Als je 30+ pogingen onderneemt zou ik het niet dramatisch noemen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. België staat alleen verdedigend sterk. Aanvallend zijn ze dramatisch.
Beter doet USA geen Algerijns.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef Belladonna80 het volgende:
USA scoort denk ik 1 minuut voor tijd de 1-1.
jammer dat jij naar de verkeerde zender hebt gekeken. wij hebben hier een andere wedstrijd gezienquote:
Bij welke US sport kennen ze een gelijkspel?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef Paul het volgende:
Zouden de mensen in the USA snappen waarom er doorgespeeld wordt na 90 min
Dit België kan in principe nooit winnen van Argentinië, tenzij er wonderen gebeuren. Maar goed alles is mogelijk in voetbal, zeker als België zoveel geluk blijft hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef NaturalScience het volgende:
Dit is toch prachtig!
Een België op het niveau dat ze vandaag hebben laten zien kunnen Argentinië ook prima verslaan (mits ze hun kansen eens afmaken) en als NL nu CR weet te verslaan hebben we een PRACHTIGE halve finale voor de boeg!![]()
![]()
![]()
Wel als er 0 in gaan...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je 30+ pogingen onderneemt zou ik het niet dramatisch noemen.
Heerlijk tochquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef BlueMage het volgende:
Die kerel bij Sporza is echt zo nationalistisch.
VS speelt al de hele wedstrijd bagger maar ik geloof 't pas als 't 3-0 is. 't Blijven Duitsers.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is ook zo, USA heeft geen energie meer dit te herstellen.
Ik neem aan dat de commentator op ESPN het een en ander uitlegtquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef Paul het volgende:
Zouden de mensen in the USA snappen waarom er doorgespeeld wordt na 90 min
despiegelaerequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:08 schreef OnePlusOne het volgende:
Ze heet Axelle despiegelaare wtfshizzle
Get to da choppah!!!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef remlof het volgende:
"Get auf!!!" Hoorde je Klinsmann schreeuwen.
Die Wilmots heeft als bondscoach nog nooit een wedstrijd met inzet verloren ...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Wilmots heeft werkelijk nog niks goeds/normaal gedaan dit toernooi
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef remlof het volgende:
"Get auf!!!" Hoorde je Klinsmann schreeuwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |