Wat vind ik dat een debiel zeg, die Wilmots.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Mocht het NED-BEL worden, louis vs wilmots, dan weet ik het wel. Doei belgie.
Belgie, met spelers als Hazard krijg je altijd wel een bevlieging en verdedigend staan ze ijzersterkquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:34 schreef marcodej het volgende:
Nederland, België, Argentinië of Costa Rica in de WK-finale. Zeg het maar jongens.
beste speler is een vlamingquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. Die Vlamingen hebben een heel klein aandeel in dat Belgisch Elftal, hé.
Eigenlijk gewoon een Frans elftal met wat verdwaalde Vlamingen.
toonbeeld van een domme belg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Wat vind ik dat een debiel zeg, die Wilmots.
Lol hoe erg faalt Argentinië wel niet dan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef OnePlusOne het volgende:
Die Messi gaat de dag van zijn leven hebben tegen deze faalhazennatie
twitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:36:35I don't know anything about soccer other than @TimHowardGK is a bad mofo. reageer retweet
Oh, klonk mij meer Frans.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
beste speler is een vlaming
Courtois
Juist.quote:
Mensonterend, weggezapt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef -Willempie- het volgende:
chanant daar in die studio bij Sporza
Hoe graag ik ook de USA door had willen zien gaan acht ik wel dat door een Belgische doortocht de kans groter is dat we Argentinië ontlopen in de halve finale. Denk dat het voetbal van België ons iets meer ligt dan die snelheid van de Argentijnse ploeg.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef S95Sedan het volgende:
België gaat dik winnen van Argentinië natuurlijk!
Frans? Ik zag een paar marokkanen, Zinbabwanen, Servier, Smurf etcquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar even serieus. Die Vlamingen hebben een heel klein aandeel in dat Belgisch Elftal, hé.
wie?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:37 schreef Mani89 het volgende:
Lenstwitter:lancearmstrong twitterde op woensdag 02-07-2014 om 00:36:35I don't know anything about soccer other than @TimHowardGK is a bad mofo. reageer retweet
Walen en Fransen zijn niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |