twitter:AnupKaphle twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 23:37:42Here is a photo of Tim Howard, frustrating Belgian offense all afternoon. #USAvsBEL http://t.co/ELgpZE8KOg reageer retweet
Rene van Rijswijk ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Man man man, Robben had hier al een hattrick gemaakt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ze hebben tenminste geen juichpakkenactie in Belgie.
Wat schaam ik me dood voor de gemiddelde oranje supporter
argentinie gaat het niet lukken. Die spelen tering slecht.quote:
Met Depay,Sneijder en RvP.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
hattrick? zeg maar rustig al 10 keer gescoord. die amerikanen proberen niet eens te verdedigen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
De kans dat Nederland zoveel kansen had gekregen door met 9 voor de eigen goal te gaan hangen is natuurlijk ook wel een stukje kleiner ...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
USA, België en Duitsland ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:46 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
argentinie gaat het niet lukken. Die spelen tering slecht.
Amerikaanse verdedigers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:46 schreef BlueMage het volgende:
Hazard...zijnet, lat, paal, naast of Howard.
Of zijn er misschien nog andere opties die ik even vergeten ben?
Ditquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:47 schreef Henrys het volgende:
Vind dit WK tot nu toe trouwens echt veel beter dan 2010.
5-1 nuff saidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De kans dat Nederland zoveel kansen had gekregen door met 9 voor de eigen goal te gaan hangen is natuurlijk ook wel een stukje kleiner ...
Ja daarom scoren ze ook zo veel dit toernooiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De kans dat Nederland zoveel kansen had gekregen door met 9 voor de eigen goal te gaan hangen is natuurlijk ook wel een stukje kleiner ...
het neemt wel absurde vormen aan,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan straks een boekwerk uitbrengen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef Belladonna80 het volgende:
Als je de ruimte niet goed benut, mis je deze kwaliteit dus. USA wint. Klaar.
geil ding tochquote:
dat zondermeerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:47 schreef Henrys het volgende:
Vind dit WK tot nu toe trouwens echt veel beter dan 2010.
Misschien moet hij zich zometeen maar eens richting Courtois bewegen, wie weet scoort hij welquote:
Hip Hop Howardquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef lisselotte88 het volgende:
HowardReal of Barcelona willen hem na deze wedstrijd hebben
42 is normaal gesproken een goed antwoord, maar ik heb het gevoel dat dat al een tijdje terug is.quote:
Alle penalties gaan ernaast of in de handen van Howard.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:47 schreef DeLuna het volgende:
Dit is na 30 penalties nog niet beslist man
Het aantal Nederlandse kansen is dan ook zowat gelijk aan het aantal Nederlandse goals dit WK ...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Ja daarom scoren ze ook zo veel dit toernooi
40-45quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
42 is normaal gesproken een goed antwoord, maar ik heb het gevoel dat dat al een tijdje terug is.
Wat? Oh.quote:
We gaan voor 1 op 100quote:
Bedankt voor deze nutteloze informatie, ga nu maar weer terug naar de keukenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:49 schreef Max23 het volgende:
Als België dit verliest neem ik de rest van het WK een Howard ui
Hun prestatie was ook niet echt om over naar huis te schrijvenquote:
Effkes quoten voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:49 schreef Max23 het volgende:
Als België dit verliest neem ik de rest van het WK een Howard ui
Duitse efficiëntiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het aantal Nederlandse kansen is dan ook zowat gelijk aan het aantal Nederlandse goals dit WK ...
Ik dacht meer aan 42, the answer to life, the universe and everything.quote:
Ja, en je punt is?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het aantal Nederlandse kansen is dan ook zowat gelijk aan het aantal Nederlandse goals dit WK ...
Nou gefeliciteerd jullie winnen het WK kansen verprutsenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die backs van België zijn echt kwetsbaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:49 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Hun prestatie was ook niet echt om over naar huis te schrijven
Siemquote:
Te veel stoofvlees gegeten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:50 schreef psychosomatic het volgende:
Heel België heeft nu een vieze onderbroek.
Dat vraagt Jürgen zich ook af.quote:
Wat zei die nou over iets in je shirt naaien ofzo?quote:
Gelijk wij er al 10 gemist hebbenquote:
Of ze het nou willen of niet, ze moeten welquote:
is snel gedaan, die keepersquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef Jivis het volgende:
Ik lach me rot als dit op strafschoppen aankomt.
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of ze het nou willen of niet, ze moeten wel
Nachtbaggerquote:
Nouquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef lisselotte88 het volgende:
stomme belgen met hun gouden generatie.
apart iddquote:
Met zoveel 100% kansen die verneukt zijn is mooi ook weer niet het goede woord.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef BorusBulldog het volgende:
Wat een verschrikkelijke mooie wedstrijd om naar te kijken, Nederland-Mexico was een thriller want Nederland maar deze wedstrijd is echt een pingpong wedstrijd.
Dan is het Howard vs Courtoisquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:51 schreef Jivis het volgende:
Ik lach me rot als dit op strafschoppen aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |