Klopt.quote:
Die is hartstikke dood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van je moeder.
Als we winnen wel jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef S0nic het volgende:
[..]
Een derby der lage landen zou wel supervet zijn
Hedwiges Maduro de Nederlander met de minste speelminuten ooit op een WK is? De middenvelder van Sevilla kwam in 2006 vijf minuten in actie in de derde groepswedstrijd tegen Argentinië. Jan Vennegoor of Hesselink kwam datzelfde toernooi zeven minuten in actie en laat Maduro daarmee net achter zich. Edson Braafheid staat met zestien minuten ook onderin deze lijst, maar hij speelde zijn enige minuten opvallend genoeg wel in een WK-finale.quote:
Hazard is niet echt gevaarlijk neequote:
*#teampatatkrotquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
Yvonne en ik zitten in #teammarietje en #teamfrietkot
en dan met Willy en Max op de tribunequote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef marcodej het volgende:
Ik heb liever Argentinië. Gewoon om het affiche. Nederland - Argentinië is gewoon een historische kraker.
zo goed vind ik hem ook weer niet, kreeg in de Champions League finalen binnen 10 minuten 3 goals achter zn oren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Geen Buffon qua uitstraling, maar gewoon de beste doelman. Doet zijn werk, meer moet dat niet zijn.
Want België kan dan niet terugkomen? Wat een ruk praat.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef Tito_Otis het volgende:
Wordt dadelijk 0-1 en dan is het uit met de Belgen.
Die heeft er nog geen haar op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef remlof het volgende:
Hoe laat moet De Bruine thuis zijn van z'n ouders?
Zo slecht georganiseerd die Amerikanenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:36 schreef Muto het volgende:
De VS speelt zonder verdedigende middenvelders ofwat?
Nee, #teamkutgrapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |