Belgische waarheidquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Quote van 9lives:
"Enkele minuten Robben of Van Persie kunnen lenen en dat is hier meteen voor de bakker"
quote:
Je bent zelf een doosquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Geen, is gewoon dom gelul dat "poule des doos"..
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:37 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
Die van nederland en die van costa rica...verder geen groepen des doods.
Oké..quote:
Eensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Geen, is gewoon dom gelul dat "poule des doos"..
Ondanks de vele goals in de groepsfase.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Het is wel het toernooi van de keepers aan het worden ja.
Sowieso hebben we geen schijn van kans zonder De Jong.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tegen een België als dit heeft onze verdediging toch geen schijn van kans zonder De Jong..
WAAR?quote:
Please. in de counter wordt het bijna gemakkelijk. Naief voetbal zien we nu.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tegen een België als dit heeft onze verdediging toch geen schijn van kans zonder De Jong..
Die Howard ze wel tegenquote:
dit wk inderdaad niet. sowieso moeilijk op een wk, alleen op het ek heb je er steevast 1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Geen, is gewoon dom gelul dat "poule des doods"..
Dacht ik ook, stream loopt 1 min achter.quote:
Die van ons had in de allereerste wedstrijd een belangrijke, verder zal hij niet hoeven shinen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Het is wel het toernooi van de keepers aan het worden ja.
Uit al deze geweldige keepers kiest Barcelona de Chileen, Claudio Bravo, vind hem maar matig.quote:
faalhaasquote:
Heb je ooit Rik De Saedeleer gehoord vroeger ? Objectiviteit wordt in België niet verwacht van een commentator als de Belgen zelf spelen hoor ...quote:
Die is echt op de brommer.quote:
We kunnen zomaar verliezen van Costa Rica wat ik een schande zou vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:39 schreef BlueMage het volgende:
Maar ik vond dat Nederland het ook niet echt heel erg verdiende tegen Mexico, maar Nederland blijft dit WK een verhaal apart: je weet nooit wat 't deze keer weer gaat worden.
Van dat soort teams hebben we er wel meer gezien dit WKquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:39 schreef lisselotte88 het volgende:
zielig voor Howard...het is zo'n topkeeper, maar hij gaat toch verliezen vandaag door zijn stomme team
Realisme dan...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Heb je ooit Rik De Saedeleer gehoord vroeger ? Objectiviteit wordt in België niet verwacht van een commentator als de Belgen zelf spelen hoor ...
Bullshit, tweede helft werd Mexico van de mat gespeeld.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:39 schreef BlueMage het volgende:
Maar ik vond dat Nederland het ook niet echt heel erg verdiende tegen Mexico, maar Nederland blijft dit WK een verhaal apart: je weet nooit wat 't deze keer weer gaat worden.
Ja dat bleek wel tegen Mexico, idd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
Sowieso hebben we geen schijn van kans zonder De Jong.
Had natuurlijk Tim Krul moeten zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uit al deze geweldige keepers kiest Barcelona de Chileen, Claudio Bravo, vind hem maar matig.
ben jij voor de usa?quote:
Nee.quote:
Was je maar Nederlander, dan had je zoveel om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:40 schreef mrPanerai het volgende:
Oh hadden wij belgen maar een Robben in het Team. het was 9-0 geweest
Ochoa natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Had natuurlijk Tim Krul moeten zijn.
op fifa?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ga na deze wedstrijd de topsnelheid van Yedlin opzoeken.
89 pace in FIFA14quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom niet nu?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:41 schreef Gramulanion het volgende:
Howard is ook al 100. Speelde in 1930 al voor Man Utd.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uit al deze geweldige keepers kiest Barcelona de Chileen, Claudio Bravo, vind hem maar matig.
Hou je kalm man, makker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik ga iemand pijn doen als België niet wint.
Ochoagodquote:
Bazenbaardquote:
Mwah dat wil ik niet zeggen. Ja ze werden wel wakker na de 0 - 1 dat wel. Maar die coach van Mexico heeft het met de wissels ook niet helemaal goed aangepakt: de gevaarlijke aanvallers eruit halen, je kunt beter niet hopen dat het 0-1 blijft op dit WK.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bullshit, tweede helft werd Mexico van de mat gespeeld.
Colombia wint niet van Braziliëquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef Zorro het volgende:
Enige echt overtuigende ploeg is Colombia.
Finale Nederland - Colombia
Nee true, is deze beter? Schakel net in.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die 0-0 eerder op de avond was niet zo heel leuk.
Dat wordt wel een pittige denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef Zorro het volgende:
Picsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef Halcon het volgende:
Als ze niet scoren, sla ik alles kort en klein hier.
Zijn de pijnlijkste wedstrijden om te verliezenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef Jovatov het volgende:
Wat een kansen heeft België wel niet gehad, meest productieve wedstrijd tot nog toe denk ik. Alleen de efficientie ontbreekt.
Courtois, dan heb je het wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:42 schreef gosschalks het volgende:
Gewoon België bij Nederland aansluiten, de besten doorsluizen naar het Nederlands elftal, de rest lozen
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef Halcon het volgende:
33 maal scheepsrecht?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef beantherio het volgende:
Tering zeg, hoeveel kansen hebben die Belgen wel niet nodig?
Als ze een op de vijftig kansen gescoord hadden stond het al 5-0quote:
Inderdaadquote:
Colombia verliest van 'n lomp spelend maar natuurlijk weer geluk hebbend Duitsland wed ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef Zorro het volgende:
En terecht, in NL ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Heb je ooit Rik De Saedeleer gehoord vroeger ? Objectiviteit wordt in België niet verwacht van een commentator als de Belgen zelf spelen hoor ...
Blatterquote:
xdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Everton zou die doelman moeten halen
Ze trappen altijd recht op hem, dat kunnen de meesten wel tegenhouden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef nattermann het volgende:
Miljaar wat doet die keeper z'n werk goed. Te goed.
Hij is best grappig hè die ventquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef essnhills het volgende:
Whehehe 'Alsof de duivel ermee speelt. Alleen voorlopig nog niet de Rode duivel'
Hoop ik niet heb 350 op Colombia staanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef Zorro het volgende:
Doe eens rustig man, het is maar een spelletjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:43 schreef Halcon het volgende:
Ze hebben tenminste geen juichpakkenactie in Belgie.quote:
Of Manchester United.quote:
Fuck off, you fucking referee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Howard heeft toch Gilles de la Tourette? Mag hij dan de scheidsrechter uitschelden?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:44 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Doe eens rustig man, het is maar een spelletje
Jaquote:
jaquote:
Laat Argentinië dat maar doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:44 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
De tering he wanneer gaan ze scoren. Die kut Amerikanen moeten even uit de toernooi voordat ze denken dat ze bij horen.
Wel mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Die commentator steeds EN DAN NU COUNTEREN
Omdat ie 1 keer een balletje binnentiktequote:
Groenquote:
Helaas kan ik het hier mee eens zijn. België heeft het besef niet lijkt wel. Hoe godvers jammer is dit. USA gaat dit winnen mensen, pff...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:45 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop nu gewoon dat USA wint. Dit missen van kansen is een schande voor het voetbal.
Ja wat? Het is toch zo! Wat nou als Belgie verliest, dan is dat toch zo?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |