Dus 0-3 USA?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilmots gaat Robben wisselen voor Bosvelt
zwakker danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Belladonna80 het volgende:
België is goed, maar is de USA niet zwakker als normaal? Vraag het me af.
0-2quote:
Zoiets hangt ook meestal af van de tegenstander. Dit is toch de eerste tegenstander die de USA op dit toernooi gewoon met de rug tegen de muur drukt ...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Belladonna80 het volgende:
KLopt ook hoor. Maar vroeg het me gewoon af.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zoiets hangt ook meestal af van de tegenstander. Dit is toch de eerste tegenstander die de USA op dit toernooi gewoon met de rug tegen de muur drukt ...
Zo rollen ze in België.quote:
danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:19 schreef Belladonna80 het volgende:
Maar een dramatische trainerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Was een goede voetballer en is een uitstekende coach.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat gaat Jan Boskamp niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef RijstNatie het volgende:
Mertens ook eraf halen! Dan heb je het inzicht van eeen bamischijf..
quote:
Zijn erelijst als coach:quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zou Uncle Jimmy ook aan het kijken zijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben voor de United States of America.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |