Hoi JanCees, hoe gaat het?quote:
Dan zie ik je volgende week!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals jij weet ben ik een Groninger dus ik zal me er gelijk thuis voelen!
quote:
Die kunnen er HE-LE-MAAL niks vanquote:
Spel het dan tenminste nog juist, klapmongoolquote:
Doe even normaal man.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Spel het dan tenminste nog juist, klapmongool.
Klinsmann al gebeld?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Als die Amerikanen slim zijn, dan gaan ze niet als idioten naar voren rennen. Dan speel je de Belgen in de kaart.
Benteke/Lukakuquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef TheVulture het volgende:
De Belgen missen gewoon een of twee briljante spitsen... Zo weinig stootkracht voorin
Benteke en Batshuayi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef TheVulture het volgende:
De Belgen missen gewoon een of twee briljante spitsen... Zo weinig stootkracht voorin
Verder moet aan Mertens duidelijk worden gemaakt dat hij niet alleen op de wereld is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Zet Huntelaar in de spits bij de Belgen en je hebt al een team die WK kan worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Het is juist gespeld, lelijke patattenfretter.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Spel het dan tenminste nog juist, klapmongool.
Gebrek aan scorend vermogen gaat hun idd opbreken. Misschien vandaag niet, maar zaterdag sowieso.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Maar knalt er genoeg in in PL, houdt de verdedigers wel bezig met zijn fysiek, dan bied je kansen aan de vleugelspelersquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef plerda het volgende:
België is het Feyenoord van het WK.
Overschatting
De wereld is te klein voor hem?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Verder moet aan Mertens duidelijk worden gemaakt dat hij niet alleen op de wereld is.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef 44rdbei het volgende:
Want ik ben mega Tobymega Toby
![]()
[ afbeelding ]
Gaat goed met mij. Met jou ook?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi JanCees, hoe gaat het?
[..]
Dan zie ik je volgende week!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |