Het zou een wereldprestatie zijn van België als ze met dit elftal de kwartfinale halen, dus dat gun ik ze niet.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Jammer, mja moeten wij die belgjes maar op hun plaats zetten in de halve finale.
ik schrijf jouw commentaar altijd op, heb ik de dag erna op school/werk/cafe heel wat interessante dingen te melden over voetbalquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Lukaku er in de 60ste minuut in en het stond 9-0
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Joeri. het volgende:
Maar wie zet je er de volgende wedstrijd nu in? Toch Lukaku?
Zou kunnen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Joeri. het volgende:
hoe oud is ze nouquote:
Had hij deze wedstrijd al moeten doen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:00 schreef Joeri. het volgende:
Ze heeft al een vriend, die werd helemaal gek toen voetbalzone die foto postequote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik schrijf jouw commentaar altijd op, heb ik de dag erna op school/werk/cafe heel wat interessante dingen te melden over voetbal
Ja, keek je niet?quote:
Leukquote:
Je moeder had dat kwakkie door moeten slikken. Had de wereld weer een stukje beter van geworden.quote:
is goed hansquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Belladonna80 het volgende:
USA gaat nog scoren mensen, geloof me.
Hij heeft het vast niet zo op roodharigenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
zozo, je hebt het niet zo op Belgen?
prima ik ookquote:
Hoertje van Luikquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Uitgerekend die vieze rooie van Belgie maakt 'm.
Ze hebben mij niet voor niks moderator gemaakt. Louter verstandige teksten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Adames het volgende:
[..]
ik schrijf jouw commentaar altijd op, heb ik de dag erna op school/werk/cafe heel wat interessante dingen te melden over voetbal
Is gewoon legaal in Nederland hoorquote:
Het gaat om kansen afmaken, vraag dat maar aan de Duitsers. Dus België had dit dan al in 90 minuten moeten doen. Wat snap je hier niet aan?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef NaturalScience het volgende:
Echt iedereen die ook maar denkt dat de goal van België onverdiend was zou moeten worden uitgesloten van ieder voetbal geralateerde conversatie EVER!!!!!
En ik ben verre van België fan.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb jij rood haar?quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Jane het volgende:
Kunnen we per direct de Golden Goal weer invoeren? Dan kan ik naar bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |