Je postte het dan ook wel vrij laat in het vorige topicquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een 10 met een griffel, de griffel omdat je er een topic later nog mee kwam.
Flikker toch op joh, paardenlul.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had er bij moeten zijn denk ik.
Ze kunnen elkaar niet weer tegenkomen in de kwartfinalequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef BlueMage het volgende:
Als de VS 1 kans af kan maken staan ze in de kwartfinale tegen dit Belgie.
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
Let maar op. De VS scoort binnen 5 minuten
Belgiëquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef silverhill het volgende:
Ongelooflijk. Er staan vier/vijf verdedigers op een rijtje binnen 20 meter, en aan beide zijkanten ligt 30 meter ruimte. Vervolgens rent België telkens op die 20 meter aan verdedigers af...
Ik ben benieuwd.quote:
Ja inderdaad, dat denk ik ook. Ook al is American Football gewoon een pussy ripoff van het Engelse rugby.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:21 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja maar ze hebben voetbal niet uitgevonden dus niet belangrijk voor hun
Ze schieten ongelooflijk mis. Bizar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit lijkt net een schiettent op de kermis voor de USA. Alleen schieten die Belgen niet raak.
Belgen staan dan ook niet bekent om hun intelligentie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef silverhill het volgende:
Ongelooflijk. Er staan vier/vijf verdedigers op een rijtje binnen 20 meter, en aan beide zijkanten ligt 30 meter ruimte. Vervolgens rent België telkens op die 20 meter aan verdedigers af...
Moeilijkheidsgraad opschroeven he!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je postte het dan ook wel vrij laat in het vorige topic![]()
![]()
![]()
Ik bedoel dus: als de VS nu door mazzel met zo'n counter scoort gaat Belgie d'r echt geen twee inknallen, zoiets.quote:
bekendquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef Trebo het volgende:
[..]
Belgen staan dan ook niet bekent om hun intelligentie.
Inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |