En alweer negeer je mijn advies....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:44 schreef Yalesa het volgende:
Yvonne, ik daag je uit. Gebruik die macht van je, die je niet wilt gebruiken om veel te grove FOK!'ers te weren dan. Laat dan zien wat je hebt.
Krijgt ze zoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom heeft deze user nog geen ban?
Je snapt het niet, ik heb een doel voor ogen. En verder praat ik niet met ruggenstekers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
En alweer negeer je mijn advies....
Voor haar is het een win-win als ze niet meer kan FOK!en het is niet dat het haar leven positief beïnvloed.quote:
Which is...?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je snapt het niet, ik heb een doel voor ogen.
wel een condoom omgedaan hoop ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je snapt het niet, ik heb een doel voor ogen. En verder praat ik niet met ruggenstekers.
Waarom hebben die grove users nog geen ban?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Waarom heeft deze user nog geen ban?
Ruggensteker? We waren nooit vriendjes, wat jij niet begrijpt is dat ik het beste met je voor heb. Mijn inzicht is dat je doel belachelijk is, en dat je er beter mee kan stoppen. Nu kan je beter op de blaren gaa nzitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Je snapt het niet, ik heb een doel voor ogen. En verder praat ik niet met ruggenstekers.
True.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Voor haar is het een win-win als ze niet meer kan FOK!en het is niet dat het haar leven positief beïnvloed.
Zeg jij. Frusti.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
Het wordt nu wel een beetje zielig he TS? Ga lekker koken, of afwassen. Rond deze tijd hoor je in de keuken, niet achter de pc
Hou eens op met janken ga een rondje lopen ofzoquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Waarom hebben die grove users nog geen ban?
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Waarom hebben die grove users nog geen ban?
Dat ze denkt dat ík degene ben die gewaarschuwd moet worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef zovty het volgende:
yvonne heeft je gewaarschuwd en gaat je bannen. Dat is geen macht, dat is een extra knopje in de software.
Jahdahjahdahquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:44 schreef Yalesa het volgende:
Yvonne, ik daag je uit. Gebruik die macht van je, die je niet wilt gebruiken om veel te grove FOK!'ers te weren dan. Laat dan zien wat je hebt.
Eigenlijk zou het nog een actie uit liefde zijn als iemand er een einde aan maakte.quote:
Geen vakantiequote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahdahjahdah
Dag hoor, ik ga werken, toedels.
Aan ruggenstekers heb je toch niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
Kijk TS, zelfs Spongeboss heeft de hoop opgegeven. Ben je nu blij?
Ja, ze weet ze wel uit te zoeken he?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dat ze denkt dat ík degene ben die gewaarschuwd moet worden.
rond deze tijd werken zegt al genoegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahdahjahdah
Dag hoor, ik ga werken, toedels.
Hoe heb ik je in je rug gestoken we waren nooit echt vrienden iedereen weet dat ik alleen roll op FOK! met enkel CapuchonJongen als makker.quote:
Wat zegt dat?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:48 schreef geileMILF het volgende:
[..]
rond deze tijd werken zegt al genoeg
whehe ik zie het iddquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:48 schreef Helpmefok het volgende:
TS, ik daag je uit om me lekker te pijpen op zo'n wijze dat je kotst en dat je die kotst dan opeet en het uitpoept en dan rol je er doorheen en die poepkots eet je weer op en smeer je in je ogen tot je een ooginfectie hebt en wormen en beesten het opeten en dan eet je die beesten die je darmen van binnen kapot knagen en vervolgens vuistneuk je jezelf met je uitgepoepte darmresten en oogbollen
Dat ze avonddienst heeft?quote:
Flikkersteent op, ik werk in de verpleging.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:48 schreef geileMILF het volgende:
[..]
rond deze tijd werken zegt al genoeg
Ja oké, maar het klonk alsof ze het negatief bedoelde.quote:
dat bedoelde ik ook, jij met je vieze gedachtenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikkersteent op, ik werk in de verpleging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |