"Doet ie vast niet weer"quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:08 schreef Vasion het volgende:
Lukaku
Doe precies hetzelfde, misschien dat de keeper het na de 20e keer niet meer verwacht. ..
bedanktquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef CookieSlikker het volgende:
Vanwege deze verlening trakteer ik op cookies.![]()
Lachwekkend. Messi en Lavezzi en niet te vergeten God Di Maria slachten dit België.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zijn jullie echt blind?..... zie ik hier een andere wedstrijd? ....
Ik zie een geweldig levendig België die KEIHARD knokken voor de overwinning en op een prachtige manier kans na kans creeën. Dit heb ik NL soms lang niet zo goed zien doen.
Argentinië speelde echt 3 niveau's minder dan dit België vandaag.
Godver.. 17 of niet, deze mag er best wezen!quote:
Wat voor cookiesquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef CookieSlikker het volgende:
Vanwege deze verlening trakteer ik op cookies.![]()
Volgens mij kijk je inderdaad een andere wedstrijd. België had veel kansen maar het voetbal zelf lijkt nergens op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik zie een geweldig levendig België die KEIHARD knokken voor de overwinning en op een prachtige manier kans na kans creeën. Dit heb ik NL soms lang niet zo goed zien doen.
Geachte koning Filips. Ik moet u melden dat Origi zojuist is gewisseld voor Lukakuquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:08 schreef Vasion het volgende:
Lukaku
Doe precies hetzelfde, misschien dat de keeper het na de 20e keer niet meer verwacht. ..
Prima avond invulling is het ook. De hoop onzin ik we erbij posten moeten we maar voor lief nemenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Maar ik hou het niet speciaal vrij om voetbal te kunnen kijken hoor
ik wacht toch nog even op de mening van Littlerabbitquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Oh, ik wilde al zeggen xdquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef Symphonic het volgende:
donkerrood en doelpunt intrekken
rood wel, dat tweede is slap gelul
Ze domineren man. Waar heb je het overquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je inderdaad een andere wedstrijd. België had veel kansen maar het voetbal zelf lijkt nergens op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik denk eigenlijk dat ze best eenvoudig (kunnen) winnen, als ze wat beter omgaan met de kansen. Argentinië kan er op een paar spelers na (Messi, Di Maria ed.) niks vanquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit België kan in principe nooit winnen van Argentinië, tenzij er wonderen gebeuren. Maar goed alles is mogelijk in voetbal, zeker als België zoveel geluk blijft hebben.
Welquote:
Dat is ook niet zo lastigquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
En klinkt natuurlijker als die bij de nos
bij mir nietquote:
Echt he? Faal natie. Ik zou zeggen Antwerpen innemen en de rest....de fik erin!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Jammer dat ze Belg is, maar zou haar wel raken....
Met een auto. Belgen *kots*
Dan heb je nog nooit een Vlaamse schone horen spreken; je smelt weg, eerlijk waar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Jammer dat ze Belg is, maar zou haar wel raken....
Met een auto. Belgen *kots*
-Argentinië speelde tegen een degelijker ploegquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik denk het welquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef Jane het volgende:
Oké, nu kan ik wel naar bed..... denk ik......?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
-Argentinië speelde tegen een degelijker ploeg
-NL speelde Spanje van de kaart
-Het is pas de eerste wedstrijd die België goed speelt
-USA kan niet voetballen
-Het missen van kansen is om te janken
-NL heeft veel meer kwaliteit.
Ik had het even druk met socializen. Daarbij heeft Hazard voorgenomen zich vanaf nu gewoon te verstoppen en het zware werk aan Lukaku over te laten. Een speler die overigens nu al meer goeds vanaf de vleugelpositie heeft laten zien dan Hazard dit gehele toernooi.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wacht toch nog even op de mening van Littlerabbit
zo te lezen is hij eindelijk gestopt over hazard
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
-USA kan niet voetballen
Gast, doe je domme rode Belgenbril af. België speelt zeer matig. Ze mogen van geluk spreken dat USA die kans vlak voor tijd niet benut. Ze creëren kansen, maar maken niets af, dat is gewoon slecht dus. Sowieso moet je ophouden met die Nederland / België vergelijking want België speelt vooralsnog tegen landen waarvan je van te voren wist dat ze niet veel kwaliteit hadden. In tegenstelling tot Nederland.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gouden wissel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef BlueMage het volgende:
Lukaku moet je gewoon vanaf het begin opstellen.
Ik hou niet zo van die zachte g bij vrouwenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef AthCom het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een Vlaamse schone horen spreken; je smelt weg, eerlijk waar.
is een open deur vriendquote:
-Okquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
-USA kan niet voetballen
Hadden ze Green maar op moeten stellen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat USA op zo'n onterechte wijze wordt uitgeschakeld.
Hoezo?quote:
VSquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mee eensch.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef AthCom het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een Vlaamse schone horen spreken; je smelt weg, eerlijk waar.
Nee, 'Mama, je t'aime'.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:13 schreef 44rdbei het volgende:
"Net als het hele Belgische continent"
Zei die dat echt
contingentquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:13 schreef 44rdbei het volgende:
"Net als het hele Belgische continent"
Zei die dat echt
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 03:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Alles links gaat door.
Brazilie-Colombia
Nederland-Costa Rica
Duitsland-Frankrijk
Belgie-Argentinie
Sorry hoor, maar dit is gewoon pure haat en nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:11 schreef Belladonna80 het volgende:
Walgelijk die zelfoverschatting bij de Belgjes.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gast, doe je domme rode Belgenbril af. België speelt zeer matig. Ze mogen van geluk spreken dat USA die kans vlak voor tijd niet benut. Ze creëren kansen, maar maken niets af, dat is gewoon slecht dus. Sowieso moet je ophouden met die Nederland / België vergelijking want België speelt vooralsnog tegen landen waarvan je van te voren wist dat ze niet veel kwaliteit hadden. In tegenstelling tot Nederland.
Hazard, wat kan die ballen he. Oh oh oh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had het even druk met socializen. Daarbij heeft Hazard voorgenomen zich vanaf nu gewoon te verstoppen en het zware werk aan Lukaku over te laten. Een speler die overigens nu al meer goeds vanaf de vleugelpositie heeft laten zien dan Hazard dit gehele toernooi.
Wat een verschrikking is die man. Als daar daadwerkelijk 75 miljoen voor wordt neergelegd stop ik definitief met voetbal kijken.
Als Beasley iets beter was dan zou dit nog een wedstrijd zijn. Maar goed, USA heeft het in de reguliere speeltijd weggegeven.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik ben tegen België maar nog meer tegen Argentinië, dus nee helaas....quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef Noppie2000 het volgende:
Leuke pot, Arg-Bel, Arg wint wel though.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:13 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
LOL. De Argentijnen, geloof me echt hoor, slachten de Belgjes.
Tegen Amerikaquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:14 schreef Confetti het volgende:
Belgen hebben zich vandaag als serieuze kandidaat voor de titel opgeworpen. Fantastisch gespeeld.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:14 schreef Confetti het volgende:
Belgen hebben zich vandaag als serieuze kandidaat voor de titel opgeworpen. Fantastisch gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |