Jij bent zo blij als een hond met zes lullen nu?quote:
Ik werd er heel mutserig emo vanquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent zo blij als een hond met zes lullen nu?
Zou ik ook zijn
Nou zoiets wil ik ook wel krijgenquote:Op zaterdag 1 november 2014 20:06 schreef n0a het volgende:
[..]
Ik werd er heel mutserig emo van. Heel erg blij mee
.
Have fun with it! Die van mij staat al de hele dag aan. Brood, pizza, boter, pepernoten. Alles zo gedaan!quote:
Dank jequote:Op zaterdag 1 november 2014 22:07 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Have fun with it! Die van mij staat al de hele dag aan. Brood, pizza, boter, pepernoten. Alles zo gedaan!
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik koop echt niets meer want ik ga nu sparen voor een ijsmachine.
'Zéven lullen' is het.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent zo blij als een hond met zes lullen nu?
Zou ik ook zijn
quote:
Eigenlijk is het ook een aap, maar het maakt allemaal niet uit. Off topic, wat een prachtig en heerlijk broodje was die pan de muerto!quote:
Errug he, ik kon het niet latenquote:Op zaterdag 1 november 2014 23:59 schreef Sylvana het volgende:
Uhm Sorella, kun je met die pastamachine ook ijs maken???
[..]
Heb die kommen set ook sinds kort, erg handig inderdaad!quote:Op zondag 2 november 2014 11:46 schreef Sorella het volgende:
[..]
Errug he, ik kon het niet latenmaar ik heb nog tot de lente
Joseph joseph is volgens mij wel een goed merk, die kommen set lijkt me hartstikke handig,
Die zal ik delen in het foodgawker topicquote:Op zondag 2 november 2014 19:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
de betere kadootjespics van je eerste baksels?
De kommen en het keukengereedschap zijn zonder twijfel van goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 1 november 2014 21:11 schreef Perenijsje het volgende:
[ afbeelding ] Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee of het kwalitatief hoogwaardig spul is,
Oh super!quote:Op zondag 2 november 2014 11:34 schreef n0a het volgende:
[..]pistache obsessie
.
[..]
Eigenlijk is het ook een aap, maar het maakt allemaal niet uit. Off topic, wat een prachtig en heerlijk broodje was die pan de muerto!
Composiet zo te zien, inderdaad kartonachtig. Ziet er minder leuk uit op de plank van de kast, maar resultaat is net zo goed (En ze zijn veel goedkoper, je kan ze vanaf 4 euro krijgen uit Duitslandquote:
deze!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Met deze aanbieding: http://kiosk.hearst.nl/elle-eten/429-6x-elle-eten-global-koksmes
Geperst houtvezel. En inderdaad veel goedkoper dan riet. Ik bak af en toe een brood en kreeg te horen dat deze net zo goed werken als rieten mandjes. Wellicht als ik ooit mijn bak hobby ga uitbreiden ik een sloot rieten mandjes koop..quote:Op maandag 3 november 2014 08:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Composiet zo te zien, inderdaad kartonachtig. Ziet er minder leuk uit op de plank van de kast, maar resultaat is net zo goed (En ze zijn veel goedkoper, je kan ze vanaf 4 euro krijgen uit Duitsland).
Ik ben er ook voor gezwicht.. En binnen 2 dagen lag ie op de deurmat!quote:Op maandag 3 november 2014 09:03 schreef applemoose het volgende:
[..]
deze!
Vond het zo'n mooie aanbieding, dat ik er voor gezwicht ben. En Elle Eten krijgen rond de feestdagen is natuurlijk ook nooit weg
hoe groot is het mes?quote:Op maandag 3 november 2014 12:55 schreef KungFuTepelKlem het volgende:
[..]
Ik ben er ook voor gezwicht.. En binnen 2 dagen lag ie op de deurmat!![]()
![]()
Nou voor 80 euro mag die er best iets goedkoper uitzien dan een KitchenAid! Over het geluid had ik ook al wat gelezen inderdaad. Dat is dan maar niet anders. Geen buren aan de andere kant van de keukenmuur, dus daar heb ik alleen zelf last van.quote:
Als het zijn werk maar doet tochquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:12 schreef zeeuws_meisje het volgende:
[..]
Nou voor 80 euro mag die er best iets goedkoper uitzien dan een KitchenAid! Over het geluid had ik ook al wat gelezen inderdaad. Dat is dan maar niet anders. Geen buren aan de andere kant van de keukenmuur, dus daar heb ik alleen zelf last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |