Dan heb je nog nooit een Vlaamse schone horen spreken; je smelt weg, eerlijk waar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Jammer dat ze Belg is, maar zou haar wel raken....
Met een auto. Belgen *kots*
-Argentinië speelde tegen een degelijker ploegquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zijn jullie echt blind?..... zie ik hier een andere wedstrijd? ....
Ik zie een geweldig levendig België die KEIHARD knokken voor de overwinning en op een prachtige manier kans na kans creeën. Dit heb ik NL soms lang niet zo goed zien doen.
Argentinië speelde echt 3 niveau's minder dan dit België vandaag.
Ik denk het welquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef Jane het volgende:
Oké, nu kan ik wel naar bed..... denk ik......?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
-Argentinië speelde tegen een degelijker ploeg
-NL speelde Spanje van de kaart
-Het is pas de eerste wedstrijd die België goed speelt
-USA kan niet voetballen
-Het missen van kansen is om te janken
-NL heeft veel meer kwaliteit.
Ik had het even druk met socializen. Daarbij heeft Hazard voorgenomen zich vanaf nu gewoon te verstoppen en het zware werk aan Lukaku over te laten. Een speler die overigens nu al meer goeds vanaf de vleugelpositie heeft laten zien dan Hazard dit gehele toernooi.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef Adames het volgende:
[..]
ik wacht toch nog even op de mening van Littlerabbit
zo te lezen is hij eindelijk gestopt over hazard
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
-Argentinië speelde tegen een degelijker ploeg
-NL speelde Spanje van de kaart
-Het is pas de eerste wedstrijd die België goed speelt
-USA kan niet voetballen
-Het missen van kansen is om te janken
-NL heeft veel meer kwaliteit.
Gast, doe je domme rode Belgenbril af. België speelt zeer matig. Ze mogen van geluk spreken dat USA die kans vlak voor tijd niet benut. Ze creëren kansen, maar maken niets af, dat is gewoon slecht dus. Sowieso moet je ophouden met die Nederland / België vergelijking want België speelt vooralsnog tegen landen waarvan je van te voren wist dat ze niet veel kwaliteit hadden. In tegenstelling tot Nederland.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zijn jullie echt blind?..... zie ik hier een andere wedstrijd? ....
Ik zie een geweldig levendig België die KEIHARD knokken voor de overwinning en op een prachtige manier kans na kans creeën. Dit heb ik NL soms lang niet zo goed zien doen.
Argentinië speelde echt 3 niveau's minder dan dit België vandaag.
Gouden wissel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef BlueMage het volgende:
Lukaku moet je gewoon vanaf het begin opstellen.
Ik hou niet zo van die zachte g bij vrouwenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:12 schreef AthCom het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een Vlaamse schone horen spreken; je smelt weg, eerlijk waar.
is een open deur vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |