Hihi, je zei trek.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:29 schreef Evertjan het volgende:
BREAKING NEWS ORANJE SPEELT HELEMAAL IN HET ORANJE TEGEN COSTA RICA!!!!!
http://nos.nl/wk2014/arti(...)g-geheel-oranje.html
Ben benieuwd voor wie Koningin Maxima isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef marcodej het volgende:
Ik heb liever Argentinië. Gewoon om het affiche. Nederland - Argentinië is gewoon een historische kraker.
Fredssjh had hier ook eindelijk zijn stempel kunnen drukken. Jammer dat het team van Brazilie niet wat meer om hem is heen gebouwdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
zo oneerlijk! de verdediging van USA is dramatisch! al die ruimte die ze weggeven! robben en RVP zouden de tijd van hun leven hebben.
Ben jij dat op je UI?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Geen Buffon qua uitstraling, maar gewoon de beste doelman. Doet zijn werk, meer moet dat niet zijn.
Of bang uitgevallen!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Precies. Wie dit niet wilt is knettergestoord.
Heb je nog meer wijsheden?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef Evertjan het volgende:
wisten jullie dat 0-0 ook wel de brilstand word genoemd
Op Messi na is Argentinië helemaal niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb liever de Belgen. Je kunt ze pakken op de flanken.
van de Sar had ook geen uitstraling won wel 2 keer de CLquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Geen Buffon qua uitstraling, maar gewoon de beste doelman. Doet zijn werk, meer moet dat niet zijn.
Jij mag ook geen sperma slikken van je moeder.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Je mag niet liegen van je moeder.
Vraag het nu eens aan mij?quote:
Idd. De VS hebben 1,2 miljoen man over de hele wereld gestationeerd maar het is alsnog vrij dungezaaid.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
zo oneerlijk! de verdediging van USA is dramatisch! al die ruimte die ze weggeven! robben en RVP zouden de tijd van hun leven hebben.
Dan heb je nog Jo met de banjo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fredssjh had hier ook eindelijk zijn stempel kunnen drukken. Jammer dat het team van Brazilie niet wat meer om hem is heen gebouwd
Muricaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef Mani89 het volgende:
2de helft wordt voor #TEAMUSAwe gaan ze slachten
[ afbeelding ]
Willy en Max op de tribune voor het sfeertje.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef marcodej het volgende:
Ik heb liever Argentinië. Gewoon om het affiche. Nederland - Argentinië is gewoon een historische kraker.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:34 schreef marcodej het volgende:
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij mag ook geen sperma slikken van je moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |