Hoi JanCees, hoe gaat het?quote:
Dan zie ik je volgende week!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals jij weet ben ik een Groninger dus ik zal me er gelijk thuis voelen!
quote:
Die kunnen er HE-LE-MAAL niks vanquote:
Spel het dan tenminste nog juist, klapmongoolquote:
Doe even normaal man.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Spel het dan tenminste nog juist, klapmongool.
Klinsmann al gebeld?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Als die Amerikanen slim zijn, dan gaan ze niet als idioten naar voren rennen. Dan speel je de Belgen in de kaart.
Benteke/Lukakuquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef TheVulture het volgende:
De Belgen missen gewoon een of twee briljante spitsen... Zo weinig stootkracht voorin
Benteke en Batshuayi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef TheVulture het volgende:
De Belgen missen gewoon een of twee briljante spitsen... Zo weinig stootkracht voorin
Verder moet aan Mertens duidelijk worden gemaakt dat hij niet alleen op de wereld is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Zet Huntelaar in de spits bij de Belgen en je hebt al een team die WK kan worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Het is juist gespeld, lelijke patattenfretter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Spel het dan tenminste nog juist, klapmongool.
Gebrek aan scorend vermogen gaat hun idd opbreken. Misschien vandaag niet, maar zaterdag sowieso.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Maar knalt er genoeg in in PL, houdt de verdedigers wel bezig met zijn fysiek, dan bied je kansen aan de vleugelspelersquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef plerda het volgende:
België is het Feyenoord van het WK.
Overschatting
De wereld is te klein voor hem?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Verder moet aan Mertens duidelijk worden gemaakt dat hij niet alleen op de wereld is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef 44rdbei het volgende:
Want ik ben mega Tobymega Toby
![]()
[ afbeelding ]
Gaat goed met mij. Met jou ook?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi JanCees, hoe gaat het?
[..]
Dan zie ik je volgende week!
Neuh, niet echt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zet Huntelaar in de spits bij de Belgen en je hebt al een team die WK kan worden.
ja Kevin Phillips vroeger ook .quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar knalt er genoeg in in PL, houdt de verdedigers wel bezig met zijn fysiek, dan bied je kansen aan de vleugelspelers
Een echte superheldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef 44rdbei het volgende:
Want ik ben mega Tobymega Toby
![]()
[ afbeelding ]
Het zijn Amerikanenquote:
Alsjeblieft niet. Ben nog kapot van gisteren.quote:
Nietquote:
Arsenal mist overigens ook een type Bentekequote:
Die pigmee is voor mij qua irritatiegehalte een goeie 2e na Christina Ronaldoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Verder moet aan Mertens duidelijk worden gemaakt dat hij niet alleen op de wereld is.
Niet nodig joh, Arsenal heeft Giroud al.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal mist overigens ook een type Benteke
Waar liggen z'n wortels eigenlijk? Afrika? Italië? Of gewoon Luik of zo?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef Rabieluh het volgende:
Die pluizebol is zo verschrikkelijk kut, met z'n ultieme borstcontrole.
Klopt ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal mist overigens ook een type Benteke
Die zijn al moe die Belgjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef marcodej het volgende:
Dit worden pingels. De Belgen kunnen er niks meer van.
Voor mij komt Mertens op een lijst met Diego Costa.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die pigmee is voor mij qua irritatiegehalte een goeie 2e na Christina Ronaldo
Het enige verschil is dat Feyenoord het aantrekkelijkste voetbal heeft gespeeld afgelopen seizoen en toch nog tweede.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef plerda het volgende:
Overschatting
Jullie zouden kampioen worden met Cazorla en Campbell. Hopelijk snapt Wenger dit.quote:
Hèquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Whehehe, die uitspraak van Vertonghen op de BBC
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat Feyenoord het aantrekkelijkste voetbal heeft gespeeld afgelopen seizoen en toch nog tweede.
Die Danny Murphy heeft een hekel aan Mertensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Whehehe, die uitspraak van Vertonghen op de BBC
Zeker weten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:12 schreef Kopsterk het volgende:
Alderweireld en Vertonghen tegen Di Maria en Lavezzi gaat wel een probleem worden voor die Belgies.
Als er 1 team als Feyenoord speelt is het wel Nederland zelf. Inclusief hartkloppingenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef plerda het volgende:
Overschatting
dat ze zijn naam raar uitspreken.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:12 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die Danny Murphy heeft een hekel aan Mertens
Ook een knappe prestatie.quote:
Ze kunnen niet beterquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:12 schreef Belladonna80 het volgende:
Waar is de USA in Godsnaam mee bezig? België behaalt zeker hun niveau, maa rde USA. For Godsake, wat is dit?
Maar Nederland wordt niet overschat tochquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als er 1 team als Feyenoord speelt is het wel Nederland zelf. Inclusief hartkloppingen
Die kunnen niet beter dan dit hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:12 schreef Belladonna80 het volgende:
Waar is de USA in Godsnaam mee bezig? België behaalt zeker hun niveau, maa rde USA. For Godsake, wat is dit?
Tegen Ghana en Duitsland lieten ze toch echt leuke combinaties zien of ben ik nu de weg kwijt?quote:
Dat wilde ik ook zeggen ja.quote:
Nou misschien wel tweequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:13 schreef Jane het volgende:
Als de Belgen deze kansen niet afmaken, wéét je dat USA er zometeen één inlegt aan de overkant.
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Tegen Ghana en Duitsland lieten ze toch echt leuke combinaties zien of ben ik nu de weg kwijt?
Uiteraard, maar ze maken het zichzelf onnodig lastig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:13 schreef beantherio het volgende:
Ik geloof er nog steeds in dat België dit gaat winnen
Nee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Vasion het volgende:
Pff, de United States of America kan beter dan dit..
twitter:sporza twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 22:52:00Wat een gedaanteverwisseling bij de @BelRedDevils. Nu nog een goed resultaat! #belusa http://t.co/JQBiMRFyJW reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:13 schreef BB-King het volgende:
Belgische commentator is een beetje rascistisch.
Hij noemt die speler tekens de bruine. Zeg gewoon Origi man!
Ik was nog best laat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje man hoe doe je dat zo snel en zo duidelijk.
Dat schijnt wat lastig te zijnquote:
En Oekraïnequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef Vasion het volgende:
Kunnen we Zweden niet alsnog inruilen voor Belgie?
Kon dat maar, liever Zlatan dan deze Belgische kneusjes die niets kunnen afmakenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef Vasion het volgende:
Kunnen we Zweden niet alsnog inruilen voor Belgie?
dat hele god achter woorden zetten is nooit grappig geweest.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat latgod vind ik niet zo grappig.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef beantherio het volgende:
Obama moet nu echt drones gaan inzetten want dit gaat niet goedkomen voor de USA zo
Als het 1-0 wordt stuurt Amerika natuurlijk versterkingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef beantherio het volgende:
Obama moet nu echt drones gaan inzetten want dit gaat niet goedkomen voor de USA zo
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kon dat maar, liever Zlatan dan deze Belgische kneusjes die niets kunnen afmaken
Welk kanaal is dat? Als je Ziggo hebt tenminstequote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Sporza commentator gaat het einde van de wedstrijd niet halen vrees ik
Zou sneu zijn als de Belgen op zijn Nederlands zouden verliezen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef plerda het volgende:
Amerika gaat op zijn duits winnen want Klinsmann.
Ditquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:15 schreef Belladonna80 het volgende:
Typische wedstrijd als Nederland - Ierland in 2001. Dit gaat slecht aflopen. Godverdomme.
26quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welk kanaal is dat? Als je Ziggo hebt tenminste
Geen probleem maat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dan bedankt voor het delen van deze link met ons.
Je typte Es, mijn blik bleef automatisch hangen op je post.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef marcodej het volgende:
De Joe Es Ee speelt het ook slecht uit steeds hoor. Maar die kunnen gewoon niet beter.
I think he'll have aquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Mani89 het volgende:
Sporza commentator gaat het einde van de wedstrijd niet halen vrees ik
xdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Stelletje apen hier met die oerwoudgeluiden.
Eigen schuld moet ze maar niet Nederlands willen spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou sneu zijn als de Belgen op zijn Nederlands zouden verliezen.
Niet doen.quote:
Yanks door,iedereen blij .quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
wtf dadelijk gaan die domme yanks nog scoren
Daar moet je als Belg idd wel voor gaan vrezen.quote:
26quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welk kanaal is dat? Als je Ziggo hebt tenminste
Belgie maakt het nog wel afquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
wtf dadelijk gaan die domme yanks nog scoren
Waar??quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:16 schreef Leafeon672 het volgende:
Stelletje apen hier met die oerwoudgeluiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |