België speelt een prima pot. Een niveau wat ik Oranje nog niet heb zien halen. Give credit where credit is due. Nee, je comments zijn nog waziger dan over Zoet of Depay. Erg teleurstellend.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezien het aantal mogelijkheden en de ruimtes die ze krijgen. Hoe ze het uitspelen is niet echt geweldig te noemen.
Dat riepen de meesten ook. Blijkt mee te vallen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen zei dat ze de conditieslag zouden winnen
Jij welquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf niet geweldig te noemen.
Die Wilmots heeft werkelijk nog niks goeds/normaal gedaan dit toernooiquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef Caland het volgende:
Belgie tegen Argentinie zijn wel twee tactische onbenullen aan het roer tegen elkaar. Kan geinig worden.
no wayquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef NaturalScience het volgende:
Dit is toch prachtig!
Een België op het niveau dat ze vandaag hebben laten zien kunnen Argentinië ook prima verslaan (mits ze hun kansen eens afmaken) en als NL nu CR weet te verslaan hebben we een PRACHTIGE halve finale voor de boeg!![]()
![]()
![]()
Dit dus.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Wilmots heeft werkelijk nog niks goeds/normaal gedaan dit toernooi
Oh. welke moet ik dan plaatsen?quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
België speelt een prima pot. Een niveau wat ik Oranje nog niet heb zien halen. Give credit where credit is due. Nee, je comments zijn nog waziger dan over Zoet of Depay. Erg teleurstellend.
Ja, alleen niet waarom die klok altijd doortikt.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef Paul het volgende:
Zouden de mensen in the USA snappen waarom er doorgespeeld wordt na 90 min
Maar België geeft ruimtes heel makkelijk weg, dan heb je een slechte aan Messi, Di Maria, Lavezzi, Aguero...quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef Caland het volgende:
Belgie tegen Argentinie zijn wel twee tactische onbenullen aan het roer tegen elkaar. Kan geinig worden.
Jij hebt net niet naar ARG-ZWI zitten kijken?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:06 schreef NrTH het volgende:
[..]
Als de Belgen zo spelen als vandaag, dan 0-4 voor de Argentijnen.
Hij had er nog 2 moeten posten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |