Mooie afvalbak.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Toch kan ik het niet laten omte patsen
[ afbeelding ]
prachtige industriële look die lampquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Toch kan ik het niet laten omte patsen
[ afbeelding ]
Mijn ikea pannen, borden, bekers en bestek van de blokker?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:44 schreef SuperFood het volgende:
[..]
prachtige industriële look die lampnu de rest van de keuken nog
niets mis met ikea en blokker (blokker heeft volgens mij geen eigen merk bestek toch? mijn bestek er ook vandaan -> sola)quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn ikea pannen, borden, bekers en bestek van de blokker?de helft van de kastjes zijn nog leeg
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:44 schreef Sorella het volgende:
Dit een waardige update ?
[ afbeelding ]
Van de week binnen gekregen.
Cool ding, hoe heet die?quote:Op zondag 18 januari 2015 23:44 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, daar zat ik laatst ook naar te kijken. Ik hou er zo van als dingen netjes in elkaar passen.quote:Op zondag 18 januari 2015 23:44 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]
Hm nest bowls als ik erop zoek.quote:Op maandag 19 januari 2015 21:12 schreef SuperFood het volgende:
[..]![]()
je boek ook hoor (alhoewel het met plaatje en link nog beter was geweest natuurlijk
)
Ja, chili con carne en een vegetarische curry met linzen.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:00 schreef MonkNL het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ook afgelopen weekend binnen gekregen. Al wat gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt een beetje aan het recept. Soms bak je ook de groenten even mee. Maar als het eenmaal in de slowcooker zit, heb je er eigenlijk geen omkijken meer naar.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 13:17 schreef Sorella het volgende:
Dus je bakt je vlees aan, gooit alle andere ingrediënten in die pot, vlees erbij en laat maar slowen ?
jammer dat het kunsstof is, ik heb een grote voorliefde voor rvsquote:Op dinsdag 20 januari 2015 15:32 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Schalen Set Nest Plus 9 van Joseph Joseph dus.
Ook onlangs gekocht. Ideaal ding! Heerlijk mee gekookt al. Het kan ook prima op aanrecht staan te 'slowen' terwijl je aan het werk bent, aanrecht wordt niet warm (daar was ik bang voor, met alle gevolgen van dien).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het recept. Soms bak je ook de groenten even mee. Maar als het eenmaal in de slowcooker zit, heb je er eigenlijk geen omkijken meer naar.
Mee eens. Ik heb een stuk of tien (retegoedkope) rvs mengkommen in verschillende maten van de Sligro en die vind ik erg lekker werken!quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
jammer dat het kunsstof is, ik heb een grote voorliefde voor rvs
Ik ook, aldi, xenos, goedkoop en erg degelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb een stuk of tien (retegoedkope) rvs mengkommen in verschillende maten van de Sligro en die vind ik erg lekker werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |