Want usa fans bestaan niet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom roepen zoveel mensen nee? Waarom die afgunst en misgun tegenover belgie? Ik snap er helemaal niets van.
Het land België wordt door mij niet erkent, het is een tijdelijke provincie van Nederland die we ooit terug moeten veroveren.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Waarom roepen zoveel mensen nee? Waarom die afgunst en misgun tegenover belgie? Ik snap er helemaal niets van.
he wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze heeft al een vriend, die werd helemaal gek toen voetbalzone die foto poste
Hopelijk 1-0, maar denk 0-2quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef DinkMonkey het volgende:
Wat voorspellen jullie Belgie - Argentinie?
Boksquote:
vanuit deze hoek minder hoorquote:
Wereldvreemd jijquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:03 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Rode duivel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Zipportal het volgende:
Uitgerekend die vieze rooie van Belgie maakt 'm.
Niks hoor. Het helpt alleen niet als je ernaast uitziet als een incestproduct zoals De Bruyne.quote:
Ik mis de golden goal. Geweldig was dat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:02 schreef Jane het volgende:
Kunnen we per direct de Golden Goal weer invoeren? Dan kan ik naar bed.
quote:
Die is sowieso wel ouder dan 17quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |