Geperst houtvezel. En inderdaad veel goedkoper dan riet. Ik bak af en toe een brood en kreeg te horen dat deze net zo goed werken als rieten mandjes. Wellicht als ik ooit mijn bak hobby ga uitbreiden ik een sloot rieten mandjes koop..quote:Op maandag 3 november 2014 08:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Composiet zo te zien, inderdaad kartonachtig. Ziet er minder leuk uit op de plank van de kast, maar resultaat is net zo goed (En ze zijn veel goedkoper, je kan ze vanaf 4 euro krijgen uit Duitsland).
Ik ben er ook voor gezwicht.. En binnen 2 dagen lag ie op de deurmat!quote:Op maandag 3 november 2014 09:03 schreef applemoose het volgende:
[..]
deze!
Vond het zo'n mooie aanbieding, dat ik er voor gezwicht ben. En Elle Eten krijgen rond de feestdagen is natuurlijk ook nooit weg
hoe groot is het mes?quote:Op maandag 3 november 2014 12:55 schreef KungFuTepelKlem het volgende:
[..]
Ik ben er ook voor gezwicht.. En binnen 2 dagen lag ie op de deurmat!![]()
![]()
Nou voor 80 euro mag die er best iets goedkoper uitzien dan een KitchenAid! Over het geluid had ik ook al wat gelezen inderdaad. Dat is dan maar niet anders. Geen buren aan de andere kant van de keukenmuur, dus daar heb ik alleen zelf last van.quote:
Als het zijn werk maar doet tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:12 schreef zeeuws_meisje het volgende:
[..]
Nou voor 80 euro mag die er best iets goedkoper uitzien dan een KitchenAid! Over het geluid had ik ook al wat gelezen inderdaad. Dat is dan maar niet anders. Geen buren aan de andere kant van de keukenmuur, dus daar heb ik alleen zelf last van.
Precies. Ik snap nog steeds niet hoe die bij AH nou zo extreem goedkoop kon zijn, maar ik klaag nietquote:
Ik heb hem een tijdje geleden ook bij de AH gekocht voor dat bedrag, en hij doet het prima!quote:Op maandag 10 november 2014 11:35 schreef zeeuws_meisje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht bij AH voor nog geen 80 Euro. Bodum Bistro. Elders te koop voor het (soms 3-)dubbele!
Voor dat geld kan ik me er geen buil aan vallen denk ik.
en dan ook nog plaatstaal....quote:Op donderdag 13 november 2014 13:16 schreef computergirl het volgende:
waarom een speciale pan om een ei in te bakken?
Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 13 november 2014 13:16 schreef computergirl het volgende:
waarom een speciale pan om een ei in te bakken?
Omdat ze met vijf in een zakje zaten voor twee euro nog iets en een losse een euro kostte.quote:
5 is wel handig. Ik ben ze namelijk altijd kwijtquote:Op woensdag 10 december 2014 13:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat ze met vijf in een zakje zaten voor twee euro nog iets en een losse een euro kostte.![]()
Ik vind het wel handig: zo kan er gewoon eentje in de vaatwasser zitten en dat heb ik altijd nog een andere om te gebruiken (ik bak momenteel vrij veel) ik heb meteen een vervanging, mocht er eentje stuk gaan (ben nogal een kluns) en ik kan er nog eens eentje weggeven als ik iemand in mijn omgeving aansteek met mijn broodjesobsessie.
Ah duidelijkquote:Op woensdag 10 december 2014 13:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat ze met vijf in een zakje zaten voor twee euro nog iets en een losse een euro kostte.![]()
Ik vind het wel handig: zo kan er gewoon eentje in de vaatwasser zitten en dat heb ik altijd nog een andere om te gebruiken (ik bak momenteel vrij veel) ik heb meteen een vervanging, mocht er eentje stuk gaan (ben nogal een kluns) en ik kan er nog eens eentje weggeven als ik iemand in mijn omgeving aansteek met mijn broodjesobsessie.
quote:
Wil ik eigenlijk ook al heel lang hebben. Ook al heb ik m niet vaak nodig. Kostte die?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef Molo het volgende:
Ik heb een marmeren plaat aangeschaft voor koel deeg, marsepein en chocolade temperen.
Blij mee, ook al is hij van Rudolph en zit er een merkje in gekerft, was veruit het goedkoopste daar en werkt prima
15 eurootjes mevrouwtjequote:Op dinsdag 23 december 2014 19:57 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook al heel lang hebben. Ook al heb ik m niet vaak nodig. Kosttecdie?
Mooie prijs maar wel erg klein.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
15 eurootjes mevrouwtje
En hij werkt briljant, ideaal
30x40 cm, is handig maatje
Niet van die serie. Bij hornbach wel, marmeren vensterbank moet je dan hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:01 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Mooie prijs maar wel erg klein.
Ik wil groter! Zijn die er ook?
Wat maak jij er allemaal mee en heb je nog wat bijzondere recepten voor mij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef RobinOok het volgende:
Rookoven heb ik ook. Gebruik hem echt zoooo vaak, die zou ik niet meer willen missen.
Ja dat zeker. Die die ik heb is al behoorlijk zwaar. Eentje die twee keer zo groot is vond ik echt niet te tillen (ja, natuurlijk wel even geprobeerd bij de hornbachquote:
Dit is mijn algemene verhaaltje vwb roken: http://www.foodlog.nl/artikel/ook-robin-rookt1/quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat maak jij er allemaal mee en heb je nog wat bijzondere recepten voor mij?
Dat is inderdaad een hele mooie keukenrolquote:Op woensdag 24 december 2014 14:26 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nu een paar weken en we zijn er erg blij mee
het ging om de snijplankquote:Op woensdag 24 december 2014 14:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele mooie keukenrol
Dat is mooi spul, een koeltafel. Ik vind tempreren van chocolade met twee van die verfspatel dingen zo ambachtelijk aanvoelen. Niet moeilijk, maar je hebt wel een koeltafel, goede thermometer nodig.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef Molo het volgende:
Ik heb een marmeren plaat aangeschaft voor koel deeg, marsepein en chocolade temperen.
Blij mee, ook al is hij van Rudolph en zit er een merkje in gekerft, was veruit het goedkoopste daar en werkt prima
Top! Ik zou hem wel buiten gebruiken, met een campinggas stekletje ofzo... Tenzij je een enorm goede afzuigkap hebt...quote:
Mooie fluitketel, zal je veel plezier mee hebbenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:26 schreef Questular het volgende:
Aardige messen set, vind alleen zo'n blok wat onhygiënisch.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:26 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Aardige messen set, vind alleen zo'n blok wat onhygiënisch.
Geen thermometer hier, maar temperen van chocolade doe ik wel. Heerlijk is datquote:Op woensdag 24 december 2014 14:33 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat is mooi spul, een koeltafel. Ik vind tempreren van chocolade met twee van die verfspatel dingen zo ambachtelijk aanvoelen. Niet moeilijk, maar je hebt wel een koeltafel, goede thermometer nodig.
Gaaf dus.
P. S. Het is ook goed bruikbaar voor snoep / fudge
Vuil en bacterieophoping in die gleuven van het blok.quote:
Das m.i. net zo vies, komt ook vet op en stof.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Vuil en bacterieophoping in die gleuven van het blok.
Ik heb mijn messen gewoon aan de muur hangen op een magneetstrip.
Een magneet is een stuk schoner, want een blok kun je immers niet schoonmaken vanbinnen. En aan een magneet die je het halve mes, je ziet dus ook beter of het schoon isquote:Op woensdag 24 december 2014 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Das m.i. net zo vies, komt ook vet op en stof.
En groter oppervlak onbedekt dus viezer juist?
Mijn blok is netjes hoor, maak ik ook regelmatig schoon natuurlijk. En messen gaan er altijd alleen schoon in uiteraard
wat voor een oven heb je dat je de 300 aantiktquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een pizza gebakken op mijn nieuwe chamotte steen plaat.
Over op 300 graden laten komen, de eerste pizza was perfect, zoals in italie. De tweede had ik mee moeten wachten en niet meteen na de eerste erin moeten schuiven, eerst de steen weer op temperatuur laten komen. Begrijp me goed, hij was beter dan in de meeste pizzerias
Een Etnaquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:50 schreef SuperFood het volgende:
[..]
wat voor een oven heb je dat je de 300 aantikt
Welk type?quote:
Kunnen wij straks mooi in de Rofco doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een pizza gebakken op mijn nieuwe chamotte steen plaat.
Over op 300 graden laten komen, de eerste pizza was perfect, zoals in italie. De tweede had ik mee moeten wachten en niet meteen na de eerste erin moeten schuiven, eerst de steen weer op temperatuur laten komen. Begrijp me goed, hij was beter dan in de meeste pizzerias
wat is die ufo linksboven in je fornuisquote:Op woensdag 24 december 2014 14:26 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn tweede. Ben er erg blij mee!quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Microplanes zijn toch zo heerlijk!
Mooie afvalbak.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Toch kan ik het niet laten omte patsen
[ afbeelding ]
prachtige industriële look die lampquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Toch kan ik het niet laten omte patsen
[ afbeelding ]
Mijn ikea pannen, borden, bekers en bestek van de blokker?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:44 schreef SuperFood het volgende:
[..]
prachtige industriële look die lampnu de rest van de keuken nog
niets mis met ikea en blokker (blokker heeft volgens mij geen eigen merk bestek toch? mijn bestek er ook vandaan -> sola)quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn ikea pannen, borden, bekers en bestek van de blokker?de helft van de kastjes zijn nog leeg
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:44 schreef Sorella het volgende:
Dit een waardige update ?
[ afbeelding ]
Van de week binnen gekregen.
Cool ding, hoe heet die?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:44 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, daar zat ik laatst ook naar te kijken. Ik hou er zo van als dingen netjes in elkaar passen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:44 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]
Hm nest bowls als ik erop zoek.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:12 schreef SuperFood het volgende:
[..]![]()
je boek ook hoor (alhoewel het met plaatje en link nog beter was geweest natuurlijk
)
Ja, chili con carne en een vegetarische curry met linzen.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:00 schreef MonkNL het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook afgelopen weekend binnen gekregen. Al wat gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt een beetje aan het recept. Soms bak je ook de groenten even mee. Maar als het eenmaal in de slowcooker zit, heb je er eigenlijk geen omkijken meer naar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:17 schreef Sorella het volgende:
Dus je bakt je vlees aan, gooit alle andere ingrediënten in die pot, vlees erbij en laat maar slowen ?
jammer dat het kunsstof is, ik heb een grote voorliefde voor rvsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:32 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Schalen Set Nest Plus 9 van Joseph Joseph dus.
Ook onlangs gekocht. Ideaal ding! Heerlijk mee gekookt al. Het kan ook prima op aanrecht staan te 'slowen' terwijl je aan het werk bent, aanrecht wordt niet warm (daar was ik bang voor, met alle gevolgen van dien).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het recept. Soms bak je ook de groenten even mee. Maar als het eenmaal in de slowcooker zit, heb je er eigenlijk geen omkijken meer naar.
Mee eens. Ik heb een stuk of tien (retegoedkope) rvs mengkommen in verschillende maten van de Sligro en die vind ik erg lekker werken!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jammer dat het kunsstof is, ik heb een grote voorliefde voor rvs
Ik ook, aldi, xenos, goedkoop en erg degelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb een stuk of tien (retegoedkope) rvs mengkommen in verschillende maten van de Sligro en die vind ik erg lekker werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |