Ik kreeg bij het lezen al een stijffie. Zou geweldig zijn!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:25 schreef Belladonna80 het volgende:
GOD, ANTWOORD IN GODSNAAM ZEG. USA MOET WINNEN. Laatste seconde 2-2 en dan ultieme vernedering voor de Belgen. Afvoeren die handel.
Wat is het nou?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
NIET LATEN TRAPPEN, NIET LATEN TRAPPEN, of wel laten trappen..
Belgen kijken altijd gek. Daarom zijn ze belgquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef Jane het volgende:
Belgen moeten er echt niet gek van opkijken als USA nog een keer scoort...
Dit jaquote:
Niet alleen Texasquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moedigde eerst de VS aan, maar ik lees net dat de doodstraf nog in stand gehouden wordt in Texas
Petersgod kan dat helaas niet waarderen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bezig je zulke uitdrukkingen ook in je tentamenantwoorden?
Nee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga weg groentje.
Dat zou ik even aan de Belg moeten vragen.quote:
Goed hoor, met jouquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij de wedstrijden van FC Groningen
Hahaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef 44rdbei het volgende:
Als België dit nog verliest zeg ik nooit meer 'friet'
Best vreemd commentaar, heeft wel watquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef essnhills het volgende:
NIET LATEN TRAPPEN, NIET LATEN TRAPPEN, of wel laten trappen..
Moet je nu ook al niet doen..quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef 44rdbei het volgende:
hup usaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef 44rdbei het volgende:
Dan wil ik je niet meer kennen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef 44rdbei het volgende:
Petersgod herkent nog geen sterk beargumenteerd antwoord als het onder zijn neus verschijnt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Petersgod kan dat helaas niet waarderen.
Und? Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moedigde eerst de VS aan, maar ik lees net dat de doodstraf nog in stand gehouden wordt in Texas
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Best vreemd commentaar, heeft wel wat.
Mens gaat heenquote:
Staat de defibrillator al klaarquote:
Slechte weddenschappen afgesloten door die onvoorspelbare klote wedstrijden laatstquote:
Belgisch bier kan nog wel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:29 schreef 44rdbei het volgende:
Mijn liefde voor het land is wel een beetje voorbij. Ik luister mijn blues platen wel lekker vanuit Nederland.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Und? Wat heeft dat er nou mee te maken?Of nog erger, het is niet alleen Texas
vast wel,maar hij had wel gelijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga weg groentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |