En alweer negeer je mijn advies....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:44 schreef Yalesa het volgende:
Yvonne, ik daag je uit. Gebruik die macht van je, die je niet wilt gebruiken om veel te grove FOK!'ers te weren dan. Laat dan zien wat je hebt.
Krijgt ze zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom heeft deze user nog geen ban?
Je snapt het niet, ik heb een doel voor ogen. En verder praat ik niet met ruggenstekers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En alweer negeer je mijn advies....
Voor haar is het een win-win als ze niet meer kan FOK!en het is niet dat het haar leven positief beïnvloed.quote:
Which is...?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je snapt het niet, ik heb een doel voor ogen.
wel een condoom omgedaan hoop ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je snapt het niet, ik heb een doel voor ogen. En verder praat ik niet met ruggenstekers.
Waarom hebben die grove users nog geen ban?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Ruggensteker? We waren nooit vriendjes, wat jij niet begrijpt is dat ik het beste met je voor heb. Mijn inzicht is dat je doel belachelijk is, en dat je er beter mee kan stoppen. Nu kan je beter op de blaren gaa nzitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je snapt het niet, ik heb een doel voor ogen. En verder praat ik niet met ruggenstekers.
True.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Voor haar is het een win-win als ze niet meer kan FOK!en het is niet dat het haar leven positief beïnvloed.
Zeg jij. Frusti.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
Het wordt nu wel een beetje zielig he TS? Ga lekker koken, of afwassen. Rond deze tijd hoor je in de keuken, niet achter de pc
Hou eens op met janken ga een rondje lopen ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Waarom hebben die grove users nog geen ban?
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Waarom hebben die grove users nog geen ban?
Dat ze denkt dat ík degene ben die gewaarschuwd moet worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef zovty het volgende:
yvonne heeft je gewaarschuwd en gaat je bannen. Dat is geen macht, dat is een extra knopje in de software.
Jahdahjahdahquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:44 schreef Yalesa het volgende:
Yvonne, ik daag je uit. Gebruik die macht van je, die je niet wilt gebruiken om veel te grove FOK!'ers te weren dan. Laat dan zien wat je hebt.
Eigenlijk zou het nog een actie uit liefde zijn als iemand er een einde aan maakte.quote:
Geen vakantiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahdahjahdah
Dag hoor, ik ga werken, toedels.
Aan ruggenstekers heb je toch niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
Kijk TS, zelfs Spongeboss heeft de hoop opgegeven. Ben je nu blij?
Ja, ze weet ze wel uit te zoeken he?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat ze denkt dat ík degene ben die gewaarschuwd moet worden.
rond deze tijd werken zegt al genoegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahdahjahdah
Hoe heb ik je in je rug gestoken we waren nooit echt vrienden iedereen weet dat ik alleen roll op FOK! met enkel CapuchonJongen als makker.quote:
Wat zegt dat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:48 schreef geileMILF het volgende:
[..]
rond deze tijd werken zegt al genoeg
whehe ik zie het iddquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:48 schreef Helpmefok het volgende:
TS, ik daag je uit om me lekker te pijpen op zo'n wijze dat je kotst en dat je die kotst dan opeet en het uitpoept en dan rol je er doorheen en die poepkots eet je weer op en smeer je in je ogen tot je een ooginfectie hebt en wormen en beesten het opeten en dan eet je die beesten die je darmen van binnen kapot knagen en vervolgens vuistneuk je jezelf met je uitgepoepte darmresten en oogbollen
Dat ze avonddienst heeft?quote:
Flikkersteent op, ik werk in de verpleging.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:48 schreef geileMILF het volgende:
[..]
rond deze tijd werken zegt al genoeg
Ja oké, maar het klonk alsof ze het negatief bedoelde.quote:
dat bedoelde ik ook, jij met je vieze gedachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikkersteent op, ik werk in de verpleging.
Dat is gewoon jouw brein die het invult voor jou. Dat is het probleem we zijn mensen maar zeulen nog een apen brein mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, maar het klonk alsof ze het negatief bedoelde.
Voor TS is dit het beste, eigenlijk is het zelfs een taak uit medeleven geweest haar te bannen. Dat kind kan niet geholpen worden hier. Als ze dit leest hoop ik dat ze met haar ouders gaat praten of een huisarts. Er zit iets niet goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:50 schreef Copthorne het volgende:
Niet zo slim als een mod al heeft aangegeven dat je niet door moet gaan.
dit sletje durft niet eens te pijpen johquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik daag dit sletje uit om mij een zieke deepthroat sessie te geven.
Ga jij naar die pijp cursus van Bradley? Hij gaat daar al zijn technieken leren 20 jaren pijp ervaring die hij in 3 uur uit de doeken doet. In de Himalaya.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dit sletje durft niet eens te pijpen joh
Linkjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag niets meer over Bradley posten helaas.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ga jij naar die pijp cursus van Bradley? Hij gaat daar al zijn technieken leren 20 jaren pijp ervaring die hij in 3 uur uit de doeken doet. In de Himalaya.
nvmquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Voor TS is dit het beste, eigenlijk is het zelfs een taak uit medeleven geweest haar te bannen. Dat kind kan niet geholpen worden hier. Als ze dit leest hoop ik dat ze met haar ouders gaat praten of een huisarts. Er zit iets niet goed.
Ik zal er dan ook maar mee stoppen helaas.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag niets meer over Bradley posten helaas.
Ik dacht blondje...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef deadprez het volgende:
Blijf erbij dat TS een kloon van Jellereppe is.
Dacht ik ook blondjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zal er dan ook maar mee stoppen helaas.
[..]
Ik dacht blondje...
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef deadprez het volgende:
Gaat niet lang meer duren ...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Yvon? Wanneer mag ik los met extra knopjes?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahdahjahdah
Dat sowieso niet denk ik. Geen idee ook waarom ik dat steeds denk, maar op een of andere manier doet Yalesa me altijd aan Jelle denken.quote:
Ja het lijkt op elkaar als twee druppels water.quote:
Wie is dit sletje dan, dat ze andere mensen durft uit te dagen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yalesa is beter in Nederlands.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja het lijkt op elkaar als twee druppels water.
In dat geval hoop ik het beste voor haar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Voor TS is dit het beste, eigenlijk is het zelfs een taak uit medeleven geweest haar te bannen. Dat kind kan niet geholpen worden hier. Als ze dit leest hoop ik dat ze met haar ouders gaat praten of een huisarts. Er zit iets niet goed.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:54 schreef BozeHaas het volgende:
Yvonne stinkt ahhaha kom maar op met die ban
Je loopt iets achter...quote:
Blondjes account is nog intact dus dat is niet zo... Denk ik, vermoed ik. Maja makkelijk achter te komen kijken welke main account een streepje heeft gekregen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat sowieso niet denk ik. Geen idee ook waarom ik dat steeds denk, maar op een of andere manier doet Yalesa me altijd aan Jelle denken.
Over het algemeen is Yvonne wel wat slimmer en volwassener dan dit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:54 schreef BozeHaas het volgende:
Post je G-europacups en dan stoppen ze wel..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:44 schreef Yalesa het volgende:
nee haas mattie wat doe jequote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:54 schreef BozeHaas het volgende:
TS, doe het niet. Voor mijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ja het is jammer, dat ze mijn advies niet heeft opgevolgd, had het beste met haar voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:54 schreef Copthorne het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik het beste voor haar.
Denk/hoop ik ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Over het algemeen is Yvonne wel wat slimmer en volwassener dan dit.
Dus ze staat hier (hopelijk) boven.
Dat had ik ook ooit eens... het beste voor met een aandachtshoer...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja het is jammer, dat ze mijn advies niet heeft opgevolgd, had het beste met haar voor.
ekte OGquote:
Sanasoufi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:52 schreef deadprez het volgende:
Ja nouja no problem, ik ben niet geband en ze had het ook niet hoeven worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat had ik ook ooit eens... het beste voor met een aandachtshoer...
Die moeten het gewoon leren met vallen en opstaan.... als ze al serieus was....
quote:
En niet echt onopvallend ook.quote:
Smeg wat doe jequote:
net als paardlantsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
die battie liet zich in zijn kont neuken in jailla
Niet tegen lantaarnpalen praten.. dat staat zo raar...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef summer2bird het volgende:
Serieus, nu is het wel weer leuk geweest. Ga je ouders vervelen oid.
krentenbol?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef Spongeboss het volgende:
Was er niet ook zo'n chick die zich voordeed als chick maar eigenlijk geen chick was? Die werd toen ontmaskerd lang geleden terug.
Ik zie nu pas dat ze gebanned isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Niet tegen lantaarnpalen praten.. dat staat zo raar...
Niets G.quote:
Die was fake? En nee het is al veel verder terug.quote:
OG Loc: "I want you to take him out."quote:
Hmm.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:58 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die was fake? En nee het is al veel verder terug.
Al doende leert men... toch..?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja nouja no problem, ik ben niet geband en ze had het ook niet hoeven worden.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
OG Loc: "I want you to take him out."
CJ: "You mean, kill him?"
OG Loc: "Well, I didn't mean date him."
Juminelle ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:57 schreef Spongeboss het volgende:
Was er niet ook zo'n chick die zich voordeed als chick maar eigenlijk geen chick was? Die werd toen ontmaskerd lang geleden terug.
Post vooral in het WK forum nu volgens mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Links naar topics van haar? Ook al zo'n labiel wijf, maar het was wel best grappig.
JA DAT was het!quote:
http://forum.fok.nl/user/history/375509quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Links naar topics van haar? Ook al zo'n labiel wijf, maar het was wel best grappig.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:00 schreef Gelser het volgende:
[..]
Laat die ui dan ook maar zitten, doe ik een keer aangifte en is het zoiets
Heel het leven van een of ander meisje overgenomen.quote:
Maar het was een vent toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heel het leven van een of ander meisje overgenomen.
Oh ja verrek, Juminellequote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heel het leven van een of ander meisje overgenomen.
Nee volgens mij was het zelf ook een meisje.quote:
Oh dan weet ik niet waarom ze zich voordeed als een ander, maar dat was wel grappig toen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee volgens mij was het zelf ook een meisje.
Ja die heb ik ook weleens gelezen, maar die was niet zo leuk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef Toto69 het volgende:
Dan hadden we dit nog:
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Was vooral vies.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook weleens gelezen, maar die was niet zo leuk.
'quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook weleens gelezen, maar die was niet zo leuk.
Anthony zeus daar kan niets tegen op denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:03 schreef lijpe_mocro13 het volgende:
Die Blonde dochter van Yvonne is best lekker. Maar Yvonne zelf vind ik smerig echt een granny zou haar niet eens willen knallen
ONZ / Collega-MILF neuken onder werktijd...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
'
[..]
Anthony zeus daar kan niets tegen op denk ik.
Dankquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/375509
Vies kereltje gespotquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:03 schreef lijpe_mocro13 het volgende:
Die Blonde dochter van Yvonne is best lekker. Maar Yvonne zelf vind ik smerig echt een granny zou haar niet eens willen knallen
quote:
Deze was mooiquote:
Die had ik zo graag toen mee willen maken met stream enzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
+1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die had ik zo graag toen mee willen maken met stream enzo.
Oh ja, die gast met zijn homijn. Kdaalder ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:13 schreef Zaktabak het volgende:
Wat was ook alweer dat topic van ongeveer een jaar geleden (mei 2013 zal het geweest zijn) waar ik user smeekte om een (perma)ban en op een gegeven moment, toen de FA's niet toegaven, vies hard begon te schelden.
http://www.geenstijl.nl/m(...)uiterij_bij_fok.htmlquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:13 schreef Zaktabak het volgende:
Wat was ook alweer dat topic van ongeveer een jaar geleden (mei 2013 zal het geweest zijn) waar ik user smeekte om een (perma)ban en op een gegeven moment, toen de FA's niet toegaven, vies hard begon te schelden.
Moeten jullie niet eens naar het voetbal gaan kijken! Zeikwijven!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:13 schreef Zaktabak het volgende:
Dit is veel leuker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:15 schreef Gelser het volgende:
[..]
Moeten jullie niet eens naar het voetbal gaan kijken! Zeikwijven!
Probeer het alle twee te doen maar dat blijft lastig, vrouwen zijn daar wat beter in heb ik hier wel eens gelezenquote:
hahahaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:18 schreef deadprez het volgende:
ONZ / Gooi hier rotte eieren naar skippy22.
Deze en de topics daarna zijn ook wel leuk.
Wie speelt er eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:18 schreef Gelser het volgende:
[..]
Probeer het alle twee te doen maar dat blijft lastig, vrouwen zijn daar wat beter in heb ik hier wel eens gelezen
Yvonne vind mij lief dus dat doet ze nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:44 schreef Yalesa het volgende:
Lekker boeiend.quote:
hehehquote:
vindtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Yvonne vind mij lief dus dat doet ze niet
Gary Moorequote:
Ja.quote:
Dank je wel, heb je er nog eentje?quote:
heb je weer zitten snuiven ouwe sosa liefhebber?quote:
Niets mis mee. Heb je nog wat Braddiekunst in huis?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb je weer zitten snuiven ouwe sosa liefhebber?
Mag niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Niets mis mee. Heb je nog wat Braddiekunst in huis?
lamequote:
Niets van aantrekken. Die bans zijn kinderspel.quote:
Ironisch.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
Je bent een hopeloos geval ik geef je op je wilt niet geholpen worden. Jammer dat je je zo idioot gedraagt en totaal niet voor verbetering wilt gaan.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:42 schreef Gelser het volgende:
[..]
Nog even en ik ga huilen, heb je ook een verzamelalbum of zo, heb je er nog een?
Het zou fijn zijn als je je eigen advies ook eens zou opvolgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Spongeboss het volgende:
Wow, dat nummer heb ik echt al 10 jaar ofzo niet gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wow, dat nummer heb ik echt al 10 jaar ofzo niet gehoord.
nostalgiequote:
Vieze racist. Omdat ze maroc is zeker, netzoals Jelle?! Dat uitgerekend jij dit zegt!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat sowieso niet denk ik. Geen idee ook waarom ik dat steeds denk, maar op een of andere manier doet Yalesa me altijd aan Jelle denken.
quote:
Zie je.. Voetbal compleet nutteloos...quote:
Ja, ook ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze racist. Omdat ze maroc is zeker, netzoals Jelle?! Dat uitgerekend jij dit zegt!
Is ze Marco ja? Verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze racist. Omdat ze maroc is zeker, netzoals Jelle?! Dat uitgerekend jij dit zegt!
quote:
afkomst is niet belangrijkquote:
ja die is ook cool iddquote:
kdaalder.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:13 schreef Zaktabak het volgende:
Vond de tekst ijzersterk, de muziek wat minder.quote:
Die tekst is ook niet heel fantastisch.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:49 schreef Gelser het volgende:
[..]
Vond de tekst ijzersterk, de muziek wat minder.
Mweh... te veel gehoord....quote:
spannond!!!1quote:
Toto moet maar de muziek verzorgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wow, dat nummer heb ik echt al 10 jaar ofzo niet gehoord.
Hoor ik een gans schijten...?quote:
Mja, dat is dan weer een beetje matig.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, dat is dan weer een beetje matig.
watquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
watgeen idee waarom ik dat aangeklikt heb.
Jij zit ook klem in je juichpak?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die tekst is ook niet heel fantastisch.Maar is wel een leuk nummer.
jaquote:
Daar op antwoorden is ook een ban toch?quote:
jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Daar op antwoorden is ook een ban toch?
quote:
Schijnt AIDS te hebben.quote:
quote:
Haten op Totoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:02 schreef Gelser het volgende:
[..]
Vreselijk en je begon zo goed, waar is het verkeerd gegaan.
Inderdaad, bitch.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
I was made for lovin'you baby
You were made for lovin' me
Omg whitesnakequote:
this makes No Sensequote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:10 schreef De_Dorstige het volgende:
Speciaal voor the motherfucking Braadslee:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |