het ging om de snijplankquote:Op woensdag 24 december 2014 14:32 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele mooie keukenrol
Dat is mooi spul, een koeltafel. Ik vind tempreren van chocolade met twee van die verfspatel dingen zo ambachtelijk aanvoelen. Niet moeilijk, maar je hebt wel een koeltafel, goede thermometer nodig.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef Molo het volgende:
Ik heb een marmeren plaat aangeschaft voor koel deeg, marsepein en chocolade temperen.
Blij mee, ook al is hij van Rudolph en zit er een merkje in gekerft, was veruit het goedkoopste daar en werkt prima
Top! Ik zou hem wel buiten gebruiken, met een campinggas stekletje ofzo... Tenzij je een enorm goede afzuigkap hebt...quote:
Mooie fluitketel, zal je veel plezier mee hebbenquote:Op woensdag 24 december 2014 14:26 schreef Questular het volgende:
Staat nu een paar weken en we zijn er erg blij mee
Aardige messen set, vind alleen zo'n blok wat onhygiënisch.quote:Op woensdag 24 december 2014 14:26 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 24 december 2014 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Aardige messen set, vind alleen zo'n blok wat onhygiënisch.
Geen thermometer hier, maar temperen van chocolade doe ik wel. Heerlijk is datquote:Op woensdag 24 december 2014 14:33 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat is mooi spul, een koeltafel. Ik vind tempreren van chocolade met twee van die verfspatel dingen zo ambachtelijk aanvoelen. Niet moeilijk, maar je hebt wel een koeltafel, goede thermometer nodig.
Gaaf dus.
P. S. Het is ook goed bruikbaar voor snoep / fudge
Vuil en bacterieophoping in die gleuven van het blok.quote:
Das m.i. net zo vies, komt ook vet op en stof.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Vuil en bacterieophoping in die gleuven van het blok.
Ik heb mijn messen gewoon aan de muur hangen op een magneetstrip.
Een magneet is een stuk schoner, want een blok kun je immers niet schoonmaken vanbinnen. En aan een magneet die je het halve mes, je ziet dus ook beter of het schoon isquote:Op woensdag 24 december 2014 17:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Das m.i. net zo vies, komt ook vet op en stof.
En groter oppervlak onbedekt dus viezer juist?
Mijn blok is netjes hoor, maak ik ook regelmatig schoon natuurlijk. En messen gaan er altijd alleen schoon in uiteraard
wat voor een oven heb je dat je de 300 aantiktquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een pizza gebakken op mijn nieuwe chamotte steen plaat.
Over op 300 graden laten komen, de eerste pizza was perfect, zoals in italie. De tweede had ik mee moeten wachten en niet meteen na de eerste erin moeten schuiven, eerst de steen weer op temperatuur laten komen. Begrijp me goed, hij was beter dan in de meeste pizzerias
Een Etnaquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:50 schreef SuperFood het volgende:
[..]
wat voor een oven heb je dat je de 300 aantikt
Welk type?quote:
Kunnen wij straks mooi in de Rofco doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een pizza gebakken op mijn nieuwe chamotte steen plaat.
Over op 300 graden laten komen, de eerste pizza was perfect, zoals in italie. De tweede had ik mee moeten wachten en niet meteen na de eerste erin moeten schuiven, eerst de steen weer op temperatuur laten komen. Begrijp me goed, hij was beter dan in de meeste pizzerias
wat is die ufo linksboven in je fornuisquote:Op woensdag 24 december 2014 14:26 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn tweede. Ben er erg blij mee!quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Microplanes zijn toch zo heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |