bevlieging en verdedigend staan ze ijzersterkquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
beste speler is een vlamingquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. Die Vlamingen hebben een heel klein aandeel in dat Belgisch Elftal, hé.
Eigenlijk gewoon een Frans elftal met wat verdwaalde Vlamingen.
toonbeeld van een domme belg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat vind ik dat een debiel zeg, die Wilmots.
Lol hoe erg faalt Argentinië wel niet dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef OnePlusOne het volgende:
Die Messi gaat de dag van zijn leven hebben tegen deze faalhazennatie
twitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:36:35I don't know anything about soccer other than @TimHowardGK is a bad mofo. reageer retweet
Oh, klonk mij meer Frans.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
beste speler is een vlaming
Courtois
Juist.quote:
Mensonterend, weggezapt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef -Willempie- het volgende:
chanant daar in die studio bij Sporza
Hoe graag ik ook de USA door had willen zien gaan acht ik wel dat door een Belgische doortocht de kans groter is dat we Argentinië ontlopen in de halve finale. Denk dat het voetbal van België ons iets meer ligt dan die snelheid van de Argentijnse ploeg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef S95Sedan het volgende:
België gaat dik winnen van Argentinië natuurlijk!
Frans? Ik zag een paar marokkanen, Zinbabwanen, Servier, Smurf etcquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. Die Vlamingen hebben een heel klein aandeel in dat Belgisch Elftal, hé.
wie?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Mani89 het volgende:
Lenstwitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:36:35I don't know anything about soccer other than @TimHowardGK is a bad mofo. reageer retweet
Walen en Fransen zijn niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |