Ja?quote:
Altijd vergelijken met Nederland, jwz.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoezo maakt de belg een vergelijking met Robben?
Ik denk dat hij baltouch bedoelt, Belgen hebben de neiging om Engelse woorden op z'n nederlands uit te spreken. Net als matchquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilmots gaat Robben wisselen voor Bosvelt
jan koller gaat scoren let maar opquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus 0-3 USA?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
zwakker danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Belladonna80 het volgende:
België is goed, maar is de USA niet zwakker als normaal? Vraag het me af.
0-2quote:
Zoiets hangt ook meestal af van de tegenstander. Dit is toch de eerste tegenstander die de USA op dit toernooi gewoon met de rug tegen de muur drukt ...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Belladonna80 het volgende:
KLopt ook hoor. Maar vroeg het me gewoon af.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zoiets hangt ook meestal af van de tegenstander. Dit is toch de eerste tegenstander die de USA op dit toernooi gewoon met de rug tegen de muur drukt ...
Zo rollen ze in België.quote:
danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Belladonna80 het volgende:
Maar een dramatische trainerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Was een goede voetballer en is een uitstekende coach.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat gaat Jan Boskamp niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef RijstNatie het volgende:
Mertens ook eraf halen! Dan heb je het inzicht van eeen bamischijf..
quote:
Zijn erelijst als coach:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zou Uncle Jimmy ook aan het kijken zijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben voor de United States of America.
Ohquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niks.
Louter kijken hoe goed je oplet.
Nee ze spelen zoals de engelsenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef gosschalks het volgende:
Zou de VS eigenlijk de beste ter wereld zijn geweest als voetbal daar zo groot was als football en baseball?
ja maar ze hebben voetbal niet uitgevonden dus niet belangrijk voor hunquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef gosschalks het volgende:
Zou de VS eigenlijk de beste ter wereld zijn geweest als voetbal daar zo groot was als football en baseball?
?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef BlueMage het volgende:
Als de VS 1 kans af kan maken staan ze in de kwartfinale tegen dit Belgie.
Zullen we afspreken van niet? Ik moet echt een beetje bijslapen.quote:
Die wordt live op de hoogte gehouden van de wedstrijd via een Collect Callquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou Uncle Jimmy ook aan het kijken zijn?
Een 10 met een griffel, de griffel omdat je er een topic later nog mee kwam.quote:
Huhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef BlueMage het volgende:
Ach gossie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Zullen we afspreken van niet? Ik moet echt een beetje bijslapen.
Je postte het dan ook wel vrij laat in het vorige topicquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een 10 met een griffel, de griffel omdat je er een topic later nog mee kwam.
Flikker toch op joh, paardenlul.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn denk ik.
Ze kunnen elkaar niet weer tegenkomen in de kwartfinalequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef BlueMage het volgende:
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Let maar op. De VS scoort binnen 5 minuten
Belgiëquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef silverhill het volgende:
Ongelooflijk. Er staan vier/vijf verdedigers op een rijtje binnen 20 meter, en aan beide zijkanten ligt 30 meter ruimte. Vervolgens rent België telkens op die 20 meter aan verdedigers af...
Ik ben benieuwd.quote:
Ja inderdaad, dat denk ik ook. Ook al is American Football gewoon een pussy ripoff van het Engelse rugby.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:21 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja maar ze hebben voetbal niet uitgevonden dus niet belangrijk voor hun
Ze schieten ongelooflijk mis. Bizar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit lijkt net een schiettent op de kermis voor de USA. Alleen schieten die Belgen niet raak.
Belgen staan dan ook niet bekent om hun intelligentie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef silverhill het volgende:
Ongelooflijk. Er staan vier/vijf verdedigers op een rijtje binnen 20 meter, en aan beide zijkanten ligt 30 meter ruimte. Vervolgens rent België telkens op die 20 meter aan verdedigers af...
Moeilijkheidsgraad opschroeven he!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je postte het dan ook wel vrij laat in het vorige topic![]()
![]()
![]()
Ik bedoel dus: als de VS nu door mazzel met zo'n counter scoort gaat Belgie d'r echt geen twee inknallen, zoiets.quote:
bekendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Belgen staan dan ook niet bekent om hun intelligentie.
Inderdaadquote:
quote:
België moet straks gewoon even niet missenquote:
Wat een achterlijk land.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef Cavaliers het volgende:
doel = kooi in Vlaams.
Voor meer feitjes kun je GGMM DM'en.
Dat kan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef Cavaliers het volgende:
doel = kooi in Vlaams.
Die man is ook niet helemaal objectief heb ik het ideequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Yuhina het volgende:
"wanneer vliegt die bal toch eens in die kooi", vraagt de Sporza-verslaggever zich af
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef Cavaliers het volgende:
doel = kooi in Vlaams.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo handig bij penalty's inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
België moet straks gewoon even niet missen
Niet geheel verrassend natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Trebo het volgende:
[..]
[..]
Die man is ook niet helemaal objectief heb ik het idee
ik welquote:
Ditquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Yuhina het volgende:
Hoe meer verlengingen, hoe vermoeider de aankomende tegenstander van het NL elftal zal zijn.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is kooi dan in het Vlaams?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef Cavaliers het volgende:
doel = kooi in Vlaams.
Zou het?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Trebo het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niet zo handig bij penalty's inderdaad.
Weet niet of je het weet, maar zaterdag is het Costa Rica d etegenstander.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Yuhina het volgende:
Hoe meer verlengingen, hoe vermoeider de aankomende tegenstander van het NL elftal zal zijn.
Pfff, echt niet hoorquote:
70 jaar geleden rolden die Amerikanen in 3 maanden over België heen, dat duurt nu hooguit 2x3 kwartier.quote:
Vreemd wel voor zo'n Belgische verslaggever om niet neutraal te zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Trebo het volgende:
[..]
Niet slecht voor een gelegenheidsback.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef Fir3fly het volgende:
Die Belg is nog geen enkele keer voorbij Beasley gekomen.
Schandalig!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vreemd wel voor zo'n Belgische verslaggever om niet neutraal te zijn.
Costa Rica is meer formaliteit dan tegenstander natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:25 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Weet niet of je het weet, maar zaterdag is het Costa Rica d etegenstander.
Klopt Maar hij is tenminste voor z'n eigen land, bij de NOS ontbreekt het daar nog wel eens aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:24 schreef Trebo het volgende:
[..]
hoe warm is het daar danquote:
Net als Australië en Mexico zeker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Costa Rica is meer formaliteit dan tegenstander natuurlijk.
Nou, met Ruiz moet ik dat nog zien hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef Tito_Otis het volgende:
[..]
Costa Rica is meer formaliteit dan tegenstander natuurlijk.
Hij had beter de Zwartjes kunnen heten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is de Bruyne wit?
Ik vind dit verwarrend.
Dat, of hij kan er gewoon niets van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef Kopsterk het volgende:
Beasley stond bij PSV gewoon al die tijd op de verkeerde plek.
maar het is een slappelingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Pseudostoer overkomen denk ik. Bij Ajax had hij dat ook al.
quote:
Hij is meer rood eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is de Bruyne wit?
Ik vind dit verwarrend.
Erik?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij had beter de Zwartjes kunnen heten.
Wit?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is de Bruyne wit?
Ik vind dit verwarrend.
Laatste minuutquote:
Omdat ie al 40 is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef Scrummie het volgende:
Waarom doet Freddy Adu niet mee. Legende.
Whales - Nederland?quote:
Hij is een beetje geschift, zijn de meeste Belgenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:26 schreef BlueMage het volgende:
Nou lult die van Sporza over de VS en de doodstraf, lol.
Fargoquote:
Haha heb je ze wel.. Familie flapoorquote:
Wat zeggen ze dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Belgjes op 9lives geloven al niet meer in een goede afloop
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hij is een beetje geschift, zijn de meeste alle Belgen
Ga met jezelf spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:28 schreef lisselotte88 het volgende:
Hoe komt het dat die Amerikanen al moe zijn?IK HAAT JURGEN
Hij had zijn spelers fit moeten maken
Denken dat COlombia niet in de finale komt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Duitsland-Nederland gaat echt een mooie finale worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |