"Doet ie vast niet weer"quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:08 schreef Vasion het volgende:
Lukaku
Doe precies hetzelfde, misschien dat de keeper het na de 20e keer niet meer verwacht. ..
bedanktquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef CookieSlikker het volgende:
Vanwege deze verlening trakteer ik op cookies.![]()
Lachwekkend. Messi en Lavezzi en niet te vergeten God Di Maria slachten dit België.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zijn jullie echt blind?..... zie ik hier een andere wedstrijd? ....
Ik zie een geweldig levendig België die KEIHARD knokken voor de overwinning en op een prachtige manier kans na kans creeën. Dit heb ik NL soms lang niet zo goed zien doen.
Argentinië speelde echt 3 niveau's minder dan dit België vandaag.
Godver.. 17 of niet, deze mag er best wezen!quote:
Wat voor cookiesquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef CookieSlikker het volgende:
Vanwege deze verlening trakteer ik op cookies.![]()
Volgens mij kijk je inderdaad een andere wedstrijd. België had veel kansen maar het voetbal zelf lijkt nergens op.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik zie een geweldig levendig België die KEIHARD knokken voor de overwinning en op een prachtige manier kans na kans creeën. Dit heb ik NL soms lang niet zo goed zien doen.
Geachte koning Filips. Ik moet u melden dat Origi zojuist is gewisseld voor Lukakuquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:08 schreef Vasion het volgende:
Lukaku
Doe precies hetzelfde, misschien dat de keeper het na de 20e keer niet meer verwacht. ..
Prima avond invulling is het ook. De hoop onzin ik we erbij posten moeten we maar voor lief nemenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Maar ik hou het niet speciaal vrij om voetbal te kunnen kijken hoor
ik wacht toch nog even op de mening van Littlerabbitquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Oh, ik wilde al zeggen xdquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef Symphonic het volgende:
donkerrood en doelpunt intrekken
rood wel, dat tweede is slap gelul
Ze domineren man. Waar heb je het overquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je inderdaad een andere wedstrijd. België had veel kansen maar het voetbal zelf lijkt nergens op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik denk eigenlijk dat ze best eenvoudig (kunnen) winnen, als ze wat beter omgaan met de kansen. Argentinië kan er op een paar spelers na (Messi, Di Maria ed.) niks vanquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit België kan in principe nooit winnen van Argentinië, tenzij er wonderen gebeuren. Maar goed alles is mogelijk in voetbal, zeker als België zoveel geluk blijft hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |