quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:23 schreef Happel het volgende:
Gisteren bij Frankrijk - Nigeria.twitter:lucyjord twitterde op maandag 30-06-2014 om 18:00:58Brazilians in blackface at France Nigeria game. Said they were supporting Nigeria. #worldcup #racism http://t.co/eMXtKlYQl7 reageer retweet
Dat dachten wij Nederlands ook in september 2001 > belangrijke kwalitficatiewedstrijd voor het WK 2002. Duizend kansen en toch verliezen met 0-1. Dus tsja...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef marcodej het volgende:
Dit gaat België makkelijk winnen. Die verdediging.
quote:
Nee hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, dit is racisme. Want gezicht zwart geschminkt.
Hij neukt jou straks in je bek.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef lisselotte88 het volgende:
USAwanneer gaat Jurgen eens wat doen?
dat was sowieso een rare maandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Dat dachten wij Nederlands ook in september 2001 > belangrijke kwalitficatiewedstrijd voor het WK 2002. Duizend kansen en toch verliezen met 0-1. Dus tsja...
Altidore doet een Huntelaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Spelen op z'n Nederlands, in de tweede helft gaan ze het verschil maken.
Zit rustig te kijkenquote:
Binnen een half uur in de 2e helft welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Tito_Otis het volgende:
Nederland - België staat binnen een half uur 4-0
wat een onzin man , hoezo?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Tito_Otis het volgende:
Nederland - België staat binnen een half uur 4-0
Ik denk dat het in de eerste helft al minimaal 2-0 wordt, dan zijn ze mooi laat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:26 schreef Groby het volgende:
Over land of the free, and the home of the terrorized citizens!!![]()
![]()
Hoop niet dat er strafschoppen komenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lekker. Ik moet iets rustiger gaan kijken nu want ...Hou me kalm.
BLIJF KALMquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sorry voor de brutale vraag, maar ben jij dat op je UI?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Belladonna80 het volgende:
Wat ik zei komt uit: slachting van de USA. In score komt dit nog.
Misschien, maar ze geven de Belgen momenteel wel heel veel ruimtequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:
Dat terwijl ze voelen dat dit het moment is om toe te slaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:27 schreef Caland het volgende:
Kansen uitspelen. De Belgen geven een demonstratie hoe je het vooral niet moet doen.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry voor de brutale vraag, maar ben jij dat op je UI?
Aan mij wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef hottentot het volgende:
Belgium![]()
Ook omdat Marie30 misschien een rondje geeft als ze winnen
Waarom?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
België speelt eindelijk zoals ze zouden moeten.
Toch denk ik nog steeds dat USA gaat winnen.
Dat zou wel verdiend zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat USA gaat winnen.
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is het volgende voetbaltopic sowieso zonder BelgItaloBarbieModquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoop niet dat er strafschoppen komen![]()
Meer een team.quote:
ORANJE? SHIT DIE KLEUR HEB IK HELEMAAL NIET.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Evertjan het volgende:
BREAKING NEWS ORANJE SPEELT HELEMAAL IN HET ORANJE TEGEN COSTA RICA!!!!!
Wordt tijd voor een bingokaartquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/wk2014/arti(...)g-geheel-oranje.html
STOP DE PERSEN!!!!!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Evertjan het volgende:
In de halve finale ook aangezien ze dan ook thuis spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Evertjan het volgende:
Idd, Belgen zijn toch nooit verder gekomen dan 8e finale dus er is geen enkele reden om ze valse hoop te gevenquote:
Wat is de temperatuur daar eigenlijk? Als het niet zo bloedwarm is, kan het wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef lisselotte88 het volgende:
Belgenal die energie verspillen terwijl ze nog een uur of zelfs nog 90 minuten moeten.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Evertjan het volgende:
De belgjes ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:30 schreef michiel_merk het volgende:
belgie doet het leuk, maar kom op zeg dit is amerika maar stelt niks voor in de voetballerij
Gewoon even buiten gaan staan met een biertje dan, je hoort dan wel aan het geschreeuw of je door bent of niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:30 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dan is het volgende voetbaltopic sowieso zonder BelgItaloBarbieModDan ben ik gewoon dood.
Het voorspelt ook meestal niet veel goeds als een team maar kansen blijft missen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:30 schreef hottentot het volgende:
Inderdaad lekkere wedstrijd voor de zenuwen als je supporter bent.
Vanochtend was het nog zo'n wereldploeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:30 schreef michiel_merk het volgende:
belgie doet het leuk, maar kom op zeg dit is amerika maar stelt niks voor in de voetballerij
Gelul natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:30 schreef TLC het volgende:
Breaking news net op CNN ; Piet de Visser heeft Origi niet ontdekt, spread the news people
27quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:30 schreef Lkw het volgende:
[..]
Wat is de temperatuur daar eigenlijk? Als het niet zo bloedwarm is, kan het wel.
Ik ga ervan uit dat alle landen die tot de halve finale komen moeilijk te bestrijden zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Met dit België gaat Nederland het nog best lastig krijgen mochten ze elkaar treffen.
Geen Garantie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
In de halve finale ook aangezien ze dan ook thuis spelen.
Ok, baby... niet schreeuwen pleasequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
BLIJF KALM
België speelt wel goed. Beter dan USA iig.
Luc Nilis.quote:
Ja idd vooral tegen Australië.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:31 schreef FritsFlits het volgende:
Nederland speelde in het blauw beter dit toernooi
niet volgens mij hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vanochtend was het nog zo'n wereldploeg.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:31 schreef FritsFlits het volgende:
Nee zeker niet, het zou lastiger worden als België zich massaal terugtrekt en gaat verdedigen met 9 man voor de eigen goal.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Met dit België gaat Nederland het nog best lastig krijgen mochten ze elkaar treffen.
Wat doe jij hierquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:31 schreef yvonne het volgende:
Ik ben alleen maar voor België vanwege Marie
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef lisselotte88 het volgende:
waarom moesten wij tegen mexico? robben zou topscoorder worden tegen dit USA
KannoVinnie kan mij beoordelen zonder te beschrijven... Vraag het hem maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
10-0quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef lisselotte88 het volgende:
waarom moesten wij tegen mexico? robben zou topscoorder worden tegen dit USA
in geel met paars witte stippen hebben ze ook nog nooit verloren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:31 schreef FritsFlits het volgende:
Allemaal mee-voetballers.quote:
Vraag maar aan Raymond Verheijen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef alors het volgende:
Ze hebben allemaal hamstring problemen bij USAGoede trainingsmethodes dus.
En eventueel in de finale?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:30 schreef Nober het volgende:
[..]
In de halve finale ook aangezien ze dan ook thuis spelen.
Raymond Verheijen zag dit al lang aankomenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef alors het volgende:
Ze hebben allemaal hamstring problemen bij USAGoede trainingsmethodes dus.
Dat doen ze dan ook wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee zeker niet, het zou lastiger worden als België zich massaal terugtrekt en gaat verdedigen met 9 man voor de eigen goal.
marie supporterenquote:
Pyjama's mogen niet gebruikt worden bij officiële wedstrijdenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef Palomar het volgende:
[..]
in geel met paars witte stippen hebben ze ook nog nooit verloren.
Nee, want ze winnen de conditieslagquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Hoe langer het 0-0 blijft, hoe moeilijker het wordt voor de Belgen.
Ik zie je punt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
België zou ook een gezonde economie kunnen hebben.
Betrek mij er niet bij!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
KannoVinnie kan mij beoordelen zonder te beschrijven... Vraag het hem maar.
Vlaanderen is rijker dan Nederland.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
België zou ook een gezonde economie kunnen hebben.
Dat is goed nieuws vind ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Evertjan het volgende:
Precies. Wie dit niet wilt is knettergestoord.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef S0nic het volgende:
[..]
Een derby der lage landen zou wel supervet zijn
zo oneerlijk! de verdediging van USA is dramatisch! al die ruimte die ze weggeven! robben en RVP zouden de tijd van hun leven hebben.quote:
Bunkers bouwen bij de landsgrenzen met België.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef S0nic het volgende:
[..]
Alleen als we winnen zou ik er van kunnen genieten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dat kan ook ja ...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
Gewoon even buiten gaan staan met een biertje dan, je hoort dan wel aan het geschreeuw of je door bent of niet.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vlaanderen is rijker lelijker dan Nederland.
Mee eens!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef S0nic het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Alleen als we winnen zou ik er van kunnen genieten.
Dat is het ook. Als je wint.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef S0nic het volgende:
[..]
Dick van Toorn had ze op kunnen lappen in 4 dagen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Raymond Verheijen zag dit al lang aankomen
Je mag niet liegen van je moeder.quote:
Geen Buffon qua uitstraling, maar gewoon de beste doelman. Doet zijn werk, meer moet dat niet zijn.quote:
ik stel dan ook een Benelux toernooi voor in de oneven jaartallenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Precies. Wie dit niet wilt is knettergestoord.
Hihi, je zei trek.quote:
Ben benieuwd voor wie Koningin Maxima isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef marcodej het volgende:
Ik heb liever Argentinië. Gewoon om het affiche. Nederland - Argentinië is gewoon een historische kraker.
Fredssjh had hier ook eindelijk zijn stempel kunnen drukken. Jammer dat het team van Brazilie niet wat meer om hem is heen gebouwdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
zo oneerlijk! de verdediging van USA is dramatisch! al die ruimte die ze weggeven! robben en RVP zouden de tijd van hun leven hebben.
Ben jij dat op je UI?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Geen Buffon qua uitstraling, maar gewoon de beste doelman. Doet zijn werk, meer moet dat niet zijn.
Of bang uitgevallen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Precies. Wie dit niet wilt is knettergestoord.
Heb je nog meer wijsheden?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef Evertjan het volgende:
wisten jullie dat 0-0 ook wel de brilstand word genoemd
Op Messi na is Argentinië helemaal niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb liever de Belgen. Je kunt ze pakken op de flanken.
van de Sar had ook geen uitstraling won wel 2 keer de CLquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Geen Buffon qua uitstraling, maar gewoon de beste doelman. Doet zijn werk, meer moet dat niet zijn.
Jij mag ook geen sperma slikken van je moeder.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van je moeder.
Vraag het nu eens aan mij?quote:
Idd. De VS hebben 1,2 miljoen man over de hele wereld gestationeerd maar het is alsnog vrij dungezaaid.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
zo oneerlijk! de verdediging van USA is dramatisch! al die ruimte die ze weggeven! robben en RVP zouden de tijd van hun leven hebben.
Dan heb je nog Jo met de banjo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fredssjh had hier ook eindelijk zijn stempel kunnen drukken. Jammer dat het team van Brazilie niet wat meer om hem is heen gebouwd
Muricaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
2de helft wordt voor #TEAMUSAwe gaan ze slachten
[ afbeelding ]
Willy en Max op de tribune voor het sfeertje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef marcodej het volgende:
Ik heb liever Argentinië. Gewoon om het affiche. Nederland - Argentinië is gewoon een historische kraker.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef marcodej het volgende:
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij mag ook geen sperma slikken van je moeder.
Klopt.quote:
Die is hartstikke dood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van je moeder.
Als we winnen wel jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hedwiges Maduro de Nederlander met de minste speelminuten ooit op een WK is? De middenvelder van Sevilla kwam in 2006 vijf minuten in actie in de derde groepswedstrijd tegen Argentinië. Jan Vennegoor of Hesselink kwam datzelfde toernooi zeven minuten in actie en laat Maduro daarmee net achter zich. Edson Braafheid staat met zestien minuten ook onderin deze lijst, maar hij speelde zijn enige minuten opvallend genoeg wel in een WK-finale.quote:
Hazard is niet echt gevaarlijk neequote:
*#teampatatkrotquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
Yvonne en ik zitten in #teammarietje en #teamfrietkot
en dan met Willy en Max op de tribunequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef marcodej het volgende:
zo goed vind ik hem ook weer niet, kreeg in de Champions League finalen binnen 10 minuten 3 goals achter zn oren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Want België kan dan niet terugkomen? Wat een ruk praat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef Tito_Otis het volgende:
Wordt dadelijk 0-1 en dan is het uit met de Belgen.
Die heeft er nog geen haar op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef remlof het volgende:
Hoe laat moet De Bruine thuis zijn van z'n ouders?
Zo slecht georganiseerd die Amerikanenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef Muto het volgende:
De VS speelt zonder verdedigende middenvelders ofwat?
Nee, #teamkutgrapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |