5 is wel handig. Ik ben ze namelijk altijd kwijtquote:Op woensdag 10 december 2014 13:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat ze met vijf in een zakje zaten voor twee euro nog iets en een losse een euro kostte.![]()
Ik vind het wel handig: zo kan er gewoon eentje in de vaatwasser zitten en dat heb ik altijd nog een andere om te gebruiken (ik bak momenteel vrij veel) ik heb meteen een vervanging, mocht er eentje stuk gaan (ben nogal een kluns) en ik kan er nog eens eentje weggeven als ik iemand in mijn omgeving aansteek met mijn broodjesobsessie.
Ah duidelijkquote:Op woensdag 10 december 2014 13:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Omdat ze met vijf in een zakje zaten voor twee euro nog iets en een losse een euro kostte.![]()
Ik vind het wel handig: zo kan er gewoon eentje in de vaatwasser zitten en dat heb ik altijd nog een andere om te gebruiken (ik bak momenteel vrij veel) ik heb meteen een vervanging, mocht er eentje stuk gaan (ben nogal een kluns) en ik kan er nog eens eentje weggeven als ik iemand in mijn omgeving aansteek met mijn broodjesobsessie.
quote:
Wil ik eigenlijk ook al heel lang hebben. Ook al heb ik m niet vaak nodig. Kostte die?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef Molo het volgende:
Ik heb een marmeren plaat aangeschaft voor koel deeg, marsepein en chocolade temperen.
Blij mee, ook al is hij van Rudolph en zit er een merkje in gekerft, was veruit het goedkoopste daar en werkt prima
15 eurootjes mevrouwtjequote:Op dinsdag 23 december 2014 19:57 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk ook al heel lang hebben. Ook al heb ik m niet vaak nodig. Kosttecdie?
Mooie prijs maar wel erg klein.quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
15 eurootjes mevrouwtje
En hij werkt briljant, ideaal
30x40 cm, is handig maatje
Niet van die serie. Bij hornbach wel, marmeren vensterbank moet je dan hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:01 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Mooie prijs maar wel erg klein.
Ik wil groter! Zijn die er ook?
Wat maak jij er allemaal mee en heb je nog wat bijzondere recepten voor mij?quote:Op dinsdag 23 december 2014 19:59 schreef RobinOok het volgende:
Rookoven heb ik ook. Gebruik hem echt zoooo vaak, die zou ik niet meer willen missen.
Ja dat zeker. Die die ik heb is al behoorlijk zwaar. Eentje die twee keer zo groot is vond ik echt niet te tillen (ja, natuurlijk wel even geprobeerd bij de hornbachquote:
Dit is mijn algemene verhaaltje vwb roken: http://www.foodlog.nl/artikel/ook-robin-rookt1/quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat maak jij er allemaal mee en heb je nog wat bijzondere recepten voor mij?
Dat is inderdaad een hele mooie keukenrolquote:Op woensdag 24 december 2014 14:26 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Staat nu een paar weken en we zijn er erg blij mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |