Neuh, niet echt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zet Huntelaar in de spits bij de Belgen en je hebt al een team die WK kan worden.
ja Kevin Phillips vroeger ook .quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar knalt er genoeg in in PL, houdt de verdedigers wel bezig met zijn fysiek, dan bied je kansen aan de vleugelspelers
Een echte superheldquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef 44rdbei het volgende:
Want ik ben mega Tobymega Toby
![]()
[ afbeelding ]
Het zijn Amerikanenquote:
Alsjeblieft niet. Ben nog kapot van gisteren.quote:
Nietquote:
Arsenal mist overigens ook een type Bentekequote:
Die pigmee is voor mij qua irritatiegehalte een goeie 2e na Christina Ronaldoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Verder moet aan Mertens duidelijk worden gemaakt dat hij niet alleen op de wereld is.
Niet nodig joh, Arsenal heeft Giroud al.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal mist overigens ook een type Benteke
Waar liggen z'n wortels eigenlijk? Afrika? Italië? Of gewoon Luik of zo?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef Rabieluh het volgende:
Die pluizebol is zo verschrikkelijk kut, met z'n ultieme borstcontrole.
Klopt ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arsenal mist overigens ook een type Benteke
Die zijn al moe die Belgjesquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef marcodej het volgende:
Dit worden pingels. De Belgen kunnen er niks meer van.
Voor mij komt Mertens op een lijst met Diego Costa.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die pigmee is voor mij qua irritatiegehalte een goeie 2e na Christina Ronaldo
Het enige verschil is dat Feyenoord het aantrekkelijkste voetbal heeft gespeeld afgelopen seizoen en toch nog tweede.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:09 schreef plerda het volgende:
België is het Feyenoord van het WK.
Overschatting
Jullie zouden kampioen worden met Cazorla en Campbell. Hopelijk snapt Wenger dit.quote:
Hèquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Whehehe, die uitspraak van Vertonghen op de BBC
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Het enige verschil is dat Feyenoord het aantrekkelijkste voetbal heeft gespeeld afgelopen seizoen en toch nog tweede.
Die Danny Murphy heeft een hekel aan Mertensquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:11 schreef essnhills het volgende:
Whehehe, die uitspraak van Vertonghen op de BBC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |