Mag niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:40 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Niets mis mee. Heb je nog wat Braddiekunst in huis?
lamequote:
Niets van aantrekken. Die bans zijn kinderspel.quote:
Ironisch.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:45 schreef Spongeboss het volgende:
Je bent een hopeloos geval ik geef je op je wilt niet geholpen worden. Jammer dat je je zo idioot gedraagt en totaal niet voor verbetering wilt gaan.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:42 schreef Gelser het volgende:
[..]
Nog even en ik ga huilen, heb je ook een verzamelalbum of zo, heb je er nog een?
Het zou fijn zijn als je je eigen advies ook eens zou opvolgen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Spongeboss het volgende:
Voor TS is dit het beste, eigenlijk is het zelfs een taak uit medeleven geweest haar te bannen. Dat kind kan niet geholpen worden hier. Als ze dit leest hoop ik dat ze met haar ouders gaat praten of een huisarts. Er zit iets niet goed.
Wow, dat nummer heb ik echt al 10 jaar ofzo niet gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wow, dat nummer heb ik echt al 10 jaar ofzo niet gehoord.
nostalgiequote:
Vieze racist. Omdat ze maroc is zeker, netzoals Jelle?! Dat uitgerekend jij dit zegt!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat sowieso niet denk ik. Geen idee ook waarom ik dat steeds denk, maar op een of andere manier doet Yalesa me altijd aan Jelle denken.
quote:
Zie je.. Voetbal compleet nutteloos...quote:
Ja, ook ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze racist. Omdat ze maroc is zeker, netzoals Jelle?! Dat uitgerekend jij dit zegt!
Is ze Marco ja? Verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze racist. Omdat ze maroc is zeker, netzoals Jelle?! Dat uitgerekend jij dit zegt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |