Het zou een wereldprestatie zijn van België als ze met dit elftal de kwartfinale halen, dus dat gun ik ze niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jammer, mja moeten wij die belgjes maar op hun plaats zetten in de halve finale.
ik schrijf jouw commentaar altijd op, heb ik de dag erna op school/werk/cafe heel wat interessante dingen te melden over voetbalquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Lukaku er in de 60ste minuut in en het stond 9-0
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Joeri. het volgende:
Maar wie zet je er de volgende wedstrijd nu in? Toch Lukaku?
Zou kunnen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Joeri. het volgende:
hoe oud is ze nouquote:
Had hij deze wedstrijd al moeten doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Joeri. het volgende:
Ze heeft al een vriend, die werd helemaal gek toen voetbalzone die foto postequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik schrijf jouw commentaar altijd op, heb ik de dag erna op school/werk/cafe heel wat interessante dingen te melden over voetbal
Ja, keek je niet?quote:
Leukquote:
Je moeder had dat kwakkie door moeten slikken. Had de wereld weer een stukje beter van geworden.quote:
is goed hansquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Belladonna80 het volgende:
USA gaat nog scoren mensen, geloof me.
Hij heeft het vast niet zo op roodharigenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
zozo, je hebt het niet zo op Belgen?
prima ik ookquote:
Hoertje van Luikquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Uitgerekend die vieze rooie van Belgie maakt 'm.
Ze hebben mij niet voor niks moderator gemaakt. Louter verstandige teksten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik schrijf jouw commentaar altijd op, heb ik de dag erna op school/werk/cafe heel wat interessante dingen te melden over voetbal
Is gewoon legaal in Nederland hoorquote:
Het gaat om kansen afmaken, vraag dat maar aan de Duitsers. Dus België had dit dan al in 90 minuten moeten doen. Wat snap je hier niet aan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef NaturalScience het volgende:
Echt iedereen die ook maar denkt dat de goal van België onverdiend was zou moeten worden uitgesloten van ieder voetbal geralateerde conversatie EVER!!!!!
En ik ben verre van België fan.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb jij rood haar?quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Jane het volgende:
Kunnen we per direct de Golden Goal weer invoeren? Dan kan ik naar bed.
In Belgie kent men geen jailbait.quote:
Rossigquote:
Godverdomme ja.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Alsof dit voetbal is wat die Belgjes spelen. 103054930558575732 kansen nodig hebben om te kunnen scoren. Zoveel falen op de counterquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Het voetbal heeft gewonnen
-Ajacied422
(Ohnee nu ineens niet )
Oh, gelukkigquote:
quote:
Donder lekker op naar je eigen landquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Je moeder had dat kwakkie door moeten slikken. Had de wereld weer een stukje beter van geworden.
Want usa fans bestaan niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom roepen zoveel mensen nee? Waarom die afgunst en misgun tegenover belgie? Ik snap er helemaal niets van.
Het land België wordt door mij niet erkent, het is een tijdelijke provincie van Nederland die we ooit terug moeten veroveren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom roepen zoveel mensen nee? Waarom die afgunst en misgun tegenover belgie? Ik snap er helemaal niets van.
he wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend, die werd helemaal gek toen voetbalzone die foto poste
Hopelijk 1-0, maar denk 0-2quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef DinkMonkey het volgende:
Wat voorspellen jullie Belgie - Argentinie?
Boksquote:
vanuit deze hoek minder hoorquote:
Wereldvreemd jijquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Rode duivel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Niks hoor. Het helpt alleen niet als je ernaast uitziet als een incestproduct zoals De Bruyne.quote:
Ik mis de golden goal. Geweldig was dat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Jane het volgende:
Kunnen we per direct de Golden Goal weer invoeren? Dan kan ik naar bed.
quote:
Die is sowieso wel ouder dan 17quote:
En na 2 jaar het klooster in.quote:
De Belgen spelen geweldig.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof dit voetbal is wat die Belgjes spelen. 103054930558575732 kansen nodig hebben om te kunnen scoren. Zoveel falen op de counter.
Als de Amerikaantjes eruit komen, komen ze ook gevaarlijk en sterk.
Voor wie?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik denk dat je het predicaat ''topuser'' mag heroverwegen.
Ze heeft zeker ook puntige knieën?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Vind haar trouwens best een dikke kop hebben, of zeg ik nou iets geks
Bierhoff!quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik mis de golden goal. Geweldig was dat.
Argentinië heeft de slechtste keeper van het toernooi (na Casillas) dus misschien raken ze nu eerder doelquote:
Dit is absoluut niet aan de ordequote:
Dus je kunt alleen geweldig spelen als je met ruime cijfers voorstaat? Dit is nog waziger dan je comments over Zoet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Anders hadden ze wel met 4-1 voorgestaan.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ze heeft zeker ook puntige knieën?![]()
![]()
![]()
Ik ben gewoon Nederlander. Je bent echt het product van een mislukte abortus. Mongool.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Donder lekker op naar je eigen land
quote:
30quote:
RIP USAquote:
Goed spelen is niet per definitie scoren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Anders hadden ze wel met 4-1 voorgestaan.
Gezien het aantal mogelijkheden en de ruimtes die ze krijgen. Hoe ze het uitspelen is niet echt geweldig te noemen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus je kunt alleen geweldig spelen als je met ruime cijfers voorstaat?
Dat hebben ze al een uur niet meer.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:05 schreef Shreyas het volgende:
USA heeft het niet meer, jammer dat ze geen kracht meer hebben
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet aan de orde
Ess
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |